Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
741/2643 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin lapsena varma, että kaikki muu elämä pysähtyy kun mä astun huoneesta ulos, että mä olen tämän planeetan ainut ajatteleva otus ja kaikki muut elää mua varten. Tämä ajatus istui niin vahvasti mun, että vieläkin välillä tuntuu siltä. Uskoin myös olevani kuolematon, tai että kun kuolen niin tapahtuu jotain erikoista, olenhan mä tämän kaiken "päähenkilö".

Minusta tuntui vielä joitakin vuosia sitten, että olen kuolematon, ja aina, kun joku tuntemani henkilö kuoli, tuli sellainen voimakas tunne, että yksi aikakausi on päättynyt. Mutta mummon k. 2011 ja isän k. 2012 kuolemat ovat auttaneet minua tajuamaan elämän rajallisuuden, ja enää kuolema ei aiheuta samanlaista tunnetta kuin aiemmin, mikä on tietysti vain hyvä. Olin 25 kun mummo kuoli ja 26 kun isä kuoli.

Vierailija
742/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikista prinsseistä ja prinsessoista tulee joskus kuninkaita ja kuningattaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isällä oli tapana hokea tällaista: Onko se Virtanen (sukunimi muutettu) kotona? Tämä Virtanen oli siis ollut johtajana eräässä yrityksessä ja oli jo kuollut kun minä synnyin, mutta luulin hänen olevan elossa, kun kerran olin isän kanssa käymässä tässä yrityksessä ja isä kysyi tuon mainitun hokemansa, jota en silloin tajunnut hokemaksi.

Oliko hänen sukunimensä jokin koti-alkuinen?

Vierailija
744/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tokaluokkalainen, löysin kaverin kanssa kondomin maasta. Kaverini tiesi kertoa, mikä se oli ja myös sen käyttötarkoituksen. Keskustelimme asiasta ja paljastin silloin oman tietämykseni. Eli luulin, että kun mies ja nainen rakastelee, he yksinkertaisesti vain makaavat liikkumatta päällekäin ja miehen siitin on naisen sisällä. En ymmärtänyt, että siinä tilanteessa ei todellakaan olla hiljaa paikoillaan. Tämä tapahtui siis 60-luvun lopulla.

Vierailija
745/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että muusikot tietävät kaikki maailman musiikkikappaleet.

Vierailija
746/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun ihminen kuolee, niin hän kuitenkin jossain vaiheessa syntyy tänne uudestaan, ja se voi tapahtua vielä minun elinaikanani.

Vierailija
747/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isällä oli tapana hokea tällaista: Onko se Virtanen (sukunimi muutettu) kotona? Tämä Virtanen oli siis ollut johtajana eräässä yrityksessä ja oli jo kuollut kun minä synnyin, mutta luulin hänen olevan elossa, kun kerran olin isän kanssa käymässä tässä yrityksessä ja isä kysyi tuon mainitun hokemansa, jota en silloin tajunnut hokemaksi.

Oliko hänen sukunimensä jokin koti-alkuinen?

Oli, mutta en halua sanoa tarkemmin, mikä. :)

Vierailija
748/2643 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että katiska on kala.

Vierailija
749/2643 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyseessä pieni ihminen, mutta serkkuni kaveri oli joskus pelannut eräässä jalkapallojoukkueessa, ja kun oli tullut paitsio, niin katsomossa joku vanha nainen oli luullut, että paitsio on jonkun sukunimi, ja oli huutanut: Hyvä, Paitsio! Hyvä, Paitsio!

Vierailija
750/2643 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehhenille kirjoitti:

Jos pelaa lottoa, niin voittaa automaattisesti jossain vaiheessa sen päävoiton.

Sitten olisi Suomi miljonäärejä pullollaan! :D

Vierailija
751/2643 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Venäjällä on niin suuria meriä, ettei ole rantoja.

Vierailija
752/2643 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Filippiinien pääkaupungissa (Manila) kaikilla on paljon rahaa.

Vierailija
753/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että titteli tarkoittaa samaa kuin kikkeli ja pippeli.

Heitetään tittelit pois!

Vierailija
754/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Englannissa sataa lähes aina eikä juuri ole auringonpaistetta.

Vierailija
755/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin, että meidän isoisä on Kekkonen. Molemmat kaljuja, samanlaiset lasit ja kasvoisaan aika samannäköiset.

Luulin myös, että junia kulkee vain hki-kirkkonummi väliä.

Että appelsiinin valkoisesta "peitteestä" tulee syöpä.

Olisihan näitä :)

Vierailija
756/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikilla paikkakunnilla on keskusta kuten esimerkiksi Helsingissä. Siis sellainen jossa on paljon kerrostaloja, kauppoja, ravintoloita ja muuta sellaista. Kun olimme mummolassa Laihialla ja vanhempani lähtivät esim. elokuviin luulin että he menivät sinne Laihian keskustaan.

Luulin että hävittäjälentokoneet voivat kirjaimellisesti hävittää asioita. Ne ampuvat valosäteitä kuten esim. Star Wars-leffoissa ja jos se säde osuu johonkin niin kohde vain katoaa.

Joskus yläasteen alussa ihmettelin samaa kuin joku täällä, että miten lapsia voidaan tehdä jos aina täytyy pitää kondomia kun harrastaa seksiä. Niinhän siellä koulussa sanottiin, että aina voi saada sukupuolitaudin ja siksi täytyy suojautua joka kerta. Ajattelin että pitää vain ottaa se riski jos haluaa lapsen.

Vierailija
757/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää kun itselläni ei lapsena ollut mitään tuollaisia typeriä harhaluuloja, vaan olin pienestä pitäen hyvin järkevä ja kartalla asioista, mutta kehitykseni ei sitten aikuisena ole jatkunut, niin että minusta olisi tullut huippuälykäs.

Lapsena inhosin yksinkertaisempia lapsia, ja en voinut hyväksyä että toiset ovat minua tyhmempiä.

Nyt aikuisena en enää ole ikätovereitani fiksumpi, vaan ehkä jopa tyhmempi. Muut ovat menneet ohi.

Ne lapsena idiootit, ovat nyt opiskelleet ja kehittyneet minun edelleni.

Vierailija
758/2643 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Kymppitonni-ohjelman voittaja voittaa itselleen 10 000 markkaa.

Vierailija
759/2643 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että lääkärit eivät voi tulla/olla koskaan sairaita. Koska hehän tietävät miten hoidetaan terveeksi -> eivät siis itse sairasta.

Minä olen terveyskeskuslääkäri ja tässä kerran mainitsin kahvihuoneesssa meneväni iltapäivällä lääkäriin. Meidän fysioterapeutti (aikuinen ihminen) ihmetteli, että käyvätkö lääkäritkin lääkärissä!

Ai? Työskenteleekö fysioterapeutteina lapsiakin?

Vierailija
760/2643 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin kerrostaloasuntoon pientalosta sinä kesänä kun 7v täytin. Muutto oli tehty ja mentiin uuteen kotiin. Mä hilpaisin kengät pois rapun alaovella kun luulin että se koko rappu on meidän :)