Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahalle haiseva työkaveri

Vierailija
27.04.2023 |

Uusi työkaveri haisee niin pahalle, että työporukkaa yököttää samassa tilassa oleminen. Työvaatteita hän vaihtaa harvoin. Työssämme hiki haiskahtaa välillä monella, on sen verran fyysinen työ, mutta jokapäiväisenä ilmiönä se alkaa käydä haasteelliseksi työympäristölle varsinkin kun joudumme usein tekemään töitä suht lähekkäin.

Mitenkä huonosta hygieniasta voisi kohteliaasti ilmoittaa? Me ollaan kivoja ja kilttejä tyyppejä, eikä haluta pahoittaa toisen mieltä. Vinkkejä jakoon, kiitos!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen mies kollega; se oli yhtä tuskaa hänen kanssaan työskentely.

Vaattet haisi todella vanhalle hielle aina, hänen musta konttorituoli oli aivan hilseessä.

Tämä oli kaikista pahin;

Vessat konttorillamme oli ns unisex mutta hänen jälkeen vessan matot ja wc istuin oli aivan kusessa.

Se oli meille kollegoille viimeinen pisara ( kusen muodossa!)

Chefille meni valitus että Nyt on saatava naisten ja miesten wc .

Ja saimme ne.

Hän ( jostain ihmeestä) löysi itselleen naisen, joka opetti hänet käymään pesulla, pesemään vaatteet, käymään parturissa jne .

Happy End

Vierailija
2/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SA-A-TANA teitä naisia, jotka valitatte mun vedellä lutraamisesta! Miksi miehen pitää HAISTA? ......tiedän tää on joku naisten kiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua pelkään että oon toi työkaveri

Vierailija
4/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet, joita ei koskaan pestä, alkavat haista todella kuvottavalle. Koskee myös valkokaulusväkeä. Jos sprigi on aina päällä eikä käy koskaan kemiallisessa pesussa, siihen tulee todella tyrmeä döfis.

Vierailija
5/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua pelkään että oon toi työkaveri

Jos oot, niin ole kiva työkavereille ja käy suihkussa työn jälkeen tai aamulla, pese työvaatteet, vaihda työpaita puhtaaseen joka päivä ja käytä dödöö. Jos iho ei kestä deodoranttia, niin pesaise kainalot tauolla. Kiitos!

Vierailija
6/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat tuollaisia haisevia urpoja.

Vierailija
7/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esimiehen tehtävä huomauttaa asiasta diskreetisti kyseiselle henkilölle. Älkää menkö omin päin puhumaan työkaverille.

Vierailija
8/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hiivapilu

Minulla alkoi seisomaan

Vierailija
9/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On esimiehen tehtävä huomauttaa asiasta diskreetisti kyseiselle henkilölle. Älkää menkö omin päin puhumaan työkaverille.

Esimies ei ole paikalla haistelemassa vaan eri kohteessa...asiasta on huomautettu hänelle.

Vierailija
10/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana hiivapilu

Minulla alkoi seisomaan

No voi pientä. 🍼

Menepä jo nukkumaan.

Hyvää yötä.

Vierailija
11/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa oli haisuli. Huomautettiin, että nyt vähän haiskahtaa, mutta tilanne ei muuttunut yhtään. Ei varmaan haistanut itse.

Vierailija
12/12 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen työpaikan työkaverilla haisi henki niin h*mmetin pahalle, että koko osasto löyhkäsi. Se oli jotain todella kuvottavaa. Oli siis ihan perussiisti ihminen. Aina puhtaat hiukset ja vaatteet, mutta hänellä oli kuulemma nielussaan proppuja. Ilmeisesti kävi jossain vaiheessa poistattamassa niitä jossakin, kun hajuongelma helpotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän