Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2799)

Vierailija
2761/2799 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että neitsyt tarkoittaa jotenkin lisääntymiskyvytöntä naista. Ja siinä että Jeesuksen äiti oli neitsyt olisi ollut ihmeellistä juuri se että hän sai lapsen vaikka ei olisi pystynyt synnyttämään. Vielä aika pitkälle teini-ikään senkin jälkeen kun jo muuten tiesin miten lapset syntyvät ajattelin niin.

Neitsyt Maria on ilmeisesti käännösvirhe, joka tehtiin silloin kun Raamattu käännettin hepreasta kreikaksi.

Mikäs se ns. oikea käännös sitten olisi ollut? =D

Kevytkenkä-Maaria

Vierailija
2762/2799 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuisena elämä olisi tylsää. Vaan nyt on rahaa, vapaus ja mahdollisuudet tehdä mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pediatri ja ped0-fiili on sama asia. Ala-asteella: "Ukki on p-fiili!"

Vierailija
2764/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaaksi asti uskoin että perussuomalaisetkin on ihmisiä.

Vierailija
2765/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muksuna radiosta tuli sunnuntaisin Lepopäivän ratoksi- tauotonta musiikkia. Ihmettelin aina että mikä se ratoksi on, kyllähän tuo sitten selvisi !

Seura-lehdessä vaikutti aikoinaan monta vuosikymmentä pilapiirtäjä Jorma "Titu" Tiittanen, jonka vakiopalstan nimi oli Titu-lointia. Asiayhteydestä selvisi, että Titu on sen piirtäjän nimi, mutta en lapsena lainkaan tajunnut, mikä se lointia on. Koska tulkitsin, että Titu-lointia on erisnimialkuinen yhdyssana, niin kuin Aku-setä tai Hesburger-ketju. (Tai Seura-lehti.) Sanakirjoistakaan ei hämmästyksekseni löytynyt lointiaa.

Vierailija
2766/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että haikara tuo vauvan, kun mehiläiset pörräävät kukissa. 

No ei kai. 🤣 

Vierailija
2767/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoin aikuisten tietvän ja osaavan kaiken.

Vierailija
2768/2799 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että elintarvikkeiden pakkauksen kyljessä oleva ainesosaluettelo on resepti, jonka avulla voi itse valmistaa kyseistä tuotetta. 

Vierailija
2769/2799 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki menee automaattisesti yliopistoon ja saa korkeat tulot aikuisina. Ei tullut mieleenkään, että osa ihmisistä jättäytyy tahallaan ilman koulutusta ja sitten valittaa työttömyyttä ja köyhyyttä.

Vierailija
2770/2799 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että amerikassa kaikilla naisilla on isot vaaleanpunaiset muoviset korvikset ja leopardikuvioiset bikinit, ne mässyttää isoa hubba bubba -purkkaa kuplia puhallellen, pyörittelee silmiään ja hokee koko ajan "laik" ja "juu knou".

Myöhemmin vanhempana selvisi, että en ollut aivan täysin väärässä.

Vierailija
2771/2799 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voin kävellä ilmassa, jos oikein paljon uskon siihen. Kaikki yritykset päättyivät aina pettymyksiin ja mustelmiin.

Vierailija
2772/2799 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani keskitasoa älykkäämpi. Myöhemmin käytyäni älykkyystesteissä minulle selvisi, että olen itse asiassa hieman keskitason alapuolella älyllisesti.

Vierailija
2773/2799 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ties kuinka pitkään, että strösseli on "sörsseli", kun joskus pienenä luin sen väärin jätskikioskien menuista tms. Oikea nimi selvisi minulle vasta teininä, koska ennen sitä asiasta ei tullut puhetta kenenkään kanssa; en koskaan tilannut strösseliä jätskeihini ja lähipiirissäni siitä käytettiin nimitystä nonparelli.

Vierailija
2774/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pienenä että kun talo puretaan, se tarkottaa että talon asukas oli 100-vuotias ja kuoli. Musta on siis joku ikivanha video jossa mä selitän äitille kuinka ”Talo purkataan” video kesti monta minuuttia ja siinä ei ollut päätä eikä häntää, selitin siis jotakin että ”Kun talo purkataan niin se ihminen on kuollu tai muuttanu pois mutta jos se on kuollu niin se kuolee kun se on vähän enemmän vuotta kun mä, mutta vähän vähemmän vuotta kun sä. Eli jos ihminen on 4, se elää, jos se on 100, se kuolee”

Vierailija
2775/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vauvoja tehdessä mies pissaa naisen päälle.

Ai eikö?

Vierailija
2776/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää naista anaaliin ja se on yhdyntä.

Vierailija
2777/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki aikuiset ovat viisaita ja järkeviä. Kaikkee sitä on luullutkin.

Vierailija
2778/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Esim. luulin että kosiminen tarkoittaa panemista.

Vierailija
2779/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tuuli syntyy siitä että puut heiluvat, samaan tapaan kuin viuhkalla saa ilman virtaamaan. Että kettu on tyttö ja susi on poika, sama sukupuolijako päti myös kissaan ja koiraan. Että auton vilkku tiesi mihin isä on aikeissa kääntyä. 

Aivan tyypillistä naisen logiikkaa.

Lyön satasen vetoa, että olet nainen - nyt.

Vierailija
2780/2799 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Esim. luulin että kosiminen tarkoittaa panemista.

Viroksi paneminen on nimenomaan kosimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä