Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2723)

Vierailija
2721/2723 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä luulin, että ihmiset tykkäävät vain hieroa alapäitään toisiaan vasten ja saavat siitä nautintoa. Jotenkin vieläkin "kauhistuttaa", että mies tyrkkää elimensä naisen sisään.

(25-v. neitsyt)

Kusivehkeet vastakkain.

Vierailija
2722/2723 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sinneppäin minullakin., Olin noin kahdeksan kun sanoin vanhemmilleni että kyllä me tiedetään Anna-Liisan kanssa joka oli naapurin tyttö saman ikäinen ja paras kaveri suuren perheen lapsi miten vauvvoja tulee. Ja niillä niitä oli ainakin kymmenen ei missään lahkossa kuitenkaan. Niin niitä tulee että mennään nukkumaan päällekkäin .. siis vaattet päällä ? ja jonkin ajan kuluttua alkaa masu kasvamaan ja sitten käydään sairaalassa se masu avaamassa ja siinä se lapsi sitten on. m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2723 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin, että jos joku ottaa minusta valokuvan niin jään jotenkin sinne kameran sisään enkä pääse enää pois.