Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2723)
Vähän sinneppäin minullakin., Olin noin kahdeksan kun sanoin vanhemmilleni että kyllä me tiedetään Anna-Liisan kanssa joka oli naapurin tyttö saman ikäinen ja paras kaveri suuren perheen lapsi miten vauvvoja tulee. Ja niillä niitä oli ainakin kymmenen ei missään lahkossa kuitenkaan. Niin niitä tulee että mennään nukkumaan päällekkäin .. siis vaattet päällä ? ja jonkin ajan kuluttua alkaa masu kasvamaan ja sitten käydään sairaalassa se masu avaamassa ja siinä se lapsi sitten on. m
Lapsena luulin, että jos joku ottaa minusta valokuvan niin jään jotenkin sinne kameran sisään enkä pääse enää pois.
Kusivehkeet vastakkain.