Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen 70kg/165cm olla kaunis ja viehättävä?

Vierailija
26.07.2016 |

Perustele.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus riipuu kasvoista, ihan sama painaako 50 vai 80 kiloa

Vierailija
82/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jos kroppa on mallia kokispullo, niin kyllä tuolla pituudella ja painolla voi olla hyvinkin seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

M

Vierailija
84/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi lihoa 10kg ollakseni noissa mitoissa ja se olisi ihan hirveää. En nytkään ole erityisen hoikka, niin kyllä 165/70 on aika hiton tuhti.

Entäs kun mä oon 160/ 100kg. Rinnat painaa varmaan sen 10-15 kiloa. Oon iso tisu. Miehet tykkää..

Vierailija
85/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopiva ja viehättävä.

Vierailija
86/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi ja usein onkin. Kilot kun ei ole läheskään aina vatsalla ja reisissä. Muodokas nainen on hyvinkin viehättävä monen mielestä, toiset tykkää sit lättänöistä. Makunsa kullakin. Lihavahan noilla mitoilla ei ole lähellekään.

Vierailija
87/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävyys ei kyllä kiloista ole kiinni. Tämmöiseen aloitukseen näin paljon kommentteja

Vierailija
88/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Riippuu naisen ulkonäöstä. Tuossa koossa ei kilot vaikuta.

Minä olen kaunis 70/164. Mulla on myös lihaksia. Ei ole tikkuvartalo.

Vierailija
89/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon lihasta ja naisellinen läskin sijoittuminen, niin voi olla erittäinkin hyvännäköinen.

Vierailija
90/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70kg on jo miehinen paino.

Jos nyt siihen mennään että naisten ulkonäköä ja painoa ruoditaan niin sanotaas nyt tämäkin: alle 80 kiloinen ei ole mies vaan Mikki Hiiri. Toki jos tarvitsee puutarhaan kukkakeppiä niin mikäs siinä. Kyllä miehellä täytyy olla lihasta, hauista ja näkyvät vatsalihakset.

Vielä vähän isivatsaa. Nallekarhu olla pitää ulkoisesti. Ei välttämättä luonteeltaan. Pistin kukkakepin vaihtoon. Johan alkoi kammarissaolo kiinnostaa.

Vierailija
91/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla viehättävä. Ei viehättävyys ole riippuvainen painosta. Joillekin täysin pinnallisille on varmasti. Noi 'hirveää' kommentit on jotain ihan järkyttävää.

Vierailija
92/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viehättävä.

Jos joku on viehättävä, pituudella ja painolla ei ole merkitystä, vaan ilmeillä ja eleillä, sosiaalisilla taidoilla, empatialla, käytöstöstavoilla ja hienotunteisuudella, sydämensivistyksellä jne.

Vierailija
93/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on naisten ulkonäköpalsta.Kate Winslet on mielestäni filmitähdeksi tavallinen.

Vierailija
94/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä voi.Ei se pituus tai paino kauneutta määritä.

Vierailija
95/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilot oikeissa paikoissa on tyypillisin miesten vastaus täälläkin. No kyllä ne vaan harvalla on pelkästään tisseissä ja takapuolessa niin että muu vartalo olisi jotenkin hoikka ja nätti.

Jos nainen on ylipainoinen niin kyllä poikkeuksetta on myös mahaa, selluliittia joka puolella, lihavat reidet ja paksut jalat yms. Miehet taas kuvittelee ja luulee täällä omiaan. Ei ainakaan omassa tuttavapiirissä ole kyllä yhtään kauniskroppaista ylipainoista.

Vierailija
96/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut lähellekään noin painava ja olen 170cm pitkä. Eli ylimääräistä läskiä on noilla mitoilla.

Toisilla on rinnat.

Vierailija
97/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nykyään noissa mitoissa, naimisissa, mutta vientiä riittäisi kyllä vaikka miten jos siitä olisi kiinnostunut ja mallinhommiakin on tarjottu. Toki kauniit kasvot, luontainen tiimalasivartalotyyppi ja se että kropassa on paljon lihasta fyysisestä työstä vaikuttavat. Vaatekoko on 38-40, paitsi rintojen kohdalta ei moni senkään kokoinen vaate mahdu päälle, vyötärössä olisi kyllä löysää vaikka miten. Ihan turhaa kuvitella että kenenkään painoa voisi arvata päälle päin. Olen muuten itsekin mittanauhan kanssa mitattuna nykyisin täysin samankokoinen kuin 8 kg kevyempänä, mutta löysempänä (toimistotöissä ei tullut lihasta).

Vierailija
98/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kilot oikeissa paikoissa on tyypillisin miesten vastaus täälläkin. No kyllä ne vaan harvalla on pelkästään tisseissä ja takapuolessa niin että muu vartalo olisi jotenkin hoikka ja nätti.

Jos nainen on ylipainoinen niin kyllä poikkeuksetta on myös mahaa, selluliittia joka puolella, lihavat reidet ja paksut jalat yms. Miehet taas kuvittelee ja luulee täällä omiaan. Ei ainakaan omassa tuttavapiirissä ole kyllä yhtään kauniskroppaista ylipainoista.

Tai olisiko niin ettet huomaa niitä kauniskroppaisia ylipainoisiksi, koska eivät näytä siltä.

Vierailija
99/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi lihoa 10kg ollakseni noissa mitoissa ja se olisi ihan hirveää. En nytkään ole erityisen hoikka, niin kyllä 165/70 on aika hiton tuhti.

Entäs kun mä oon 160/ 100kg. Rinnat painaa varmaan sen 10-15 kiloa. Oon iso tisu. Miehet tykkää..

Niin no. Mulla on E-kupin rinnat tässä vartalossa. Sinä taas olet selkeästi ylipainoinen, mutta ole toki onnellinen läskitisseistäsi.

Vierailija
100/102 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut lähellekään noin painava ja olen 170cm pitkä. Eli ylimääräistä läskiä on noilla mitoilla.

Olet säälittävä ruipelo. Tyttäreni on 170cm ja 68 kiloa ja kilpatason urheilija, ei ole paljon rasvaa, eikä ainakaan yhtään ylimääräistä.

Eikä varmasti tunne minkäänlaista painetta urheilustaan, kun äitikin niin hyvätapainen, kiltti ihminen.

Ai läskejä saa haukkua mutta ei lahuutta pitää ihannoida? Minkälaisen roolimallin sinä siis annat?

Ei ole painostettu ja äiti on läski.

t. isä

Selkosuomea mieluiten, kiitos !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän