Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen 70kg/165cm olla kaunis ja viehättävä?

Vierailija
26.07.2016 |

Perustele.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan parhaalta naiselta, just sopivat mitat.

Vierailija
62/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa voi.

Miksi pitäisi perustella.

Kaunis ja viehättävä on kaunis ja viehättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi viehättävä, jos painaisin 15 kg enemmän. Olisin läski.

T. 166cm/56 kg

Minä olisin sinun mitoillasi aina nälkäinen ja huonolla tuulella. Se hankaloittaa enemmän seuraelämää.

Se edellinen

Vaikea uskoa.

T. 176/56 eikä edes mikään luuviulu.

Vierailija
64/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi viehättävä, jos painaisin 15 kg enemmän. Olisin läski.

T. 166cm/56 kg

Minä olisin sinun mitoillasi aina nälkäinen ja huonolla tuulella. Se hankaloittaa enemmän seuraelämää.

Se edellinen

Vaikea uskoa.

T. 176/56 eikä edes mikään luuviulu.

Se on yksilöllistä. Oma kroppani pyrkii aina takaisin painoon 63 kg. Alle tuon joudun miettimään aivan liikaa syömisiä, koska pienikin lisäenergia jämähtää saman tien. Ei vaan ole sen arvoista.

Vierailija
65/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70kg on jo miehinen paino.

70 kiloinen mies on heiveröinen kukkakeppi.

Vierailija
66/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta silti 70 kg on naiselle ihan älytön paino. Jos ei ole yli 180cm pituutta.

Vierailija
67/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ollakin, jos laihduttaa 10kg.

Vierailija
68/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 164/68 ja 94-70-93. Ei ole selluliittia eikä varsinaisesti makkaroita, toki istuessa vatsa ei ole pyykkilauta mutta en sitä tavoittelekaan. On isot rinnat ja melko hyvä takapuoli. Hoikat sileät jalat.

Yritän hiljalleen laihdutella max viittä kiloa, jotta toivottavasti rinnoista lähtisi vähän, mutta nälässä en ala olemaan. Kroppani on jo nyt kuitenkin hyvä. Jos ei sitä usko niin on kyllä jumiutunut typerään kilomäärän tuijottamiseen.

Vierailija
69/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan ollaan sellaisessa "chubby" moodissa joka kiihottaa pientä osaa miehistä, mutta kelpaa huomattavasti isommalle osalle. Pikkusen ehkä jenkkaa farkkujen kanssa, pieni pömppö jne. Eli voi olla.

Itse olen 168/67 eikä ole mitään jenkkakahvoja tai vatsapömppöä, lihaksia tosin on. Käytän xs-s  tai 34/36 koon vaatteita eli kyse ei ole siitäkään että oma mielikuva itsestäni valehtelisi. "Chubbyksi" minua ei varmasti kukaan kutsuisi. Pelkät numerot kertoo niin vähän siitä miltä joku näyttää, etten ymmärrä miksi edes kysellä tällaisia.

Vierailija
70/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta silti 70 kg on naiselle ihan älytön paino. Jos ei ole yli 180cm pituutta.

Todella monet hyvännäköisistä naisista painaa 70 tai yli - ja sinä et vain tiedä sitä. Itse tiedän todella upeita naisia, joita kuolataan jatkuvasti, ja kukaan mies ei heitä laittaisi vaa'alle ennen deittailua. On tissit, kapea vyötärö, ja hyvä perse. Ja painoa yli tuon kamalana pitämäsi määrän.

Vierailija
71/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt siihen mennään että naisten ulkonäköä ja painoa ruoditaan niin sanotaas nyt tämäkin: alle 80 kiloinen ei ole mies vaan Mikki Hiiri. Toki jos tarvitsee puutarhaan kukkakeppiä niin mikäs siinä. Kyllä miehellä täytyy olla lihasta, hauista ja näkyvät vatsalihakset.

Vierailija
72/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan ollaan sellaisessa "chubby" moodissa joka kiihottaa pientä osaa miehistä, mutta kelpaa huomattavasti isommalle osalle. Pikkusen ehkä jenkkaa farkkujen kanssa, pieni pömppö jne. Eli voi olla.

Itse olen 168/67 eikä ole mitään jenkkakahvoja tai vatsapömppöä, lihaksia tosin on. Käytän xs-s  tai 34/36 koon vaatteita eli kyse ei ole siitäkään että oma mielikuva itsestäni valehtelisi. "Chubbyksi" minua ei varmasti kukaan kutsuisi. Pelkät numerot kertoo niin vähän siitä miltä joku näyttää, etten ymmärrä miksi edes kysellä tällaisia.

Täällä samat mitat ja vaatekoot. Tiimalasivartalo ja siro ruumiinrakenne, kaukana mistään chubbysta. Olen kutakuinkin hoikin nainen sekä kaveripiirissä että työpaikalla. Yritän kyllä pudottaa painoa pari kiloa että olisin tarkemmin normaalipainon keskellä. Huvittaa kuitenkin että miehillä ei ole selvästikään mitään käryä siitä mitä naiset oikeasti painavat, mukaan lukien ne joita pitävät hyvännäköisinä :)

Vierailija
73/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm pitkä ja painan n. 70 kg ja näytän ihan hoikalta. Lihasta on urheilun vuoksi, mutta ei nyt mitään muskeleita. Olen ns. tiimalasimallinen, eli kilot kertyvät "oikeisiin paikkoihin" ja maha pysyy lituskana. Pointtina siis, että tuo paino ei kerro kovin paljon kehon koostumuksesta. Painaessani 55 kiloa näytin anorektiselta. 

Vierailija
74/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en lukenut ketjua ollenkaan)

Tietenkin voi olla.  Ja tiedän todella naisellisia ja kauniita naisia jotka ovat runsaasti ylipainoisia. Vaikka kuulostaa oudolle näin kirjoittaa: kauneus ja viehättävyys tulee sisältä, eli toisin sanottuna jos nainen itse tuntee olevansa kaunis ja viehättävä niin se heijastuu myös vastakkaiseen sukupuoleen.

-M37 (itse hoikka ja ainoastaan hoikkien kanssa suhteissa olut)

Vierailija
75/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi!

Vierailija
76/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleisesti ottaen tuntuvat olevan todella pihalla siitä, mitä naiset painavat. Miehet tuntuvat arvioivan kaikkien keskimittaisten normaalivartaloisten naisten painon välille 55-65 kiloa. Oma mieheni ei uskonut minun painavan 76 kiloa (olen 170 cm), ennen kuin astuin vaa'alle hänen edessään. Arvioi minut "joku vajaa 65" kiloiseksi ja kauhistui kun painoinkin yli kymmenen kiloa enemmän. Minulta löytyy tissit, perse, selkeä vyötärö ja jonkin verran lihastakin urheilutaustan vuoksi. Olen hyvinkin sopusuhtaisen ja "normaalin" M-kokoisen näköinen vartaloltani, vaikken missään tikissä väitäkään olevani, vaan löytyy myös hieman pehmeyttä. Ainahan sitä paremmassa kunnossa ja laihempi kai voisi olla, mutta pointtina ei niinkään ole oma painoni, vaan se että toisten ihmisten painon arvioiminen voi olla yllättävän haastavaa alle kymmenen kilon tarkkuudella.

Vierailija
77/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleisesti ottaen tuntuvat olevan todella pihalla siitä, mitä naiset painavat. Miehet tuntuvat arvioivan kaikkien keskimittaisten normaalivartaloisten naisten painon välille 55-65 kiloa. Oma mieheni ei uskonut minun painavan 76 kiloa (olen 170 cm), ennen kuin astuin vaa'alle hänen edessään. Arvioi minut "joku vajaa 65" kiloiseksi ja kauhistui kun painoinkin yli kymmenen kiloa enemmän. Minulta löytyy tissit, perse, selkeä vyötärö ja jonkin verran lihastakin urheilutaustan vuoksi. Olen hyvinkin sopusuhtaisen ja "normaalin" M-kokoisen näköinen vartaloltani, vaikken missään tikissä väitäkään olevani, vaan löytyy myös hieman pehmeyttä. Ainahan sitä paremmassa kunnossa ja laihempi kai voisi olla, mutta pointtina ei niinkään ole oma painoni, vaan se että toisten ihmisten painon arvioiminen voi olla yllättävän haastavaa alle kymmenen kilon tarkkuudella.

Tämä on niin totta. Tapailin kerran erästä miestä ja tuli puheeksi sitten naisten paino. Kyselin siinä sitten, että minkä painoinen nainen on hänestä liian isokokoinen. Hän sanoi siihen sitten että ei tapailisi yli 65kg naista.. Siinä sitten vähän jopa huvittuneena kysyin, että paljonkohan kuvittelet minun painavan "joku 60kg ehkä" oli vastaus. Tuolloin painoin tosiaan 68kg ja pituutta minulla on 164cm.

Kauaa ei tuon miehen kanssa tosin tullut tapailtua, kun muutenkin oli epäsopiva luonteeltaan. Tällä hetkellä laihdutan jotta pääsisin suurinpiirtein tuonne 60kg, mutta teen sen ihan oman mukavuuden ja terveyden vuoksi..

Vierailija
78/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitää sisällään sen, miksi suhteet eivät onnistu. Jos oma lähtökohta on, että vain tietynlaisena kelpaa niin laihasti on annettavaa toiselle. Ja, jos vaatii tulevalta kumppaniltaan lähinnä tietyn painoindeksin täyttämistä, niin voi olla, että 90% suhteen muista osa-alueista jää liian laihaksi.

Vierailija
79/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä voi! Ainakin mun perään kuolas kaikki, kun  olin noissa mitoissa. Hyvät tissit, pienehkö peppu ja hyvät reidet. Mahaa ei ollenkaan, mutta ehkä pari kiloa vähemmän olis ollut parempi.

Itseasiassa ainakaan minä en kuolannut sinun perään

Vierailija
80/102 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minun mieheni on lääkäri eli jonkin verran on ihmisten ja painon kanssa tekemisissä mutta hän arvioi että painaisin noin 55 kg silloin painoin jotain 64 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän