Voiko nainen 70kg/165cm olla kaunis ja viehättävä?
Kommentit (102)
Painoa pois 15 kg niin sitten on. Tuolla painolla pitäisi olla 20 cm pidempi näyttääkseen sopusuhtaiselta ja viehättävältä. T: Mies
Tossahan ollaan sellaisessa "chubby" moodissa joka kiihottaa pientä osaa miehistä, mutta kelpaa huomattavasti isommalle osalle. Pikkusen ehkä jenkkaa farkkujen kanssa, pieni pömppö jne. Eli voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Painoa pois 15 kg niin sitten on. Tuolla painolla pitäisi olla 20 cm pidempi näyttääkseen sopusuhtaiselta ja viehättävältä. T: Mies
T: Piti kirjoittaa nainen
No bikinit/alusvaatteet päällä ei ainakaan ole kaunis. Tolla painolla kehossa on jo vähintään 10kg turhaa rasvaa, jopa enemmänkin, jos lihaskuntoa ei ole.
Oivoi, itse olen 167/73 ja harrastan salilla käyntiä neljä kertaa viikossa. Jalat ovat lihaksikkaat ja treenatut, selluliittia ei paljoa ole. Mahassa pieni vararengas, mutta senkin poissaanti on työn alla.
Mitä viehättävyyteen tulee, niin se on suhteellista. Itseä on ainakin useat miehet lähestyneet. Harmi vain, että olen varattu ja naimisissa :D
Kauneus on katsojan silmissä, se jäi sanomatta aiemmassa kommentissani. Ei ole vain yhtä totuutta tässä asiassa.
Jos on yhtään lihasta, niin toden totta voi. Mulla on lihaksen päällä vielä läskiä, niin painan enemmän. Jos kysyttäis, niin veikkaisin, että mua luultais aika paljon kevyemmäksi.
Kate Winslet on noilla mitoilla jumalainen. Taitaa olla tosin vähän pitempi.
Siis,mitenkä te voitta tietää,kuinka paino on jakautunut vartalolle,onko se 70 kg lihasta,vai persettä ja rintoja,vai silkkaa rasvaa?
Kaikki aloitukset mitä olen tänään lukenut,koskee naisten huonoa itsetuntoa ja alistuvuutta.Ryhdistäytykää!
Todellakin voi olla, jos se ylimääräinen on oikeissa paikoissa. Eli isot rinnat ja hyppyriperse, niin ai ai ai... Mutta jos on sellainen satulapeppu ja lattarinta, niin vähän vaikeampi juttu. Ja kauniit kasvot ja upea persoonallisuus antaa helposti 15 kg anteeksi. <3
Kyllä voi. Ei välttämättä ole.
M
Ei voi kun tuossa on 20 kg ylimääräistä.
Nainen kyllä!!! Teineistä en tiedä...
Ei ainakaan anoreksia nervoosaa oo. Mikäli ne kilot on oikeissa paikoissa.
No kyllä voi! Ainakin mun perään kuolas kaikki, kun olin noissa mitoissa. Hyvät tissit, pienehkö peppu ja hyvät reidet. Mahaa ei ollenkaan, mutta ehkä pari kiloa vähemmän olis ollut parempi.
En ole ikinä ollut lähellekään noin painava ja olen 170cm pitkä. Eli ylimääräistä läskiä on noilla mitoilla.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse olla kuin vajaa 10cm pidempi.
Jos vähän laihduttaa, niin voi.