Voiko nainen 70kg/165cm olla kaunis ja viehättävä?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia :D. Jos noilla mitoilla varustettu on lihaksikas voi olla todellakin paljon kuumempi mitä 165cm/50kg neidit ;).
Noilla mitoilla löysäkin voi olla todella kuuma jos ne liikakilot on sopivissa paikoissa.
No minä olen 155 cm ja 58 kg, enkä koe olevani epäviehättävä. Ihan riittävästi on aina ollut miesseuraa tarjolla, tissit ja persettä löytyy -näistä olin nuorena epävarma mutta iän myötä olen huomannut ettei ne kyllä menoa haittaa yhtään. Joten ei nuo aloittajan mainitsemat mitatkaan vielä itsessään ihmisestä epäviehättävää tee :)
Kyllä se viehättävyys tulee ennen kaikkea ihmisen sisältä. En koskaan lakkaa ihastelemasta yhtä ystävääni, joka on ulkoisesti todella kaukana ihanteesta mutta aina ja kaikkialla ihmiset lähestyvät häntä. Joku hänessä vaan loistaa, ja kauas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut lähellekään noin painava ja olen 170cm pitkä. Eli ylimääräistä läskiä on noilla mitoilla.
Olet säälittävä ruipelo. Tyttäreni on 170cm ja 68 kiloa ja kilpatason urheilija, ei ole paljon rasvaa, eikä ainakaan yhtään ylimääräistä.
Eikä varmasti tunne minkäänlaista painetta urheilustaan, kun äitikin niin hyvätapainen, kiltti ihminen.
Ai läskejä saa haukkua mutta ei lahuutta pitää ihannoida? Minkälaisen roolimallin sinä siis annat?
Ei ole painostettu ja äiti on läski.
t. isä
Äiti on kiltti ihminen ja isä ymmärtää lukemansa. Siinä on kunnon ainekset taas kasassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia :D. Jos noilla mitoilla varustettu on lihaksikas voi olla todellakin paljon kuumempi mitä 165cm/50kg neidit ;).
Ei lihaksikas nainen voi olla kaunis ja viehättävä.
http://www.si.com/swimsuit/model/lindsey-vonn/2016/body-paint#1
No voihan. Lindsey Vonn. Huippu-urheilija.
Ei ole kaunis tai viehättävä. Ihmeen pötkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihaksikas nainen voi olla kaunis ja viehättävä.
Ei ole kaunis tai viehättävä. Ihmeen pötkö.
Plus että ei ole edes naisten standardeilla lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Ei, koska noilla mitoilla et voi olla siro. Exäni oli pituisesi ja painoi 20 kiloa vähemmän ja oli sopiva.
Otetaan välillä ne miesten oksettavat kaljamahat tarkastelun kohteiksi. 😡
Voi olla. Nuo on aika tarkalleen mun mitat ja usein saan kuulla kehuja ulkonäöstäni. Mulla on kauniit kasvot, paksut hiukset, isot rinnat, muhkeat reidet ja takapuoli (myös kapea vyötärö ja sirot sääret ja käsivarret). Tutut ja tuntemattomat sanoo usein kauniiksi ja koen olevani sellainen. Toki voisin painoa vähän pudottaa ihan vaan oman itseni vuoksi.
Hetkinen. Hänen paino on 63 eikä 73.
Mulla oli aivan järjetön vienti silloin kun painoin 69kg, olen 160cm pitkä! Kaveritkin ihmettelivät ja naureskelivat, kun seuraa tunki ovista ja ikkunoista :D Muistn eräänkin kesäpäivän, kun ihan extempore parin kaverin kanssa oltiin komeana päivänä rannalla, ja päätettiinkin hakea sinne muutama sidukka kaupasta, ja jatkaa rannalla istuskelua pitempään. Oltiin kaikki ihan au naturell, uitu, ja hehkuttu auringon lämmössä koko päivä, ja siitä sitten lähdimme ravintolakierrokselle suoraan. Sen verran että päästiin terassille istumaan, tai saatiin juomat tilattua, niin jo oli ympärilläni miehiä tekemässä tuttavuutta. Niin sitä naurettiin, että oko tämä joku piilokamera :D :D
Eli vastaan että voi! Tuosta on kohdallani jo 10 v aikaa, ja nykyään olenkin jo vanhempi(38v), ja 10kg hoikempi. Oi niitä aikoja!
Normaalin suomalaisenaisen normaalit mitat noin 165 cm ja painoa 70-80 kg.
Suomalaiset ovat lyhytjalkaista, pitkäselkäistä pumperomallia muutenkin, emmekä osaa pukeutua ja valita kehoamme myönteisesti korostavia vaatteita.
Aina on saanut innokkaimpia ihailijoita hätistellä pois. Oma painoni on seilannut välillä 63-70 ja olen vähän lyhyempi. Seuran saantiin ei ole vaikuttanut mitenkään. Varmasti jos laittaisi kroppakuvan johonkin arvosteltavaksi niin onhan siinä kohtia jotka ei läpäisisi laadunvalvontaa, mutta kun oikeassa elämässä kokonaisuus ratkaisee, enkä ole koskaan haaveillut mistään missikisoista.
Minä en olisi viehättävä, jos painaisin 15 kg enemmän. Olisin läski.
T. 166cm/56 kg
Paksuhan noilla mitoilla on mutta löytyy niillekkin ottajia
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi viehättävä, jos painaisin 15 kg enemmän. Olisin läski.
T. 166cm/56 kg
Minä olisin sinun mitoillasi aina nälkäinen ja huonolla tuulella. Se hankaloittaa enemmän seuraelämää.
Se edellinen
Voi olla. Itse olen reilusti pidempi ja hoikempi, mutta kappas kappas, miehet näyttävät mieluummin kiinnostuvan vähän pulleammista naisista. Ei se siitä painosta vielä tuossa BMI:ssä ole kiinni, jos ei joku kiinnostu.
Ei kyllä voi. Pitää olla 165cm ja 5kg isoilla tisseillä.