Kumpi on parempi laulaja Sanni vai Diandra?
Mun mielestä ehkä Sanni koska Diandra on vähän lihava mielestäni pop tähdeksi vai olenko väärässä? Muuten molemmat aika tasavertasia vaikka eri laulutyylit myös. Kuitenkin selvä on että nämä kaksi ovat tällä hetkellä top2 naislaulajat suomessa.
n17
Kommentit (54)
Sanni vois olla näyttävä duo tyttöystävänsä/avovaimonsa Eveliinan kanssa.
Sama kuin kysyttäisiin kumpi on parempi laulaja, Britney Spears vai Christina Aguilera. Vertaan tässä siis Sannia Britneyyn ja Diandraa Christinaan. Eli Diandra.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin kysyttäisiin kumpi on parempi laulaja, Britney Spears vai Christina Aguilera.
Aikoinaan kysyttiinkin. Ihan tosissaan vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehkä Sanni koska Diandra on vähän lihava mielestäni pop tähdeksi vai olenko väärässä? Muuten molemmat aika tasavertasia vaikka eri laulutyylit myös. Kuitenkin selvä on että nämä kaksi ovat tällä hetkellä top2 naislaulajat suomessa.
n17
Eihän laulu äänellä ja lihavuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa, yleensä kaikki oopperalaulajat
ovat pulsikia. Sanni ainakin osaa tehdä musiikkia itse, säveltää ja sanoittaa, laulutaidoilla Dianra varmaan parempi.
Niin no, nyt kysyttiin, kumpi on parempi LAULAJA. Ei piisintekijä.
piisi=uunin ariina, ammattilaiset ääritaitavia
biisi aivan eri asia
Sannin ääni ei miellytä ollenkaan, kuulostaa tulevan ennemmin nenäkäytävästä kuin kurkusta. Diandraa oon kuullut kerran livenä kauppakeskuksessa ja kuulosti tosi kauniilta ja ääni tuli luontevasti ja vaivattomasti. Oli myös kaunis ja hymyileväinen, tosi herttaisen oloinen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
biisi aivan eri asia
No eipä sielläkään termihommat oikein hanskassa ole!
Kuka ihmeen Diandra, ikinä kuullutkaan? Täytyy olla nevähööd.
Kumpikin erittäin karismaattisia. Diandra paras tulkitsija. Sanni paras singersongwriter. D on vähän kuin Riki Sorsa. Ja S vähän kuin Juice.
Kysyitkö sinä nyt arviota laulutaidosta vai painoindeksistä?
No, Diandra sentään osaa oikeasti laulaa, Sanni ei. Mielestäni Diandra on myös Sannia paremman näköinen.
Diandra = Suomen paras laulaja mutta paskat biisit. Aavistuksen ylipainoinen muttei liikaa. Herttainen.
Sanni = Suomen huonoimpia laulajia ja livenä kammottava jos ei autotunea voi käyttää. Reippaasti alipainoinen anorektinen luuranko joka ei ole sen tyylikkäämpää kuin ylipainokaan. Sanoittaa biisit itse muttei sävellä, sanat lapsellista pissaliisamaista kiroilua.
Parempi laulaja siis on Diandra. Karismaa ei ole kummallakaan.
Alapeukuttajille tiedoksi, että ihan oikeasti en ole kuullut Diandralta yhtään biisiä missään, lukenut yhtään lehtijuttua, koska niitä ei ole kirjoitettu eli kuka kumma tämä Diandra on?
Suomen huonoin laulaja on Timo Kotipelto - ai mutta se onkin mies.
Sanni määkyy nenän kautta ja onnistuu vielä lässyttämään laulaessaan. Diandra ei siihen pysty.
Se Sannin biisi Että mitähän vittua oli kyllä sellainen rimanalitus, että ihmettelen kuinka sellaista sontaa edes julkaistaan. Diandra on ihan eri maata kuin huomionkipeä Sanni.
Sannin lauluissa yksinkertainen melodia ja aina vähän vihjailevat sanat, jotka melkein kuka tahansa 13-15 vuotias osaisi kirjoittaa.. Pientä angstia ja kaksimielisyyttä.
Inhottaa kuulla sannin musiikkia radiossa.
N20
Oon kuullu vaan Sannin elikkä pakko valita se sit.
Vierailija kirjoitti:
biisi aivan eri asia
Kyllä se musiikkikappale on piisi. Tulee englannin piece of musicistä. Biisi on stadilaista vääntelyä, kuten gimma, buli, dösä jne
Liesi on myös piisi, se tulee ruotsin sanasta spis.
Eihän laulu äänellä ja lihavuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa, yleensä kaikki oopperalaulajat
ovat pulsikia. Sanni ainakin osaa tehdä musiikkia itse, säveltää ja sanoittaa, laulutaidoilla Dianra varmaan parempi.