Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi laulaja Sanni vai Diandra?

Vierailija
26.07.2016 |

Mun mielestä ehkä Sanni koska Diandra on vähän lihava mielestäni pop tähdeksi vai olenko väärässä? Muuten molemmat aika tasavertasia vaikka eri laulutyylit myös. Kuitenkin selvä on että nämä kaksi ovat tällä hetkellä top2 naislaulajat suomessa.

n17

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ehkä Sanni koska Diandra on vähän lihava mielestäni pop tähdeksi vai olenko väärässä? Muuten molemmat aika tasavertasia vaikka eri laulutyylit myös. Kuitenkin selvä on että nämä kaksi ovat tällä hetkellä top2 naislaulajat suomessa.

n17

Eihän laulu äänellä ja lihavuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa, yleensä kaikki oopperalaulajat

ovat pulsikia. Sanni ainakin osaa tehdä musiikkia itse, säveltää ja sanoittaa, laulutaidoilla Dianra varmaan parempi.

Vierailija
22/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni vois olla näyttävä duo tyttöystävänsä/avovaimonsa Eveliinan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyttäisiin kumpi on parempi laulaja, Britney Spears vai Christina Aguilera. Vertaan tässä siis Sannia Britneyyn ja Diandraa Christinaan. Eli Diandra.

Vierailija
24/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu, ehdottomasti!

Vierailija
25/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra on laulaja.

Vierailija
26/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin kysyttäisiin kumpi on parempi laulaja, Britney Spears vai Christina Aguilera.

Aikoinaan kysyttiinkin. Ihan tosissaan vieläpä.

Vierailija
27/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n17

Eihän laulu äänellä ja lihavuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa, yleensä kaikki oopperalaulajat

ovat pulsikia. Sanni ainakin osaa tehdä musiikkia itse, säveltää ja sanoittaa, laulutaidoilla Dianra varmaan parempi.

Niin no, nyt kysyttiin, kumpi on parempi LAULAJA. Ei piisintekijä.

Vierailija
28/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piisi=uunin ariina, ammattilaiset ääritaitavia

biisi aivan eri asia

Vierailija
29/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin ääni ei miellytä ollenkaan, kuulostaa tulevan ennemmin nenäkäytävästä kuin kurkusta. Diandraa oon kuullut kerran livenä kauppakeskuksessa ja kuulosti tosi kauniilta ja ääni tuli luontevasti ja vaivattomasti. Oli myös kaunis ja hymyileväinen, tosi herttaisen oloinen nuori nainen.

Vierailija
30/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

biisi aivan eri asia

No eipä sielläkään termihommat oikein hanskassa ole!

Vierailija
31/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen Diandra, ikinä kuullutkaan? Täytyy olla nevähööd.

Vierailija
32/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin erittäin karismaattisia. Diandra paras tulkitsija. Sanni paras singersongwriter. D on vähän kuin Riki Sorsa. Ja S vähän kuin Juice.

Vierailija
33/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö sinä nyt arviota laulutaidosta vai painoindeksistä?

No, Diandra sentään osaa oikeasti laulaa, Sanni ei. Mielestäni Diandra on myös Sannia paremman näköinen.

Vierailija
34/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra = Suomen paras laulaja mutta paskat biisit. Aavistuksen ylipainoinen muttei liikaa. Herttainen.

Sanni = Suomen huonoimpia laulajia ja livenä kammottava jos ei autotunea voi käyttää. Reippaasti alipainoinen anorektinen luuranko joka ei ole sen tyylikkäämpää kuin ylipainokaan. Sanoittaa biisit itse muttei sävellä, sanat lapsellista pissaliisamaista kiroilua.

Parempi laulaja siis on Diandra. Karismaa ei ole kummallakaan.

Vierailija
35/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajille tiedoksi, että ihan oikeasti en ole kuullut Diandralta yhtään biisiä missään, lukenut yhtään lehtijuttua, koska niitä ei ole kirjoitettu eli kuka kumma tämä Diandra on?

Suomen huonoin laulaja on Timo Kotipelto - ai mutta se onkin mies.

Vierailija
36/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni määkyy nenän kautta ja onnistuu vielä lässyttämään laulaessaan. Diandra ei siihen pysty.

Vierailija
37/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sannin biisi Että mitähän vittua oli kyllä sellainen rimanalitus, että ihmettelen kuinka sellaista sontaa edes julkaistaan. Diandra on ihan eri maata kuin huomionkipeä Sanni.

Vierailija
38/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin lauluissa yksinkertainen melodia ja aina vähän vihjailevat sanat, jotka melkein kuka tahansa 13-15 vuotias osaisi kirjoittaa.. Pientä angstia ja kaksimielisyyttä.

Inhottaa kuulla sannin musiikkia radiossa.

N20

Vierailija
39/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu vaan Sannin elikkä pakko valita se sit.

Vierailija
40/54 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

biisi aivan eri asia

Kyllä se musiikkikappale on piisi. Tulee englannin piece of musicistä. Biisi on stadilaista vääntelyä, kuten gimma, buli, dösä jne

Liesi on myös piisi, se tulee ruotsin sanasta spis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme