Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpin suosio ja Trump-ilmiö Usassa on miesvihan tuote

Vierailija
26.07.2016 |

Jos Trump valitaan presidentiksi, niin feministit ja sosiaaliset soturit saa kiittää itseään, he tekivät sen mahdolliseksi. Kannattaa jatkaa samalla linjalla, backlash on todellinen, luulen että Usassa on myös miehiä vihaamalla synnytety sukupolvi miehiä jotka ihan aidosti vihaa naisia.
http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001227034.html?ref=rss&nomobil…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Naiset haluavat olla tasavertaisia miesten kanssa ja tulla kohdelluksi reilusti.

Pötyä. Tämän päivän feminismi on vihaa, se on syöpä. Sillä ei ole ollut mitään tekemistä tasavertaisuuden kanssa pitkään aikaan. Päinvastaan, on mahdotonta tukea sekä tasavertaisuutta että 2010 luvun feminismiä. AP on aivan oikeassa. 

Vierailija
22/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kyse ole pikemminkin naisvihasta? Trump sanoo ääneen sen, mitä kaikki sovinistit ajattelevat.

En oo varma onko ap. trolli vai ei, no kuitenkin: näinhän se on, mutta ei nämä jankkaajat tajua, että se naisviha on paljon vanhempaa perua. Mrat yms sekoittavat etuoikeuksien murentumisen sortoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Naiset haluavat olla tasavertaisia miesten kanssa ja tulla kohdelluksi reilusti.

Pötyä. Tämän päivän feminismi on vihaa, se on syöpä. Sillä ei ole ollut mitään tekemistä tasavertaisuuden kanssa pitkään aikaan. Päinvastaan, on mahdotonta tukea sekä tasavertaisuutta että 2010 luvun feminismiä. AP on aivan oikeassa. 

Itse vastailet omaan aloitukseesi?

24/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Eli on sovinismia vastaan taistelevien naisten syytä, että on olemassa sovinismia? Siis odotas nyt hetkinen. Naiset haluavat olla tasavertaisia miesten kanssa ja tulla kohdelluksi reilusti. Tämä ei käy miehille, jotka ovat huomanneet, että perkele, joku nainen vei minun työpaikkani, ja nyt he nousevat vastaiskuun tasa-arvoa vastaan ja se on naisten vika? Minusta se on tasan tarkkaan sen saman sovinismin vika, minkä vuoksi feminismiä tarvitaan tänäkin päivänä. Näköjään on olemassa aika paljon ihmisiä, joiden mielestä he ovat kikkelinsä takia parempia kuin kikkelittömät - ja siksi heillä pitäisi olla etuoikeuksia. Mutta tietenkin sekin on varmaan feministien vika?

Ei vaan tuo kulttuuri jossa aidosti vihataan miehiä, haukutaan heitä, fantasioidaan miesten ja poikien joukkotuhonnalla, ilkutaan, vähätellään miehiä, huijataan, kusetetaan heitä, syytetään viattomia poikia ja miehiä, demonisoidaan miessukupuoli jne. Se on synnyttänyt vastareaktion ei se mistä sinä kirjoitat, oikeaa tasa-arvoa kannattaa lähes kaikki, mutta nykyään homma on mennyt miesvihaamiseksi ja vainoamiseksi pelkän sukupuolen takia sillä taas ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Missä sinä näet sellaista kulttuuria? Onko se jossain netissä? Siellä MGTOWiin verhotun misogynian ja yleisen kusipäisyyden välissäkö? Minä en ole koskaan nähnyt sellaista, enkä edes kuullut siitä muualla kuin av:lla. Mieheni ei koskaan ole kokenut että häntä demonisoidaan tai vihataan tai vähätellään. Ei silloinkaan, kun häntä syytettiin raiskauksesta (onneksi oli vedenpitävä alibi), hän ei suinkaan syyllistänyt sukupuolta, vaan sen kyseisen naisen. Mies on kokenut vähättelyä sekä demonisointia (miesten puolelta muutekseen...) ihonvärinsä vuoksi, ei koskaan sukupuolensa.

Missä tuollaista on nähtävillä? Voi tietysti olla, että naisena olen puolueellinen, koska olen kuullut ja nähnyt ainoastaan naisiin kohdistuvaa vihaviestintää. Mielelläni haluaisin nähdä, jos sellaista miesten demonisaatiota kerran harrastetaan. 

Vierailija
25/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinton on juutalaisten juoksutyttö, ja sitäpaitsi pedofiili joka nuolettaa itseään alaikäisillä eliittinaisten ringissä.

Vierailija
26/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Eli on sovinismia vastaan taistelevien naisten syytä, että on olemassa sovinismia? Siis odotas nyt hetkinen. Naiset haluavat olla tasavertaisia miesten kanssa ja tulla kohdelluksi reilusti. Tämä ei käy miehille, jotka ovat huomanneet, että perkele, joku nainen vei minun työpaikkani, ja nyt he nousevat vastaiskuun tasa-arvoa vastaan ja se on naisten vika? Minusta se on tasan tarkkaan sen saman sovinismin vika, minkä vuoksi feminismiä tarvitaan tänäkin päivänä. Näköjään on olemassa aika paljon ihmisiä, joiden mielestä he ovat kikkelinsä takia parempia kuin kikkelittömät - ja siksi heillä pitäisi olla etuoikeuksia. Mutta tietenkin sekin on varmaan feministien vika?

Ei vaan tuo kulttuuri jossa aidosti vihataan miehiä, haukutaan heitä, fantasioidaan miesten ja poikien joukkotuhonnalla, ilkutaan, vähätellään miehiä, huijataan, kusetetaan heitä, syytetään viattomia poikia ja miehiä, demonisoidaan miessukupuoli jne. Se on synnyttänyt vastareaktion ei se mistä sinä kirjoitat, oikeaa tasa-arvoa kannattaa lähes kaikki, mutta nykyään homma on mennyt miesvihaamiseksi ja vainoamiseksi pelkän sukupuolen takia sillä taas ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

YouTubessa on satoja kanavia ja tuhansia naisia jotka eivät muuta tee kun haukkuvat, vihaavat miehiä, löytyy jopa miesten ja poikalasten murhaamisfantasioijia. Se on ihan todellista ja sitä saastaa löytyy YouTubesta niin paljon kuin joku jaksaa vain katsoa. Näpyttele hakusanaksi feminism, man hate, murdering little boys/men jne.

Missä sinä näet sellaista kulttuuria? Onko se jossain netissä? Siellä MGTOWiin verhotun misogynian ja yleisen kusipäisyyden välissäkö? Minä en ole koskaan nähnyt sellaista, enkä edes kuullut siitä muualla kuin av:lla. Mieheni ei koskaan ole kokenut että häntä demonisoidaan tai vihataan tai vähätellään. Ei silloinkaan, kun häntä syytettiin raiskauksesta (onneksi oli vedenpitävä alibi), hän ei suinkaan syyllistänyt sukupuolta, vaan sen kyseisen naisen. Mies on kokenut vähättelyä sekä demonisointia (miesten puolelta muutekseen...) ihonvärinsä vuoksi, ei koskaan sukupuolensa.

Missä tuollaista on nähtävillä? Voi tietysti olla, että naisena olen puolueellinen, koska olen kuullut ja nähnyt ainoastaan naisiin kohdistuvaa vihaviestintää. Mielelläni haluaisin nähdä, jos sellaista miesten demonisaatiota kerran harrastetaan. 

Vierailija
27/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on satoja kanavia ja tuhansia naisia jotka eivät muuta tee kun haukkuvat, vihaavat miehiä, löytyy jopa miesten ja poikalasten murhaamisfantasioijia. Se on ihan todellista ja sitä saastaa löytyy YouTubesta niin paljon kuin joku jaksaa vain katsoa. Näpyttele hakusanaksi feminism man hate murdering little boys/men jne. Hulluimmat videot toisinaan poistetaan, käyttäjät bannataan, mutta ne videot löytyy muilta saiteilta, sitä saastaa tulee myös taukoamatta lisää, jos tietää mistä etsiä.

Vierailija
28/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Itse vastailet omaan aloitukseesi?

Ei kyllä meitä on monta. Senhän tosiaan näkee Trumpin kannattajaluvuissakin.

Suuri osa ei todellakaan kannata Trumppia Trumpin vuoksi, vaan Hillaryn vuoksi. Jatkuvan vihapropagandan vuoksi. Minäkin olen pari vuosikymmentä saanut lukea ihan suomalaisista lehdistä, kuinka olen roisto, murhaaja, raiskaaja, ja vaikka mitä, vain koska olen mies. 

Vierailija
29/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clinton on juutalaisten juoksutyttö, ja sitäpaitsi pedofiili joka nuolettaa itseään alaikäisillä eliittinaisten ringissä.

Voi jeesus sentään, ap vaan vastailee itselleen ja on saanut salaliittotartunnan usasta. No joo, porvoolainenhan se kuitenkin on, joten ei ihme.

Vierailija
30/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Näin se mra logiikka pelittää.

31/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTubessa on satoja kanavia ja tuhansia naisia jotka eivät muuta tee kun haukkuvat, vihaavat miehiä, löytyy jopa miesten ja poikalasten murhaamisfantasioijia. Se on ihan todellista ja sitä saastaa löytyy YouTubesta niin paljon kuin joku jaksaa vain katsoa. Näpyttele hakusanaksi feminism man hate murdering little boys/men jne. Hulluimmat videot toisinaan poistetaan, käyttäjät bannataan, mutta ne videot löytyy muilta saiteilta, sitä saastaa tulee myös taukoamatta lisää, jos tietää mistä etsiä.

Siis etsit man hatea ja löydät sitä ja tämä on mielestäsi merkkinä siitä, että on joku yleinen miesvihakampanja ja tämä on synnyttänyt tarpeen äänestää Trumpia? Really?

Vierailija
32/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus sentään, ap vaan vastailee itselleen ja on saanut salaliittotartunnan usasta. No joo, porvoolainenhan se kuitenkin on, joten ei ihme.

Joku feministi kirjoittelee ilmeisesti mielisairaita juttujaan jotta ketju poistuisi. Olen ihan vakavissani kun väitän, että Trump-ilmiö on miesvihan tuote, se on synnyttänyt vastareaktion ja antaa Trmpille mahdollisuuden päästä presidentiksi.

Ap

Vierailija
33/33 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua katsoa tuollaista, koska se on sairasta. Näin ajattelee suurin osa.

Mutta vastaavaa settiähän on naisistakin. Return of kingsiä lukiessa meinaa mennä järki, siksipä en sitä enää erehdy tekemään. On olemassa joitakin kaheleita ihmisiä, mutta sillä perusteella on outoa leimata isompaa ryhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi