Ettekö te naiset käy ikinä uimassa rannalla?
Kävin tänään taas suositulla hiekkakuopalla, joka oli aivan tupaten täynnä naisia ottamassa aurinkoa. Olen käynyt 4 kertaa tänä kesänä ja niinkuin tänään uin siellä 9-13v lasten kanssa.
Kovasti kyllä päät kääntyi, mutta ei vesi maistu. Ehkä se ihon grillaaminen on sitten teidän naisten juttu.
Kommentit (46)
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki jokin harrastus, niin muiden tekemiset ja tekemättä jättämiset eivät käy noin kovasti hermoille.
Haha =D
Joo hermostuin. Suosittelen sitä sitä samaa sinulle. Kävisit sinäkin uimassa niin ei olis hermot niin kireellä
Enpä ikinä olisi arvannut että vastaat kehottamalla minua rauhoittumaan. En ikinä. On niin omaperäinen vastaus että ei sitä käytetäkään kuin joka kerta, kun joku alkaa vatvoa ja kyylätä kanssaihmisten edesottamuksia ja saa siitä aiheellisen näpäytyksen.
Minä uin kesällä paljon, mutta kun on oma ranta niin mitäpä asiaa mulla olisi yleisille rannoille.
Harvoin on niin kuuma, että uiminen kylmässä vedessa houkuttaisi. Toissa kesän helleputkena jopa mun oli pakko pulahtaa. Tänä kesänä oon rannalla makoillut 3 kertaa.
Musta oli taas ihanaa käydä lasten kanssa,opettaa niitä uimaan ja rakentaa hiekkalinnaa!!Siellä meni 2 h helposti!Ei yhtään tylsää..itsekseen en lähtisi.Aurinkoa sain kuin huomaamatta.
Ihanaa lapsiperhe aikaa...
En käy enää rannalla. Tuijotettavana ja salakuvattavana oleminen ahdistaa... enkä näyttäytyisi vieraiden edessä alusvaatteissakaan niin en sitten enää uikkareissakaan. Kiitos vaan pervot jotka tämänkin ilon elämästä veitte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy rannalla koska en halua/kehtaa mennä yksin ja kavereita mulla ei ole. Eipä mulla kyllä mitään esiteltävääkään olisi kun tissitkin on aa/aaa. N27
Esiteltävää? Aatteletko, että rannalle mennään itseään esittelemään? Mä oon lähempänä viittäkymppiä ja mulle on se ja sama mitä kukaan mun vartalosta ajattelee. Tissiä ja peppua löytyy, mutta eipä ne enää varmaan ketään kiinnosta, enkä niitä sinne menekään esittelemään. Haluan uida, vesijuosta, kävellä, pötkötellä puolivarjossa ja lukea ja ottaa välillä vaikka nokoset. Ja tietysti syödä eväitä :) Älä hyvä tyttö anna tuollaisen asian häiritä, oot varmasti ihana ihan just omana itsenäs. Tiedä vaikka löytäisit rannalta seuraa.
Niin, mutta sä olet jo viisikymmentä. Sulla on lupa olla löysä ja peppuisa, enkä tarkoita pahalla.
Kenen lupaa sinä sitten siihen tarvitset? Jos itse annat itsellesi luvan, se riittää. Minäkin kävin uimassa, ikää 53v. Olen käynyt nuoresta saakka enkä ole ikinä mikään missi ollut. Ihmettelen tätä päivää. Toisaalta tuomitaan burkhat ja hunnut ja ihannoidaan länsimaista vapautta. Kuitenkin samalla tehdään niin ahtaat ulkonäkönormit, ettei mitään voi tehdä, jos ei niitä täytä. Sehän on kuin näkymätön burkha.
Saa olla aika lämmin, että uin. Nyt ois kesälomakin, mutta en jaksanut yksin lähteä rannalle, kun en uskalla tavaroita jättää. Ulkomailla sitten talvella, jos ei tänä kesänä tule uitua.
En mene rannalle av-mammojen kriittisten mulkoilujen kohteeksi. On näes muutama linjavika. En halua illemmalla lukea täältä, että olipa kamalan näköinen akka rannalla. Kun se meni uimaan, niin vesikin nousi ties miten paljon. Nautin viileästä suihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy rannalla koska en halua/kehtaa mennä yksin ja kavereita mulla ei ole. Eipä mulla kyllä mitään esiteltävääkään olisi kun tissitkin on aa/aaa. N27
Esiteltävää? Aatteletko, että rannalle mennään itseään esittelemään? Mä oon lähempänä viittäkymppiä ja mulle on se ja sama mitä kukaan mun vartalosta ajattelee. Tissiä ja peppua löytyy, mutta eipä ne enää varmaan ketään kiinnosta, enkä niitä sinne menekään esittelemään. Haluan uida, vesijuosta, kävellä, pötkötellä puolivarjossa ja lukea ja ottaa välillä vaikka nokoset. Ja tietysti syödä eväitä :) Älä hyvä tyttö anna tuollaisen asian häiritä, oot varmasti ihana ihan just omana itsenäs. Tiedä vaikka löytäisit rannalta seuraa.
Niin, mutta sä olet jo viisikymmentä. Sulla on lupa olla löysä ja peppuisa, enkä tarkoita pahalla.
Mä oon löysä ja peppuisa 26v ja käyn rannalla bikineissä :)
En käy uimassa, enkä ota aurinkoa koska vihaan mahaani enkä kehtaa olla uikkareissa. :<
En käy. En vain jaksa ihmisten pällistelyä ja lasten kyselyjä mun jalan järkyttävän rumasta arvesta.
Uin ulkona kesät talvet. Tänään olen ollut ja eilen myös, monta kertaa ja pitkiä aikoja. Sinilevää oli vähän, ei voi mitään. Aurinkoa en ota ikinä.
Jonkun täytyy vahtia tavaroita rannalla. Mielelläni uisin lasten kanssa mutta sitten joku veisi tavaramme sillä välin.
Käyn uimassa ainoastaan kotipaikkakunnan kirkasvetisessä järvessä. Nämä perinteiset suomalaiset ruskeat ja pimeävetiset, kasvillisuuden, polkupyörien ja muun roinan kansoittamat vesistöt eivät hirveästi houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun täytyy vahtia tavaroita rannalla. Mielelläni uisin lasten kanssa mutta sitten joku veisi tavaramme sillä välin.
Arvoesineet voi laittaa vaikka sellaiseen vedenkestävään pussiin ja se kaulaan.
Voi sen jälkeen ilman tekosyitä nauttia lasten kanssa vesileikkejä
Vierailija kirjoitti:
No jos olis tällanen ranta:
Niinpä. Selkähän siinä tulee kipeeksi maata hiekalla pyyhkeen päällä. Aurinkotuoleja saisi olla. Ja lämmin vesi.
Muistan kun olin tuolla Alanyan Cleopatra beachilla kauan sitten, siellä kiersi kylmien juomien ja hampurilaisten myyjiä. Ihanaa kun on palvelua ei tarvitse asiakkaan juosta ympäriinsä. En tiedä onko siellä enää niitä.
Vierailija kirjoitti:
No jos olis tällanen ranta:
Näyttää likaiselta ja suolaiselta vedeltä.
Ei tuollasessa edes uskaltaisi kunnolla uida.
Pieni suomalainen järvi tai hiekkakuoppa ja kaunis maisema niin vola