Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te naiset käy ikinä uimassa rannalla?

26.07.2016 |

Kävin tänään taas suositulla hiekkakuopalla, joka oli aivan tupaten täynnä naisia ottamassa aurinkoa. Olen käynyt 4 kertaa tänä kesänä ja niinkuin tänään uin siellä 9-13v lasten kanssa.

Kovasti kyllä päät kääntyi, mutta ei vesi maistu. Ehkä se ihon grillaaminen on sitten teidän naisten juttu.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vedin uikkarit päälle ja lähden perheen kanssa rannalle. Kyllä on tarkoitus uidakin, se grillaaminen ei kiinnosta.

Vierailija
2/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vedin uikkarit päälle ja lähden perheen kanssa rannalle. Kyllä on tarkoitus uidakin, se grillaaminen ei kiinnosta.

Se on oikein! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy rannalla koska en halua/kehtaa mennä yksin ja kavereita mulla ei ole. Eipä mulla kyllä mitään esiteltävääkään olisi kun tissitkin on aa/aaa. N27

Vierailija
4/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy rannalla koska en halua/kehtaa mennä yksin ja kavereita mulla ei ole. Eipä mulla kyllä mitään esiteltävääkään olisi kun tissitkin on aa/aaa. N27

On sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät mene rannalla "esittelemään" vaan nauttimaan rantaelämästä.

Vierailija
5/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aikuiset miehetkään pahemmin ui tai ole koko rannalla.

Vierailija
6/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy rannalla kuin ulkomailla. Ja siellä uin kyllä.

Vierailija
7/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn melkein joka päivä säästä riippumatta järvessä uimassa tai vesijuoksemassa, rannalle jään harvoin.

Vierailija
8/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään siellä hengaile käyn vaa pulahtanassa ja vetämäs jätskin kioskilla.

Kuka nyt mitään rintoja siellä esittelee, sitä paitsii aa rinnoissa ei ole mitään vikaa

Vierailija
9/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot rannat ja kylmä vesi,uin vain ulkomailla.aurikoa voin ottaa jos se sattuu paistamaan.

Vierailija
10/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahistaa, kun siellä on sata silmää toljaamassa. Kävin mökillä rauhassa uimassa. 😄

Vierailija
11/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kastoin talviturkin vaikka kylmää oli.  Ehkä tänäänkin voi kokeilla uimista. En yleensä grillaile rannalla vaan vahdin lapsia silmä kovana.  Siinä ei paljon uiskennella kun kolme pientä mukana.

Vierailija
12/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan uimista. Olen inhonnut jo lapsenakin. Rannalla käyn vain lasten kanssa. Huvikseni ei siellä makoile.

Vierailija
13/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jokin harrastus, niin muiden tekemiset ja tekemättä jättämiset eivät käy noin kovasti hermoille.

Vierailija
14/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot rannat ja kylmä vesi,uin vain ulkomailla.aurikoa voin ottaa jos se sattuu paistamaan.

Tällä hetkellä yli 20c monessa paikassa ja mikä tekee rannasta huonon. No joo ei ole 4km rantaviivaa so what. Laiturilta suoraan veteen.

Vierailija
15/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aikuiset miehetkään pahemmin ui tai ole koko rannalla.

Olen aikuinen mies ja lähden kohta tonne hietsun rannalle ja uimaan myös.

Vierailija
16/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiteltävää? Aatteletko, että rannalle mennään itseään esittelemään? Mä oon lähempänä viittäkymppiä ja mulle on se ja sama mitä kukaan mun vartalosta ajattelee. Tissiä ja peppua löytyy, mutta eipä ne enää varmaan ketään kiinnosta, enkä niitä sinne menekään esittelemään. Haluan uida, vesijuosta, kävellä, pötkötellä puolivarjossa ja lukea ja ottaa välillä vaikka nokoset. Ja tietysti syödä eväitä :) Älä hyvä tyttö anna tuollaisen asian häiritä, oot varmasti ihana ihan just omana itsenäs. Tiedä vaikka löytäisit rannalta seuraa.

Vierailija
17/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vyötäisiä myöden kun vahdin lasten uimista..rannalla istun vedenrajassa vauvan kanssa.

Vierailija
18/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki jokin harrastus, niin muiden tekemiset ja tekemättä jättämiset eivät käy noin kovasti hermoille.

Haha =D

Joo hermostuin. Suosittelen sitä sitä samaa sinulle. Kävisit sinäkin uimassa niin ei olis hermot niin kireellä

Vierailija
19/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosikausiin yleisellä uimarannalla. Ei sinne viitsi mennä pällisteltäväksi kun nykyään on uimapuvussa esiintyminen hyväksyttyä vain hoikilta ja fitnesspimuilta.

Jos sinne joutuisin jostain syystä, niin varmasti ottaisin vain aurinkoa rannalla.

Vierailija
20/46 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi on jo sen ikäinen että menee tänä kesänä kavereiden kanssa. Ei tarvitse enää lähteä rannalle kököttämään tuntikausiksi. Inhoan auringonottoa, koska se on tylsää.

Matkaakin rannalle on 4 km ja ei ole autoa niin ei huvita polkea, koska on hikinen kun on taas kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi