Jos löysit puolisosi kolmekymppisenä, mistä löysit!?
Siinähän se kysymys tuli, niin moni on jo varattu, sinkkuja ei tunnu olevan missään!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vilkuilla varattuja sillä silmällä, ton ikäisillä on usein jo seksitön liitto ja eroaikeet mielessä. Hyvät on varattuja, sinkkuina on vain saamattomia ja jotenkin huonoja miehiä.
Osa totuus tuossakin. Naisten taso on laajempi kuin miehissä. Miehissä huonoja liikaa.
t. huono mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan baarista löysin omani, komea mies vipelsi siellä itsekseen kaljatuopin ja röökin väliä niin menin juttelemaan (tarjosin tupakin) ja vein loppuillasta kämpille, kun se lähti matkaan. :D Oltu nyt 2 vuotta yhdessä.
Olen pahoillani, ja tähän täytyy sisältyä joku murre-ero, mutta komea mies vipelsi? ;D Ai luoja kun naurattaa vieläkin tuo mielikuva miehestä vipeltämässä menemään baarissa. Minusta vipeltää on sellaista hiukan hauskan näköistä pienen eläimen menoa. Ehkä hiiren? Tai marsun? Pienet jalat mennä vipeltävät pitkin baarin lattiaa :D
/Anteeksi. Joo, huonosti nukuttu yö takana.
Ihan kotiovelle tuli näyttäytymään. Silloisen naapurini kaveri ja mies oli hänen luonaan käymässä ja päättivät tulla käväisemään minun luonani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vilkuilla varattuja sillä silmällä, ton ikäisillä on usein jo seksitön liitto ja eroaikeet mielessä. Hyvät on varattuja, sinkkuina on vain saamattomia ja jotenkin huonoja miehiä.
No ap:han oli hyviä miehiä vailla, eli ehkä tuo ehdotuksesi ei ihan sieltä parhaasta päästä ollut. 😂 Huono liitto, ei seksiä, ero mieless jne. Ei kauhean hyviä meriittejä, kun harvoin parisuhdeongelmien syy on vain siinä toisessa osapuolessa.
Netistä... Olin 32v ja mies myös.
Yhteisissä illanistujaisissa tutustuttiin. Kyseessä on ex-vaimon sisko.
Appiukon keittiöstä. Tosin appi ei vielä silloin ollut appi eli pitäisi kai muotoilla sama asia "löysin nykyisen mieheni hänen isänsä keittiöstä".
Baarista. Lopultakin, vaikka vuosia siellä tuli turhaankin rampattua. Toki ei sinne aina menty siinä mielessä, että löytäisinpä jonkun, vaan myös ihan kavereiden kanssa hauskaa pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan baarista löysin omani, komea mies vipelsi siellä itsekseen kaljatuopin ja röökin väliä niin menin juttelemaan (tarjosin tupakin) ja vein loppuillasta kämpille, kun se lähti matkaan. :D Oltu nyt 2 vuotta yhdessä.
Kuulostaa aika oksettavalta, rööki, hyi.
Tässä kaupungissa oikeasti baarissa ei edes tunnu käyvän kuin maks 25-vuotiaat. Ja itse siis en käy ollenkaan kun ei kukaan niissä mitään tule iskemään, ei ole nuorempanakaan tullut.
Kavereiden kautta. Tiesin henkilön jo ennestään, mutta tupareissa tuli juteltua enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika oksettavalta, rööki, hyi.
Tässä kaupungissa oikeasti baarissa ei edes tunnu käyvän kuin maks 25-vuotiaat. Ja itse siis en käy ollenkaan kun ei kukaan niissä mitään tule iskemään, ei ole nuorempanakaan tullut.
Juu, pidä ennakkoluulosi. (Etenkin baareilijoiden iän suhteen).
Tinderistä, vaikkei sieltä pitänyt löytyä yhtikäs mitään.
Keikalta. Tykkään livemusiikista, ja aikanaan tuli kiinnitettyä huomio miellyttävän näköiseen ja oloiseen mieheen, joka vielä piti samanlaisesta musiikista kuin minä.
Erosin 31-vuotiaana. Baarista niitä vain tuntui löytyvän. Huuhaata, että harrastuksista tai töistä. Tai ainakaan meidän töistä :D. Useita kivoja, mutta tämä nykyinen kolahti tietyllä tavalla, vaikka ei mitään rakkautta ensi silmäyksellä ollutkaan. Ei ollut komein tarjolla ollut, mutta hänen kanssa oli hauskinta, ja on yhä.