Paha paniikkihäiriö
Ahdistaa... koko ajan. Työt alkaa ensi viikolla..
Kommentit (20)
Aiheuttaako pelkkä työnteon aloittaminen sinulle paniikkihäiriön ?
Onhan sulla lääkitys tai terapiakontakti?
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako pelkkä työnteon aloittaminen sinulle paniikkihäiriön ?
Ei... On minulla se muutenkin aina, kauppaan mennessä ja muuallakin asioidessa. Töistä vaan ei voi lähteä kesken pois, vaikka tulisi kuinka paha paniikkikohtaus.
Ei lääkitystä, ei ole auttanut nimittäin. Terapiakontakti niin ja näin, paniikkioireiden takia hankalaa mennä terapiaan.
Tietävätkö työkaverisi tilanteesi? Itseäni auttoi kun kerroin ja pystyin lähtemääb tilanteesta kaikkien ymmärtäessä. Se myös monesti laski paniikkia kun tiesi muiden ympärillä olevan valmiita auttamaan :) kyllä se siitä, kohtalotoveri
Minä olen selvinnyt elämälle Propralin ja terapian avulla. Tsemppiä!
Ei tiedä työkaverit, koska he eivät pidä minusta. Siksi ahdistaakin entistä enemmän. Ap
Up... ahdistus on viime aikoina ollut sietämätöntä. Jätettiin pari kk sitten, ei ystäviä. Hirveä olo koko ajan. Ap
Tsemppiä.
En tiedä mikä lie ahdistus itsellä on, kun tuntuu että jopa pelkkä huominen päivä ahdistaa. Vaikka huominen päivä on vain... Huominen päivä. Silloin ei edes tapahdu mitään. En ole edes töissä. Sellainen kaivertava ahdistava tunne vain koko ajan vaikka itse miten tietäisi että se on järjetön.
Minulla taas liikaa syitä, mitkä ahdistaa. Raha-asiat, ikävä ex-kumppania, hankala ero, ahdistusoireet, maailman meno. Tuntuu, etten selviä. Ap
voi johtua ravinnosta tai hivenainepuutos jne. syöthän monipuolisesti. kokeile magnesiumia esim. pillerinä. tuo kerran auttoi mua ja sain töitä vaik sitä ennen panikoin. nyt kun on kuuma niin tarviit suolaa ja vissyä.
ja yritä olla ajattelematta negatiivisia liikaa
Syön terveellisesti ja tarpeeksi. Vaikea olla ajattelematta, kun itkettää koko ajan. :( Ap
nyt aurinkoon saat d vitamiinia. voi ottaa purkistaki enemmä ku suositus. lääkäri määräs mulle 50 mikrogrammaa per pvä.
ota silti kivennäisiä eli mineraaleja. oot kuluttanu ne loppuun.lupaan että olosi paranee sillä.
kivennäistuputtaja tässä. ite oon kärsiny voimakkaasta väsymyksestä yms. 3 vuoden ajan alkaen homekämpistä. jos sua lohduttaa että sul on kanssakärsijöitä. mul ei o varaa mennä yksityiselle tekee tutkimuksia, tk ei paljoo välitä. uni ei virkistä. siksi tilasin kaiken muun kokeiltuani mivitotal kvinna ja bio strath putelit joissa kaikki ihmisen tarvitsemat aineet. 61 eri vaikuttavaa ainetta. kun ei o varaa mennä hivenainetutkimuksiin niin tuosta ainakin selviää auttaako vai ei. kaiken lisäks työkkäri ahistelee, muitakin ongelmia mullakin ton lisäks -.-
Jos itkettää, niin anna tulla ihan kunnolla varsinkin siellä yksin ollessasi. Itselläkin paniikkitaipumusta pahastikin. Kun erosin, itkin aina, kun vähänkään alkoi tuntua rinnassa/vatsassa epämääräistä painetta ja pahaa oloa (siis yksin ollessa ;)). Ajattelin, jos ei siten hyvinkään kasautuisi nekin pidätellyt tunteet. Nyt vuoden jälkeen alkaa helpottaa.
Niin?