Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIITOS FEMINISTEILLE!

Vierailija
26.07.2016 |

Haluan näin miehenä kiittää feministejä vapaudestani! Olen kolmekymppinen valkoinen heteromies, elän sosiaalituilla enkä aio ikinä mennä töihin, naimisiin tai hankkia lapsia. Olen vapaa tekemään mitä lystään!

Ennen vanhaan kaltaiseni lusmurit olisivat joutuneet maksamaan poikamiesveroa, joka olisi tullut pienituloiselle sosiaalituilla eläjälle, kuten minulle, hyvin kalliiksi. Onneksi feministien ansiosta Suomessa ei enää tarvitse maksaa poikamiesveroa. Tämä helpottaa sosiaalituilla loisimistani huomattavasti. Kiitos siitä!

On mukavaa, kun voin pelata pleikkaria, juoda kaljaa ja katsella urheilua kaikki päivät feministien raataessa niska limassa töissä minun puolestani. Olkaa ahkeria ja uutteria, jotta saan entistä isompia sosiaalitukia tulevaisuudessa! Muistakaa, että maksamanne verot menevät hyvään tarkoitukseen, minun elättämiseeni!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu olevan tosielämän Uuno Turhapuro.

Vierailija
22/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ole hyvä vaan ja pysykin kolossasi.

Why u so mad? :((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuntuu olevan tosielämän Uuno Turhapuro.

Jep!

Vierailija
24/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos feministit. Me naiset saamme pukeutua kaapuun ja jäädä kotiin hoitamaan lapsia

Vierailija
25/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan lopuksi linkin, joka todellakin kannattaa kaikkien katsoa. Linkistä näette edesmenneen Hollywood-tuottaja Aaron Russon haastattelun, jossa hän kertoo totuuden feminismistä: "We couldn't tax half the population before women's lib". Eli tosiaan feminismin avulla saatiin naiset helppojen kotitöiden parista avokonttorien orjiksi ja mielialalääkkeiden suurkuluttajiksi. Tämä hyödyttää monikansallisia suuryrityksiä: lisääntynyt työvoiman tarjonta luo paineita kilpailukykysopimuksille ja muille reaalipalkkojen alennustoimille ja lisääntynyt tuloveroja maksava joukko antaa tekosyyn yritysverojen laskemiselle. Toisin sanoen: hyvinvointivaltiota ja nykyisenlaisia anteliaita sosiaalitukia ei olisi mahdollista ylläpitää ilman töissä käyviä naisia!

Todella hieno ja silmiä avaava haastattelu! En tiennytkään ennen CIA:n ja Rockefellerien olleen feminismin taustalla..

Vierailija
26/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ja jos seksiä tekee mieli niin eihän väkisin makaamisesta ensikertalainen saa kuin ehdollista? Kiitos feministit ja vasurit näistä lievistä vankeustuomioista. Jos valkoiset kristityt konservatiivit heteromiehet päättäisivät niin samasta rikoksesta mies varmaan hirtettäisiin tai vähintään kouhittaisiin.

Vierailija
27/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos feministit. Me naiset saamme pukeutua kaapuun ja jäädä kotiin hoitamaan lapsia

Päivän järjettömin kommentti.

Vierailija
28/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitten olet niin katkera, että sun pitää yrittää käänteispsykologialla todistella itsellesi ja muille, että olet onnellinen? Älä erikseen feministejä tai naisia kiittele. Verovaroilla ylläpidetty sosiaalitulijärjestelmä on tarkoitettu kaikille, jotka syystä tai toisesta, rajoitustensa vuoksi eivät kykene huolehtimaan itsestään. Sinullekin.

En todellakaan ole katkera! Miten sä sellaista kuvittelet?

Mikä ihmeen käänteispsykologia? Mitä ihmettä sä selität? Eikö saa aidosti olla kiitollinen hyvinvointivaltiosta, jota ei olisi olemassakaan ilman naisten kovalla työnteolla maksamia veroja?

Laitan lopuksi linkin, joka todellakin kannattaa kaikkien katsoa. Linkistä näette edesmenneen Hollywood-tuottaja Aaron Russon haastattelun, jossa hän kertoo totuuden feminismistä: "We couldn't tax half the population before women's lib". Eli tosiaan feminismin avulla saatiin naiset helppojen kotitöiden parista avokonttorien orjiksi ja mielialalääkkeiden suurkuluttajiksi. Tämä hyödyttää monikansallisia suuryrityksiä: lisääntynyt työvoiman tarjonta luo paineita kilpailukykysopimuksille ja muille reaalipalkkojen alennustoimille ja lisääntynyt tuloveroja maksava joukko antaa tekosyyn yritysverojen laskemiselle. Toisin sanoen: hyvinvointivaltiota ja nykyisenlaisia anteliaita sosiaalitukia ei olisi mahdollista ylläpitää ilman töissä käyviä naisia!

Mielenkiintoinen haastattelu, kiitos linkistä!

Todella hyvä ja silmiä avaava video! En tiennytkään, että CIA ja Rockefellerit rahoittavat feminismiä!

Vierailija
29/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvää vain! Maksan kaltaisillesi ihan tyytyväisenä verorahoistani tukia. Minä olen saanut noista itselleni suhteellisen turvallisen yhteiskunnan jossa taloni ympärille ei tarvitse laittaa piikkilankaa eikä turvakameroita ja viljelypalstani saa olla rauhassa - niin kauan kun saat kaljarahasi helpommin et jaksa lähteä murtamaan oveani tai varastamaan porkkanoitani palstalta. USA:ssa asuneena osaa arvostaa yhteiskunnan turvallisuutta jota sosiaaliturva on luomassa. Kun meikäläiset slummit kuitenkin vielä ovat erilaisia kuin jenkkilässä tai monessa muussa maassa, kun kaupungeissa vuokratalokorttelit ja omakotitaloalueet voivat olla ongelmitta vieretysten, tuo kaikki tarkoittaa rauhallisempaa yhteiskuntaa. Sellaista, jossa ne omat lapset voivat pyöräillä tai kävellä kouluun, kavereille ja uimarannalle, sellaista jossa ei tarvitse pelätä koko ajan. Jos haluat juoda sosiaaliturvasi tekemättä mitään järkevää ja oikeasti sinua kiinnostavaa on se sinun ratkaisusi, hieman tylsän kuuloinen muttei se minua rasita. Itse olen tämän ainutkertaisen elämäni yrittänyt elää rikkaasti: paljon erilaisia elämyksiä, maita, kaupunkeja, ihmisiä, rakkaita ja itselle mielekästä ja antoisaa tekemistä. T feministi jonka feminismi näkyy tasa-arvoisessa parisuhteessa ja "miehisessä" uravalinnassa, ei muiden elämäntyylien arvostelussa.

Vierailija
30/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se ultimaattinen mgtow tyyli, ei osallistusta millään tavalla yhteiskuntaan. Ne maksakoot jotka tätä nykyistä yhteiskuntaa haluaa ylläpitää. Eihän monille miehille ole mitään tavoittelemista tässä yhteiskunnassa, joten miksi osallistua ollenkaan.

Vierailija
31/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvää vain! Maksan kaltaisillesi ihan tyytyväisenä verorahoistani tukia. Minä olen saanut noista itselleni suhteellisen turvallisen yhteiskunnan jossa taloni ympärille ei tarvitse laittaa piikkilankaa eikä turvakameroita ja viljelypalstani saa olla rauhassa - niin kauan kun saat kaljarahasi helpommin et jaksa lähteä murtamaan oveani tai varastamaan porkkanoitani palstalta. USA:ssa asuneena osaa arvostaa yhteiskunnan turvallisuutta jota sosiaaliturva on luomassa. Kun meikäläiset slummit kuitenkin vielä ovat erilaisia kuin jenkkilässä tai monessa muussa maassa, kun kaupungeissa vuokratalokorttelit ja omakotitaloalueet voivat olla ongelmitta vieretysten, tuo kaikki tarkoittaa rauhallisempaa yhteiskuntaa. Sellaista, jossa ne omat lapset voivat pyöräillä tai kävellä kouluun, kavereille ja uimarannalle, sellaista jossa ei tarvitse pelätä koko ajan. Jos haluat juoda sosiaaliturvasi tekemättä mitään järkevää ja oikeasti sinua kiinnostavaa on se sinun ratkaisusi, hieman tylsän kuuloinen muttei se minua rasita. Itse olen tämän ainutkertaisen elämäni yrittänyt elää rikkaasti: paljon erilaisia elämyksiä, maita, kaupunkeja, ihmisiä, rakkaita ja itselle mielekästä ja antoisaa tekemistä. T feministi jonka feminismi näkyy tasa-arvoisessa parisuhteessa ja "miehisessä" uravalinnassa, ei muiden elämäntyylien arvostelussa.

Olet oikeassa sosiaaliturva on yksi iso syy, että Suomi on maailman vakain maa ja yksi maailman turvallisimmista.

T.Iloinen veronmaksaja, mies

Vierailija
32/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on poikamiesvero?

Vierailija
33/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en koe itseäni feministiksi, mutta mielummin minä kyllä opiskelen, teen töitä, perustan perheen, ostan omakotitalon, hienon auton, maksan veroja, saan lapsia ja lastenlapsia kun istun kotona yksin sosiaalituilla kituuttaen ja kaljaa juoden että ole hyvä vaan! Ja tiedostan kyllä että maksamillani veroilla kustannetaan myös kaltaistesi mielenterveyspotilaiden ja muun normaaliin, yhteiskunnalle tuottavaan elämään kykenemättömän osan elämä, ja se on ihan ok minulle. 

En myöskään ole avokonttoriorja vaan opiskellut itselleni hyvän ja vaativan ammatin jonka harjoittamisesta nautin. 

Olet mielummin suuryrityksen orja kuin vapaa? Iso asunto, hieno auto ja muu materia tekevät sinut onnelliseksi? Entäs sitten kun yhteiskunta romahtaa, mitäs sitten teet? Lama tuhoaa asuntosi ja autosi arvon, hyperinflaatio tuhoaa säästösi ja lopulta yhteiskunnan romahdettua hienot diplomisi ovat pelkkää vessapaperia. Mitäs sitten teet?

Todellakin olisin onnellisempi noin kuin "vapaana", kun ei ole rahaa tehdä mitään tai seuraksi juuri ketään kun kaikki on töissä. Voihan sinne vapauteen sitäpaitsi jättäytyä kun haluaa, vaikeampaa se on mennä halutessaan töihin jos ei ole kouluttautunut mihinkään ja on vain loisinut vuosia. En käsitä miksi pitää joutilaana odottaa sitä aikaa kun ehkä diplomit on turhia, eikä hyödyntää sitä että on se diplomi.

Vierailija
34/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kiitos ihan vaan itsellesi, kun annoit hyväpalkkaisen it-alan työsi minulle <3 Mielelläni maksan veroeuroillani sinun elämisesi. 

Vierailija
35/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa sosiaaliturva on yksi iso syy, että Suomi on maailman vakain maa ja yksi maailman turvallisimmista.

Eiköhän Suomen vakaus Yhdysvaltoihin verrattuna johdu lähinnä tiettyjen etnisten ryhmien edustajien vähäisestä määrästä. Näiden etnisten ryhmien edustajien laaja määrä synnyttää alueita kuten Ferguson, Baltimore, Detroit, itä-Helsinki, Compton, Husby ja Mogadishu.

Vierailija
36/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on poikamiesvero?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vanhanpojan_ja_vanhanpiian_vero

Tuolta löytyy lisätietoa.

Vierailija
37/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä

Vierailija
38/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan. Nauti vapaudestasi.

Äläkä valita, kävi mitä kävi.

Vierailija
39/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä :) olen myös sosialisti, joten minulle on ihan sama oletko mies, valkoinen tai kolmekymppinen, mielestäni sosiaaliturva kuuluu kaikille. Lisäksi loppujen lopuksi maksetuista veroista hyvin pieni osa menee sosiaalietuuksiin, veroilla tehdään niin hirvittävän paljon muutakin. Eikä töitä riitä nyt eikä varsinkaan tulevaisuudessa kaikille, yhteiskuntarakenteemme muuttuu. Ei kaikkien tarvitse tehdä töitä. Perustulo ratkaissee tämän asian. Itsekin aion irtisanoutua vakityöstä vuoden vaihteessa ja lähteä reissaamaan. Olen kolmekymppinen lapseton nainen, olen vapaa. Kiitos feminismin, minullakin on mahdollisuus valita :)

Vierailija
40/51 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Suomen vakaus Yhdysvaltoihin verrattuna johdu lähinnä tiettyjen etnisten ryhmien edustajien vähäisestä määrästä. Näiden etnisten ryhmien edustajien laaja määrä synnyttää alueita kuten Ferguson, Baltimore, Detroit, itä-Helsinki, Compton, Husby ja Mogadishu.

Tiedätkö mikä on vielä yleisempi syy kuin ihonväri rikollisuuden kasvuun. Se on köyhyys, köyhyys on myös syy moniin muihinkin ongelmiin. Yhdistä Usan tough on crime politiikka köyhyyden kanssa saat ikuisen köyhyyskierteen josta on lähes mahdotonta päästä pois. Usassa on mustien kadotettuja sukupolvia tuosta syystä, lähes kaikki isät ovat vankilassa jossain vaiheessa elämää. Epätoivo ja köyhyys synnyttää epätoivoisia rikkinäisiä ihmisiä jotka tekevät rikoksia ja epätoivoisia tekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan