Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, seurustelisitko omasta elämästään bloggaavan naisen kanssa?

Vierailija
26.07.2016 |

En helvetissä. Tavallisen naisen narsismikin on jo 110% niin mitä se olisi blogiteeskentelyllä, tyrkkyilyllä ja manipulaatiolla. Huh huh... Jos sellainen olisi suvussa, niin se olisi välien katkaisemisen paikka.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo aika iso turn off, mutta jos löytyisi kompensoivia puolia niin ehkä sitten

Vierailija
2/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika suppea käsitys bloggaamisesta. Myös omasta elämästä bloggaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
4/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi mitään "elämäntapabloggareitakaan" elämääni, puhumatta siitä että siinä vielä olisi ihan full hd se oma elämäkin mukana.

Vierailija
5/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En helvetissä. Tavallisen naisen narsismikin on jo 110% niin mitä se olisi blogiteeskentelyllä, tyrkkyilyllä ja manipulaatiolla. Huh huh... Jos sellainen olisi suvussa, niin se olisi välien katkaisemisen paikka.

Tämähän se ois. 

Vierailija
6/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli bloggaaminen olisi hillittyä ja harvasempaa. Jos kyse pelkästään omasta elämästä ja jatkuvaa niin vaatisin lopettamaan.

Vierailija
7/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunhan saan itse jättäytyä blogin ulkopuolelle. En halua esiinytyä nimelläni tai kuvallani, enkä halua, että minun tai yhteisistä asioistamme kirjoitetaan julkisesti suhteen aikana tai sen jälkeen. Jos tästä on yhteisymmärrys, niin ei tuo ole mikään este. Eksäni sisko on semitunnettu lifestyle-bloggaaja, eikä hänen blogistaan käy edes ilmi, että hän seurustelee.

Vierailija
8/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo ilmiselvä miinus olisi ensi alkuun, narsismiepäily ainakin olisi hyvin vahva. Mutta harvat asiat ovat mulle dealbreakereita, joten varmaan katsoisin kuitenkin onko naisessa sitten muut asiat tarpeeksi hyvin kohdallaan.

Vierailija
9/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kunhan saan itse jättäytyä blogin ulkopuolelle. En halua esiinytyä nimelläni tai kuvallani, enkä halua, että minun tai yhteisistä asioistamme kirjoitetaan julkisesti suhteen aikana tai sen jälkeen. Jos tästä on yhteisymmärrys, niin ei tuo ole mikään este. Eksäni sisko on semitunnettu lifestyle-bloggaaja, eikä hänen blogistaan käy edes ilmi, että hän seurustelee.

Hyvä pointti muuten. Nämä lisäisin kanssa omaan vaatimuslistaani.

No 8

Vierailija
10/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki viettää jälleen palstalla riemujuhliaan "miesten" parissa. 

Vierailija
11/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei edes tiennyt, että kirjoitin blogia.

Vierailija
12/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisin seurustella, jos minut jätettäisiin täysin ja kokonaan sen blogin ja kaikkien siihen blogiin kytköksissä olevien yhteyksien ulkopuolelle.

Vierailija
13/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen hyväksyisi seuraavat ehdot:

1.Minun rahoillani ei osteltaisi trendiruokia/kalusteita

2.Minun nimeäni/kuviani/tunnistettavaa tekstiä ei julkaista

3.Asunnostamme ei sisusteta kokovalkoista

4.Minä tulen järjestyksessä ennen bloggaamista, romanttisella illallisella/ vastaavalla ei juosta päivittämässä blogia

Ja näin lisäyksenä, en missään nimessä tykkäisi että hän julkaisisi jotain kuntosali-peiliselfieitä. Ei siksi että olisin mustasukkainen vaan siksi että se on noloa

Vierailija
14/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päivät blokikirjoitukset ja varsinkin lavastekuvat ja ihanat sanakäänteet mielessä, ei ajatustakaan kumppanille. Nää on niin nähty.

Vierailija
15/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään OK kunhan ymmärtää, että kirjoittaa vaan omista asioistaan ja tekemisistään.

Vierailija
16/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät päästäni jonkun mungon kanssa, antoi sitten minkälaiset kyydit hyvänsä.

Vierailija
17/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nyt nyppii? Eivät ne sinun kanssa muutenkaan olisi seurustelleet, senkin bloggari. On se kumma, kun henkilökohtaisia valintoja pitää heti alkaa haukkua.

Vierailija
18/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs nyt nyppii? Eivät ne sinun kanssa muutenkaan olisi seurustelleet, senkin bloggari. On se kumma, kun henkilökohtaisia valintoja pitää heti alkaa haukkua.

Hys nyt. Ei miehillä saa olla standardeja naisten suhteen.

Vierailija
19/20 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli miehille ! ! !

Naiset vastaa:D

Vierailija
20/20 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei laittaisi minusta tunnistettavia kuvia. Mielummin seurustelisin kylläkin ei-bloggaajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi