Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAMASUJEN keskiviikkopino

01.03.2006 |

1. RV

2. Oireista

3. Muuta

1. 8+3

2. Eilen lisääntyi kuvotus yllättäen keskellä päivää, yleensä on illalla jos on.

3. Tänään se sitten tapahtui, oli vaihdettava löysät housut!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ultrassa kävimme, ja siellä näkyi ruskuaispussi ja pieni (jotain 1mm kokoinen) sikiön alku. Lääkärin mukaan raskausviikkoja kolme tai neljä. Itse lääkäri arveli, että on normaali raskaus, joka vain ei ole niin pitkällä kuin luulin - mutta en ymmärrä millä perusteella...

Ovis siis varmistettu tikuttamalla olleeksi noin 4 vko sitten. Raskaustesti näytti plussaa jo melkein 3 vko sitten perjantaina olisi näyttänyt plussaa jo tyyliin heti ovulaatiopäivänä. Ei siis mitään järkeä.

Eli on varmaankin mennyt kesken jo pari viikkoa sitten, näin oman järkeilyni mukaan. Harmittaa, ettei ole sitten tullut uloskaan, en oikein ymmärrä... Kroppa kuitenkin ilmeisesti luulee olevansa raskaana, kun pahoinvointia on ja väsymystä ollut, maha turvonnut jne.

Oikeastaan eniten harmittaa, ettei lääkäri sanonut " todennäköisesti on mennyt kesken" vaan " todennäköisesti normaali raskaus" , koska mielestäni se on oikeasti mahdotonta.

Mutta jään nyt odottelemaan että tulisi vuotoa ja hyppään pois pinosta. Jos jonkun ihmeen vuoksi lääkäri onkin oikeassa ja raskautta on vähemmän takana kuin luulin (mitä 99,99999%-prosenttisesti en todellakaan usko - tuo 0,00001 on ihmepromillen osa) niin sitten kuulunkin jo selvästi marraskuisten puolelle.

Siispä hyvää odotusaikaa kaikille :) Ja pliis, ei suuria pahoitteluja, mua enemmän harmittaa kuin surettaa. Ei tunnu lapsen menettämiseltä, kun viikkoja on (oli!) näin vähän.

Coe

Vierailija
22/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 9+2 Aika jännää mennä jo täällä asti!

oireita ei paljoa ole edelleenkään. rintojen arkuuskin on jäänyt. Huonoa oloa ei ole kuin aavistus ihan joskus. Sen huomaan, että kun töissä pitää seistä pitkään, alkaa huimata. En vaan kehtaa sanoa, että pyörryttää ja seison väkisinkin ja yritän vain selvitä:)

En voisi uskoa, että maha alkaisi jo kasvaa, mutta iltaisin on pakko avata nappia ja käyttää löysiä housuja.. Nythän sitä odottaa innolla masun näkymistä, mutta eiköhän se kerkiä kasvamaan. Eka neuvola on takana ja eka ultra on vasta kolmen viikon päästä. En aio mennä yksityiselle, ellei tule mitään ihmeellistä. Toivon vain todella, että jotain elävää masussa olisi.

Coecahill: Mä oon samaa mieltä siitä, että sellainen säälittely tuntuu pahalta. Aika moni näillä palstoilla tietää mitä on menkkojen alkaminen, keskenmeno tai muuten pettymys.. Pidän kuitenkin peukkuja, että vauveli sieltä on tulossa, sanoihan se lääkärikin niin. mutta pidän realistisia peukkuja pystyssä!

Mä oikein odotan, että 12 ja 13 viikot on menneet, jotta voin kertoa töissä ja muutenkin KAIKILLE nämä uutiset, jottei tarvitse jopa vältellä ihmisiä sen takia, että kuitenkin on pakko möläyttää uutiset.

Iloista odottelua lokamasuille ja muillekin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv: 7+3

Oireet: Nyt on muutaman päivän ollut omituista päänsärkyä ja tänään on paleltanut kovasti. On jotenkin veto poissa, vaikka ei varsinaisesti väsytä, enkä pysty/halua nukkua päivällä, kun menen siitä vaan enemmän sekaisin. Mutta oli niin heikko olo tullessa esikoisen kanssa kotiin bussilla, että luulin pyörtyväni. Onneksi päästiin perille. Kai mun pitäis vaan levätä mahd. paljon.

Muuta: Mua aina epäilyttää toisinaan, et oonko sittenkään raskaana. Odotan kovasti eka neuvolaa, joka parin viikon kuluttua, kuluispa aika nopeasti.

Coelle vielä vauvamahdollisuutta toivotan (jospa masussa olisikin asukki) ja uusille lokamasuille tervetuloa!

Täytyy varmaan ottaa Panadolia ja painua pehkuihin, ihan outo jyskytys päässä. Onneksi esikko nukkuu jo...

Vierailija
24/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv. 6+1.

Oireet: Kovin vähissä on meikäläisen oireet. Ihan epäilyttää jo koko touhu, mahdanko raskaana ollakaan. Rinnat tosin on valtavan suuret ja kipeät, ja pieniä tuntemuksia on vatsassa aina välillä. Vessassakin saa rampata vähän useammin kuin yleensä.

Muuta: Olin juuri 4 kk ikäistä kummipoikaa hoitamassa 2 päivää. Ihanaa oli.. Poju oli hyvällä tuulella. Ens tiistaina menen ultraan ja seuraavalla viikolla neuvolaan.

Minea