Relove Töölöntorilla...Onko kokemuksia?
Onko teillä kokemuksia Relovessa myymisestä? Meneekö tavara hyvin kaupaksi? Mitä kannattaa viedä myytäväksi? Millaista hintatasoa olette pitäneet käytetyillä merkkivaatteilla? Rekin vuokrahinta on 100e/14 päivää, joten ei varmaan kannata ihan parin euron kamaa edes viedä myyntiin, mutta meneekö kalliimmat tavarat sitten oikeasti kaupaksi? Millainen taso mielestänne muuten verrattuna muihin kirppiksiin/second hand-paikkoihin?
Mulla on ihan perusvaatetta, kuten Tommy Hillfigeriä, Henri Lloydia, Marc'O Poloa, Gantia...Eli ei mitään luksuslaukkuja ja kenkiä. Onko sopiva paikka?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Tori.fi vaihtoehto? Ei maksuja, ei provikoita, ei varkaita. Tiedän kyllä, että sielläkin on typeriä ostajia.
Koen itse Torin rasittavana koska se kuvaaminen on hiton aikaa vievää ja sitten se kuvien lataus.
Relovesta olen tehnyt kyllä mahtavia löytöjä. Käyn viikottain.
Onko kellään tuoreempaa kokemusta Töölön Relovessa myymisestä? Onko taso parantunut? Harkitsen myyntipöydän varaamista, mutta en ole myymässä esim. merkkivaatteita, niin mietin että saanko edes sen vertaa rahaa mitä pöytävuokra maksaa... Erittäin kohtuulliset hinnat olen kyllä ajatellut laittaa (10-30€ per vaate)
Toin myyntiin noin 70 vaatetta, n. 20-70e kpl, vaatteita myytiin noin 30 ja varastettiin 6 kpl.
Relovessa ei vaikuta olevan selkeää linjaa toiminnassa eikä myyntiehdoissa. Asiakkaita kohdellaan ikävällä tavalla eriarvoisesti. Olemme kollegojen kanssa vertailleet ja todenneet esimerkiksi joidenkin saavan samalla hinnalla pitemmän myyntijakson kuin toiset. Vaatteita on myös kadotettu (varastettu) Kovin sekavalta vaikuttaa toiminta ylipäänsä. Selviä vastauksia ei saa, vaan asioita selvitellään ja luvataan olla yhteydessä, mutta mitään ei kuulu jne. En luottaisi tähän yritykseen varsinkaan, jos on kalliimmista tuotteista kyse.
Ostan vaatteeni uutena kaupasta, en osaa kuvitellakaan että menisin jonnekin kirppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Hei
Onko mitään Valtterin (?) Kirppiksen vastaavaa?
Siinä rahasta ei ole välistä vetäjiä, kun sai ystävän kanssa nököttää oman kirppispöydän takana ja pulista päivän kuulumiset.Tunnelma Vallilan konepajoilla oli rento ja ystävällinen. En ole mikään kirppariaktiivi,mutta siellä oli mukava piipahtaa.
Vallilassa on taas kirpputori, Bella!
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Relove oli todellinen pettymys. Nukkaantunutta vanhaa neuletta ja kulahtaneita kolttuja. Hinnat olivat todella kalliit ja en nähnyt kyllä mitään luksusmerkkejä myynnissä. Samat merkit ja vastaavat vaatteet olivat kadun toisella puolella Uffissa arvoisillaan hinnoilla hinnoiteltu. En ollut ainoa joka vaatteita hypisteli hieman hämmentyneenä. Ennustan että ei pysy kauan pystyssä tuolla meiningillä Tampereella.
Viiden päivän aikana myyntiä minulle Tampreella 0e. All inclusive. Kaikki kamat uudenveroisia, sesongin ja ajan mukaisia. On vielä JOULUSESONKI päällä eli Stockan rakennus täynnä ihmisiä, mutta raha ei liiku kirppiksellä. Missä vika?
Minulle tulee tästä keikasta tällä menolla tappiota reilut 50e, myyntiaikaa kun on jäljellä vain 2 päivää. V*taa niin armottomasti kaikki näkemäni vaiva, ettei mitään rajaa. Mesta on muutoin kiva. Se ei vaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Relove oli todellinen pettymys. Nukkaantunutta vanhaa neuletta ja kulahtaneita kolttuja. Hinnat olivat todella kalliit ja en nähnyt kyllä mitään luksusmerkkejä myynnissä. Samat merkit ja vastaavat vaatteet olivat kadun toisella puolella Uffissa arvoisillaan hinnoilla hinnoiteltu. En ollut ainoa joka vaatteita hypisteli hieman hämmentyneenä. Ennustan että ei pysy kauan pystyssä tuolla meiningillä Tampereella.
Viiden päivän aikana myyntiä minulle Tampreella 0e. All inclusive. Kaikki kamat uudenveroisia, sesongin ja ajan mukaisia. On vielä JOULUSESONKI päällä eli Stockan rakennus täynnä ihmisiä, mutta raha ei liiku kirppiksellä. Missä vika?
Minulle tulee tästä keikasta tällä menolla tappiota reilut 50e, myyntiaikaa kun on jäljellä vain 2 päivää. V*taa niin armottomasti kaikki näkemäni vaiva, ettei mitään rajaa. Mesta on muutoin kiva. Se ei vaan
Korjaus palautteeseen: hätiköin ja myyntiä on syntynyt. Tekninen kämmi. Asiakaspalvelu reagoi yhteydenottooni nopeasti, ystävällisesti ja asianmukaisesti. Tunnepäissäni kirjoitin tänne liian aikaisin. Pahoittelut.
Onko tuoreita kokemuksia myynnistä Tampereella? Käykö kauppa? Kahvila näyttää olevan suosittu mutta vaatteet eivät ole oikein herättäneet mielenkiintoa silloin kun olen käynyt katselemassa.
Olen myynyt kahdesti Töölössä itsepalveluna ja kerran Treportessa. Näistä Relovessa kävi ehdottomasti kauppa paremmin. Nyt vein Reloveen all inclusive- hinnoittelulla tavaraa. En vaan saanut ruuhkan takia hinnoittele itse- paikkaa. Hinta on kyllä tosi kova ja itselle ei jää mitään käteen. Toivottavasti menee kaupaksi ja saan kaappeja tyhjemmäksi. Hyvä puoli Töölössä on se, että on 7 päivää viikossa auki ja aina porukkaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt kahdesti Töölössä itsepalveluna ja kerran Treportessa. Näistä Relovessa kävi ehdottomasti kauppa paremmin. Nyt vein Reloveen all inclusive- hinnoittelulla tavaraa. En vaan saanut ruuhkan takia hinnoittele itse- paikkaa. Hinta on kyllä tosi kova ja itselle ei jää mitään käteen. Toivottavasti menee kaupaksi ja saan kaappeja tyhjemmäksi. Hyvä puoli Töölössä on se, että on 7 päivää viikossa auki ja aina porukkaa täynnä.
Nyt menin katsomaan tilannetta. Näin myynnissä vain murtosan tavaroistani, eli noin 5-6 vaatetta tunnistin niistä 50, jotka vein myyntiin. Nyt tuli kyllä harmistus ja epäilys, että päätyyköhän loput koskaan myyntiin. Ohjeissa asia on mainittu hyvin epämääräisesti... varausaika on suuntaa antava. Nykyisin Töölön Relovessa ei ole omaa numeroitua rekkiä ainakaan all inclusive- hinnoittelulla.
Nykyään vaatteiden kunto on tosi huono. Tarjolla on nyppyistä, reikäistä ja ihan loppuun käytettyä tavaraa. Ottaisitko 10v sitten muodissa olleen Peakin laskettelutakin, Lindexin neuleen tai Onlyn last season pillifarkut? 90% tavarasta on nykyään tätä tasoa ja Punavuoren liikkeessä sama tilanne.
Minulla on ollut Töölön Relovella useaan kertaan All Inclusive -jakso viimeisen kolmen, neljän vuoden aikana. Kauppa on käynyt hyvin (vaatteet, kengät ja asusteet omasta mielestäni todella siistejä ja laadukkaita merkkivaatteita). Elämäntilanteeni on sellainen, että en ehdi itse hinnoittelemaan tuotteita, joten minulle All Inclusive-jakso on sopinut hyvin melko kalliista hinnasta huolimatta. Mutta. Melkein kaikilla jaksoilla useita myynnissä olleita tuotteita on hävinnyt myyntijakson aikana. Relovesta ovat aina ensimmäisenä kysyneet, että mitä tuotteita puuttuu, mutta kun heillä All Inclusive-jakson hinnoittelussa ei ole tuotekuvauksia, (pelkästään tuote 1 ja hinta), on mahdotonta sanoa, mitä tuotteita on ollut myynnissä, mikä on mennyt kaupaksi ja millä hintaa ja mitä tuotteita on hävinnyt/varastettu. Olen tästä kysynyt moneen kertaan, että miksi eivät voi muuttaa toimintaansa niin, että asiakas näkisi myös tuotteiden kuvaukset myyntijärjestelmässä. Olisi myös helpompi etsiä niitä puuttuvia tuotteita liikkeestä. Ei ole kuulemma tulossa heille, vaikka tiedän, että ainakin joillakin kilpailijoilla on käytössä tällainen järjestelmä. Nyt viimeksi asianhoito jäi vaan käsien levittelyksi, että eivät he voi asialle mitään, tuli tunne, että heillä on niin paljon tulossa myyntiasiakkaita, että ei kiinnostanut tämän asian selvittely. Lisäksi huomasin, että olivat laittaneet yhden minulle kuulumattoman puseron siihen kassiin, jossa oli myymättä jääneet tuotteeni. Sen annoin takaisin ja vastaus oli vaan, että ai jaa. Voi tietysti olla ne minun puuttuvat vaatteeni jonkun muun kassissa, jos niitä ei ole varastettu. Ei heillä kyllä tämä prosessi kovin hyvin toimi. Sääli, sillä kauppa on käynyt joka kerralla mielestäni tosi hyvin. Mutta sen verran harmittaa nyt, kun joka kerta olen käynyt samoja keskusteluja heidän kanssaan, että mietin jotain muuta myyntipaikkaa jatkossa. Tuotteita häviää varmaankin tietysti monesta muustakin paikasta, mutta tosiaan nyt viimeksi oli aika harmittavan ylimielistä suhtautumista asiaan. Ehkä heillä tosiaan on tarpeeksi jo myyntiasiakkaita.
ensimmäinen ja viimeinen kerta rekki sekaisin ja vaatteet epä järjestyksessä,kalliit vaatteet ei myy mutta halvat kyllä 15 euroa ,miksi maksat semmoset summat rekistä en suosittele jos haluat myydä jotain kallimpaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut Töölön Relovella useaan kertaan All Inclusive -jakso viimeisen kolmen, neljän vuoden aikana. Kauppa on käynyt hyvin (vaatteet, kengät ja asusteet omasta mielestäni todella siistejä ja laadukkaita merkkivaatteita). Elämäntilanteeni on sellainen, että en ehdi itse hinnoittelemaan tuotteita, joten minulle All Inclusive-jakso on sopinut hyvin melko kalliista hinnasta huolimatta. Mutta. Melkein kaikilla jaksoilla useita myynnissä olleita tuotteita on hävinnyt myyntijakson aikana. Relovesta ovat aina ensimmäisenä kysyneet, että mitä tuotteita puuttuu, mutta kun heillä All Inclusive-jakson hinnoittelussa ei ole tuotekuvauksia, (pelkästään tuote 1 ja hinta), on mahdotonta sanoa, mitä tuotteita on ollut myynnissä, mikä on mennyt kaupaksi ja millä hintaa ja mitä tuotteita on hävinnyt/varastettu. Olen tästä kysynyt moneen kertaan, että miksi eivät voi muuttaa toimintaansa niin, että asiakas näkisi myös tuotteiden kuvaukset myyntijärjestelmäs
Mulla sama kokemus, mielelläni käyttäisin jatkossakin All inclusive-palvelua, mutta aina on kadonnut jotain tavaraa (viimeksi taisi hävitä 5 tuotetta), jakoska heillä ei tuossa palvelussa nää mitä tuotteita tarkalleen on myyty ja mitä kadonnut, niin en taida enää uskaltaa. Tästä syystä olen myös jättänyt viemättä rekkimyyntiin kalliimpaa merkkiä, koska läpinäkyvyyttä tuotteisiin ei ole.
Ylihinnoiteltuja vaatteita. Ja pahinta että on likaisia, puseroiden kainalot haisevat hieltä. Yäk!
Mites tilanne tänään? Olen harkinnut muutaman vaatteen viemistä Reloveen. Nyt kun luin tässä että myytäviä tuotteita vaan katoilee.. enpä tiedä enää. Jos vien alle 10 vaatetta/tuotetta myytäväksi, oletan kyllä että saan joko rahan tai vaatteeni takaisin. Onko muillakin vastaavaa kokemusta? Kymmenenkin tuotetta on todella vähän niistä yhtäkään hukattavaksi, varsinkin 62% provikalla jonka ottavat.
Töölön relovella on todella huono palvelu.