Vierailija

Tuntuu, että kaikkialta tulee nyt juttua fitnessvartaloista, instagram on täynnä urheilullisia, hoikkia naisia. Itselläni on n. 20kg ylipainoa, jota yritän saada juuri nyt pois. Kaverin kanssa keskustelin ja hän "lipsautti", että kukaan mies ei tosissaan olisi ylipainoisen naisen kanssa. Sitten tulikin jo mieleen, että ajattelevatko miehet säälien, kun näkevät minut kaupassa tai kadulla? Ei siis sillä, että kaikki katsoisivat, mutta jotkut.

• ylös 8
  • alas 31

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Kyllä mun mies on ihastunut minuun, kun olin silloin jo reilusti ylipainoinen. Oltu 19v yhdessä ja vieläkin rakastunut minuun ihan täysillä vaikka painoa on reilusti ENEMMÄN kuin silloin.

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

Ylipaino varmaankin ainakin laskennallisesti kaventaa sitä porukkaa, joka voisi sinusta kiinnostua, mutta tosiasia on, että ihan kaiken kokoisia ihmisiä näkee kävelemässä käsi kädessä tuolla Suomen suvessa.

• ylös 60
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä mulla ainakin on miehiä riittänyt, tosin mun miesmaku on sellainen parrakas jolla on vähän mahaa, ja nämä miehet monesti pitävät vähän pulleimmista tytöistä. Mutta on myös tullut perus hyvännäköisiä miehiä iskemään. Mulla ylipainoa myös n.20kg, mutta olen aika persoonallisen näköinen ja tyylinen. Ja sitten ulospäinsuuntaunut luonne.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Kyllä mulla on tuttavapiirissä useita pitkään onnellisesti yhdessä olleita pariskuntia, joissa nainen on reilusti ylipainoinen. Itsensä takia toki kannattaa laihduttaa, mutta ei se ylipaino estä tapaamasta jotain mukavaa miestä!

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Ja höpö höpö. Et edes tee mitään sellaisella pintaliitäjällä, joka tuomitsee sinut ylipainosi perusteella tutustumatta sinuun. Suurin osa miehistä rakastuu persoonaan ja kokonaisuuteen. Sitä paitsi ylipainoinenkin nainen voi olla kaunis.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Kyllä voi. Tosin olen itsekin roteva ja ylipainoinen. Mutta sitten jos puhutaan naisella painosta joka on selvästi omaakin painoa suurempi niin siinä menee raja.

Vierailija

Riippuu miehestä, joku myös 20kg ylipainoinen mies voi ihastua oikeasti.

Itse urheilullisena miehenä en kykene samaan.

• ylös 7
  • alas 19
Vierailija

Voi ja rakastua. Oma vaimoni oli tavatessamme 40kg ylipainoinen ja nyt muutaman lapsen jälkeen on vähän yli 40kg ylipainoinen mutta lukuisista edellisistä naisista (hoikistakin) kaikista parhain ja rakkain. Seksi on hyvää ja hänen vartalo hyvä. M+30v

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Oma rakastui minuun, +23 kg tällä hetkellä. Kilon olen tässä vuoden sisällä näköjään pudottanut. Kuulemma olen juuri hyvä sellaisena kuin milloin itsestä tuntuu parhaimmalta.

Vierailija

Kyllä..minullakin ylipainoa ja olen roteva.. Mies on todella hyvävartaloinen ja lihaksikas.

Ei ole sanallakaan kommentoinut painoani. Hyväksyy minut tällaisena kuin olen. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Adele-fanit varmaankin voivat.
Se onkin yksi universumin upeimmista naisista.

• ylös 16
  • alas 2
M21

Itse podän vain ja ainoastaan lihavista mutta 20 kg "ylipainoa" on aivan liian vähän. Itse olen täysin normaalipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Adele-fanit varmaankin voivat.

Faniudesta en tiedä, mutta hyviä lauluja sillä kuitenkin on. 

Läski on ehdoton no no. Onneksi läskistä pääsee eroon, jos haluaa.

M38

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

M21 kirjoitti:
Itse podän vain ja ainoastaan lihavista mutta 20 kg "ylipainoa" on aivan liian vähän. Itse olen täysin normaalipainoinen.
Kumma juttu, ettet ole koskaan täällä yhtäaikaa tyttikses tai anoppis kanssa, vaan aina sopivasti kukin omissa ketjuissaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.