Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ihastua ylipainoiseen naiseen?

Vierailija
26.07.2016 |

Tuntuu, että kaikkialta tulee nyt juttua fitnessvartaloista, instagram on täynnä urheilullisia, hoikkia naisia. Itselläni on n. 20kg ylipainoa, jota yritän saada juuri nyt pois. Kaverin kanssa keskustelin ja hän "lipsautti", että kukaan mies ei tosissaan olisi ylipainoisen naisen kanssa. Sitten tulikin jo mieleen, että ajattelevatko miehet säälien, kun näkevät minut kaupassa tai kadulla? Ei siis sillä, että kaikki katsoisivat, mutta jotkut.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on ihastunut minuun, kun olin silloin jo reilusti ylipainoinen. Oltu 19v yhdessä ja vieläkin rakastunut minuun ihan täysillä vaikka painoa on reilusti ENEMMÄN kuin silloin.

Vierailija
2/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino varmaankin ainakin laskennallisesti kaventaa sitä porukkaa, joka voisi sinusta kiinnostua, mutta tosiasia on, että ihan kaiken kokoisia ihmisiä näkee kävelemässä käsi kädessä tuolla Suomen suvessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu voi. T:läski, onnellisesti naimisissa (ja ylipainoa oli tavattaessa jo)

Vierailija
4/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on miehiä riittänyt, tosin mun miesmaku on sellainen parrakas jolla on vähän mahaa, ja nämä miehet monesti pitävät vähän pulleimmista tytöistä. Mutta on myös tullut perus hyvännäköisiä miehiä iskemään. Mulla ylipainoa myös n.20kg, mutta olen aika persoonallisen näköinen ja tyylinen. Ja sitten ulospäinsuuntaunut luonne.

Vierailija
5/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on tuttavapiirissä useita pitkään onnellisesti yhdessä olleita pariskuntia, joissa nainen on reilusti ylipainoinen. Itsensä takia toki kannattaa laihduttaa, mutta ei se ylipaino estä tapaamasta jotain mukavaa miestä!

Vierailija
6/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö. Et edes tee mitään sellaisella pintaliitäjällä, joka tuomitsee sinut ylipainosi perusteella tutustumatta sinuun. Suurin osa miehistä rakastuu persoonaan ja kokonaisuuteen. Sitä paitsi ylipainoinenkin nainen voi olla kaunis.

Vierailija
7/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Tosin olen itsekin roteva ja ylipainoinen. Mutta sitten jos puhutaan naisella painosta joka on selvästi omaakin painoa suurempi niin siinä menee raja.

Vierailija
8/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, joku myös 20kg ylipainoinen mies voi ihastua oikeasti.

Itse urheilullisena miehenä en kykene samaan.

Vierailija
9/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on kuin alle 170 senttinen mies. Jokunen ottaja löytyy sillekin.

Vierailija
10/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja rakastua. Oma vaimoni oli tavatessamme 40kg ylipainoinen ja nyt muutaman lapsen jälkeen on vähän yli 40kg ylipainoinen mutta lukuisista edellisistä naisista (hoikistakin) kaikista parhain ja rakkain. Seksi on hyvää ja hänen vartalo hyvä. M+30v

Vierailija
11/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Vierailija
12/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakastui minuun, +23 kg tällä hetkellä. Kilon olen tässä vuoden sisällä näköjään pudottanut. Kuulemma olen juuri hyvä sellaisena kuin milloin itsestä tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
13/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit olla sellaisen miehen kanssa jota kiinnostaa vain bmi? 

Vierailija
14/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä..minullakin ylipainoa ja olen roteva.. Mies on todella hyvävartaloinen ja lihaksikas.

Ei ole sanallakaan kommentoinut painoani. Hyväksyy minut tällaisena kuin olen. 

Vierailija
15/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele-fanit varmaankin voivat.

Vierailija
16/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin yksi universumin upeimmista naisista.

Vierailija
17/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse podän vain ja ainoastaan lihavista mutta 20 kg "ylipainoa" on aivan liian vähän. Itse olen täysin normaalipainoinen.

Vierailija
18/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faniudesta en tiedä, mutta hyviä lauluja sillä kuitenkin on. 

Läski on ehdoton no no. Onneksi läskistä pääsee eroon, jos haluaa.

M38

Vierailija
19/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21 kirjoitti:

Itse podän vain ja ainoastaan lihavista mutta 20 kg "ylipainoa" on aivan liian vähän. Itse olen täysin normaalipainoinen.

Kumma juttu, ettet ole koskaan täällä yhtäaikaa tyttikses tai anoppis kanssa, vaan aina sopivasti kukin omissa ketjuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän