Voiko mies ihastua ylipainoiseen naiseen?
Tuntuu, että kaikkialta tulee nyt juttua fitnessvartaloista, instagram on täynnä urheilullisia, hoikkia naisia. Itselläni on n. 20kg ylipainoa, jota yritän saada juuri nyt pois. Kaverin kanssa keskustelin ja hän "lipsautti", että kukaan mies ei tosissaan olisi ylipainoisen naisen kanssa. Sitten tulikin jo mieleen, että ajattelevatko miehet säälien, kun näkevät minut kaupassa tai kadulla? Ei siis sillä, että kaikki katsoisivat, mutta jotkut.
Kommentit (45)
Varmaan joku itsekin ylipainoinen voisi ihastua, mutta kyllähän se parisuhteiden syntyä edesauttaa, että nainen on hoikka. Itselläni loppui flaksi siihen, kun lihoin kymmenen kiloa. Nyt painoindeksi on 22, aiemmin oli alipainon puolella ja silloin löytyi hyvin seuraa. Miehet on tosi pinnallisia.
Ainakin minun mies. Olemme tosi kuumina toisiin 23yhdessäolovuoden jälkeen. Seksiä lähes päivittäin, väliä useakin kerta päivässä. Lapsia 4. Emme voi olla toisistamme erosta paria päivää enempää ja rakkaus on syvää edelleen. Täydelliset sielunkumppanit olemme toisillemme, teemme kaikkea yhdessä ja huomioimme toisetemme mielipiteet kaikessa.
N 46, 168/83kg
Mä olen lihavapullukka-nainen (170cm/95kg) ja mulla on maailman mahtavin mies. Olin tän kokonen ku tavattiin ja silti mies rakastu ihan päätäpahkaa minuun. Ei tuo mieskään ihan pieni ole, mutta ei mikään lihavakaan. Roteva, iso ukko.
Helpommin kyllä ihastuu hoikkaan.
Voi toki, jos nainen on varakas ja reilu!
Kannattaa laihduttaa, jos haluaa miehen.
Kyllä pullea nainen on paras. Seksi on paljon parempaa kun tavara on pehmustettu. Muhkea perä, tuhdit reidet ja sopiva makkara vyötäröllä ainakin minun himoni herättävät.
Jusseli kirjoitti:
Kyllä pullea nainen on paras. Seksi on paljon parempaa kun tavara on pehmustettu. Muhkea perä, tuhdit reidet ja sopiva makkara vyötäröllä ainakin minun himoni herättävät.
Minä rakastan juuri vatsa- ja selkämakkaroita vaikka seksiä en olekaan harrastanut, koska se inhottaa.
Pulleista naisista pitäminen johtuu kokemuksesta. Nuorempana en asiaa juuri ajatellut, kunnes päädyin petiin pyöreän tytön kanssa. Jestas mitä kyytiä. Tavara oli aivan ensiluokkainen eivätkä luut kolisseet.
Noin kolmekymppisenä oli suhde todella pienirintaisen mutta isoperäisen naisen kanssa ja hänen pimpsaansa muistelen kaiholla vieläkin. Ei tarvinnut kuin sisään saada niin tuntui että mälli lähtee heti toisin kuin laihan kanssa.
Muistakaa tää keskustelu sitten kun teette niitä "en kelpaa edes normaalipainoisena ja kurvikkaana miehille" alotuksia. Kaikille on ottajansa.
Jos olisin sinkku, etsisin vain ylipainoisia naisia. Rakastan pyöreää, muhkeaa naisvartaloa yli kaiken. Haluan, että naisessa on paljon naista. Onneksi kotonani on tällainen kaunis, runsas, jopa rubensmainen kaunotar!! Kerron hänelle joka aamu ja ilta, että hän on kaunis, ja että hänellä on upea vartalo..hän saa huomata sen myös muin tavoin ;)
Voi. Minun mieheni on peruskomea ja normaalipainoinen, mutta ihastui silti, vaikka olin jo tavatessamme reilusti ylipainoinen. Olen edelleen saman kokoinen ja yhä kelpaan.
Olen aina ollut ylipainoinen, ja pitkään ajattelin, että minua ei kukaan huoli. Mieheni, jonka kanssa olemme olleet jo yli kymmenen vuotta yhdessä kuitenkin rakastui. Hän onkin ihana viisas ihminen, sydän täyttä kultaa ja arvot pinnallisia juttuja paljon syvemmät. Seksikin toimii edelleen loistavasti.
Kyllä ylipaino niitä sulhasehdokkaita rajaa pois, mutta ne parhaimmat jäävät jäljelle. Niiden parhaimpien kanssa sitten elämä ja vaikka perheen perustaminenkin on ihanaa.
Minulle naisen ylipainolla ei ole merkitystä niin kauan, kun sitä ei ole tolkuttomasti. 30 kilon ylipaino ei meinaa yhtään mitään.
Alipaino on naisessa huonompi juttu, kuin ylipaino.
-yXmies
Miksi ei?
Kun katselee vaikka kaupungilla ihmisiä ympärillään, niin kyllä sieltä löytyy ihan minkä näköistä pariskuntaa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Et edes tee mitään sellaisella pintaliitäjällä, joka tuomitsee sinut ylipainosi perusteella tutustumatta sinuun. Suurin osa miehistä rakastuu persoonaan ja kokonaisuuteen. Sitä paitsi ylipainoinenkin nainen voi olla kaunis.
Vähänkö naisena vitutti lukea tätä. Pidän vain itseäni pidemmistä miehistä, joten olenko nyt pintaliitäjä?
Typeriä vaakaan tuijottajia! Olen reilusti ylipainoinen, mutta koskaan, toistan: ei koskaan , kukaan mies ole valittanut kiloistani. Olen erittäin "eläväinen" sängyssä ja sitäpaitsi hyvin älykäs ja huumorintajuinen. Jos jollekin en ole kelvannut, syy on jossain muualla kuin kiloissani. Ai missä vika? Nämä hylkäävät urhot ovat olleen naimisissa tms. parisuhteessa tai vain liian pelokkaita tosi naisen lakanoiden väliin.
Kyllä voi ihastua.
Niin kummallista kuin se onkin, eivät kaikki miehet ole pinnallisia fitness-naisten ihailijoita. Yllättävän moni mies näkee niiden kilojen takaa mahtavan tyypin johon ihastuu ja myöhemmin mahdollisesti rakastuu. Ja ihastuneena ne toisen "virheet" jotenkin vain lakkaavat olemasta, ei niitä edes ajattele virheinä vaan ominaisuuksina siinä ihanassa ihmisessä.
Itse olen ylipainoinen (n. 20 kg), ja todellakin saan huomiota hyvin erilaisilta miehiltä, tiukkakroppaisista urheilijoista nallekarhumaisiin miehenköllyköihin. Osittain johtunee muodoista ja näteistä kasvoista, mutta myös hymyilevästä ja iloisesta luonteesta. En pyytele keneltäkään anteeksi kilojani, vaan tutustun mielelläni uusiin ihmisiin täysin omana itsenäni. Olen saanut kuulla myös olevani ihana, koska minulla on aina tietynlainen pilke silmissä ja minusta näkee, että nautin elämästä.
Opetelkaa siis oikeasti ensin rakastamaan itseänne, niin varmasti saatte miesten huomion.
Sinäkin olet päätellyt N17 olevan tyttikseni? Olemme kyllä olleet samaan aikaan samassa ketjussa? Sanotaanko anopiksi jos ei ole naimisissa? No anyway, en tiedä palstaileeko tyttikseni äiti