Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ihastua ylipainoiseen naiseen?

Vierailija
26.07.2016 |

Tuntuu, että kaikkialta tulee nyt juttua fitnessvartaloista, instagram on täynnä urheilullisia, hoikkia naisia. Itselläni on n. 20kg ylipainoa, jota yritän saada juuri nyt pois. Kaverin kanssa keskustelin ja hän "lipsautti", että kukaan mies ei tosissaan olisi ylipainoisen naisen kanssa. Sitten tulikin jo mieleen, että ajattelevatko miehet säälien, kun näkevät minut kaupassa tai kadulla? Ei siis sillä, että kaikki katsoisivat, mutta jotkut.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jos nainen on muuttamassa elintapojaan terveelliseempään suuntaan.

Vierailija
42/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä vaakaan tuijottajia! Olen reilusti ylipainoinen, mutta koskaan, toistan: ei koskaan , kukaan mies ole valittanut kiloistani. Olen erittäin "eläväinen" sängyssä ja sitäpaitsi hyvin älykäs ja huumorintajuinen. Jos jollekin en ole kelvannut, syy on jossain muualla kuin kiloissani. Ai missä vika? Nämä hylkäävät urhot ovat olleen naimisissa tms. parisuhteessa tai vain liian pelokkaita tosi naisen lakanoiden väliin.

Ei kun niitä vitutti vaan liikaa noi yhdyssanavirheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP rakas, mieheni on urheilullinen, lihaksikas ja normaalikroppainen. Itse olen aina ollut 14kg ylipainoinen. Mies on sanonut, että rakastaa mua enemmän kuin mitään, eikä haittaa vaikka mulla ylipainoa onkin. Halailee, pusuttelee ja tykkää läheisyydestä. Koskaan ei ole mua mitenkään moittinut. Yhdessä ollaan oltu 10vuotta.

Todellakin mies voi ihastua ylipainoiseenkin naiseen, ei se siitä ole kiinni :) Miehiä on erilaisia! 

Vierailija
44/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla nyt vaan korostuu voimakkaasti miesten näkemys,että vain hoikka nainen on kaunis ja ja jokainen yli 50kg painava nainen on läski sika.

Mutta tosi elämässä kun seurailee ympäristöään,näkyy katukuvassa vaikka minkälaista pariskuntaa,eivätkä he kaikki voi olla onnnettomia.

Laihoille naisille nyt varmaan löytyy omat faninsa ja he ovat niitä kovaäänisimpiä,mutta uskon että monelle miehelle paino ei ole se tärkein...

Vierailija
45/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö. Et edes tee mitään sellaisella pintaliitäjällä, joka tuomitsee sinut ylipainosi perusteella tutustumatta sinuun. Suurin osa miehistä rakastuu persoonaan ja kokonaisuuteen. Sitä paitsi ylipainoinenkin nainen voi olla kaunis.

Vähänkö naisena vitutti lukea tätä. Pidän vain itseäni pidemmistä miehistä, joten olenko nyt pintaliitäjä?

Jos arvotat pituuden miehessä korkeammalle kuin persoonan ja luonteen, niin olethan sinä silloin aika pintaliitäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi