Roihu leirillä kuollut 13-v partiolainen sairauskohtaukseen
Surullista. Vanhemmat saavat lapsensa arkussa kotiin. Oma lapseni myös leirillä joten kyllä hieman ajatuksia herättää.
Kommentit (28)
Vaikka Roihulla oli bilepaikkoja, missään ei käytetty päihteitä, sillä päihteet ei kuulu partioon.
Siis joku random britti ja nyt mietit sen kuolemaa. Ok...
En ole varma, mutta itse olin leirillä. Muistaakseni tuolloin soi musiikki kovaa, olisiko epilepsiakohtaus mahdollinen, ainakin paljon valoja oli? Oli erittäin surullinen tapaus :(
kyseinen britti poika kuoli rytmihäiriön aiheuttamaan sydänkohtaukseen, bassot olivat olleet liian kovalla.
Itse mietin allergiakohtauksen mahdollisuutta. Siellä oli aivan tuhottomasti ampiaisia joka puolella.
Tästä huolimatta uskallan lähettää Roihulla olleen tyttäreni myös ensi vuonna Jamboree2019, Länsi-Virginiassa. Ei siitä tule mitään jos koko ajan säikkyy mitä lapsille voisi käydä.
(Tyttö oli jo kuudennella Erasmus-keikalla ja kivaa oli...)
Montakohan brittiä kuoli terrori-iskussa Nizzassa? Tsunamissa? Wtc iskussa? Kaikissa mereen syöksyneissä lentokoneissa? Paljonko Suomalaisia kuolee vuosittain briteissä ilman että asiasta uutisoidaan?
"Kuolee juuri suomessa" 2kpl peräti.... mitä lapsia tällä palstalla seikkailee :D