Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Takapiha on aidattu ja aidan toisella puolen, aidan reunoja pitkin kasvaa pitkiä pensaita ja luulen, että koira ei tykkää/halua olla tuossa pihalla sen takia, koska on muutenkin hieman arka, eikä näe pensaiden vuoksi tielle että kuka siellä kulkee ja menee? Nimittäin syksyisin, kun pensaat lakastuu niin silloin se näyttää pihalla olevan enemmän.

Mutta saako tuota koiraa mitenkään opetettua, ettei pihalla tartte mitään pelätä ja siellä voi rauhassa olla? Mua niin surettaa, kun entisessä paikassa koira tykkäsi kesätkin maata pihalla (piha oli iso, avara eikä mitään pusikoita näköesteenä) mutta täällä ei :(

Etupiha on pienempi ja täynnä kaikenlaisia istutuksia, siksi sitä ei olla koettu tarpeelliseksi ja järkeväksi alkaa vetämään aitausta.

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (10)

Vierailija

Niin ja ei haluta leikata noita pensaita poiskaan, koska ne tuo näköestettä tänne pihalle.

Vierailija

Voi raukkaa, ekana tulee mieleen, et sille on sattunut jotain ikävää siellä pihalla, toiseksi, et siellä haisee jokin (ruumis haudattuna), tai että se on jonkun muu reviiri (naapurin vihainen kissa, käärme (muistattehan kuinka se erään naisen kissa ei suostunut menemään makuuhuoneeseen ja sieltähän löytyikin sitten käärme).

• ylös 13
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käärme tulee ekana mieleen, meidän naapurin koira kieltäytyi yks kaks menemästä ulos häkkiin ja käärme löytyi muutaman päivän päästä pihalta.

Vierailija

No ei ole käärmeitä ainakaan näkynyt. Onhan tässä jonkun verran liikennettä ja ihmisiä liikkuu, mutta ei mitenkään omaan korvaan häiritsevästi.

Itse asiassa täällä on hyvin rauhallista asua. (asutaan maalla, ei siis ihan keskustassa sentään), mutta kun tosiaan tuo koira on aina ollut sellainen hieman arka, niin en tiedä, että pelkääkö se noita autojen ja ihmisten ääinä, joita välillä kuuluu vai häiritseekö koiraa noi pensaat, kun ei pysy näkemään mitä aidan toisella puolen tapahtuu vai kenties jotain muuta.

Haluaisin tarjota koiralle parhaan mahdollisen elämän, mutta mua niin ärsyttää, kun se ei tohon pihalle mene vaan kököttää sisällä :( Vaikka tiedän, että se nauttisi pihalla olosta, kun entisessä asuinpaikassakin tykkäsi olla.

AP

Vierailija

Toinen koira seuraksi? 

Teinä tutkisin vielä takapihan, ettei siellä ole mitään pelottavaa. 

Olisiko joku ohikulkija säikyttänyt koiraa?

Vierailija

Saattaahan siellä olla käärme, vaikka ei olisikaan vielä teille näkynyt. Onko naapurissa eläimiä, kissaa tai esim. vihaista koiraa? Tuleeko koira ulos silloin kun menet itsekin takapihalle, mutta ei vain halua jäädä sinne yksin?

Vierailija

Meillä on 4 koiraa ja muut menee normisti ulos, mutta tämä yks ei edes niiden kanssa halua ulkona olla.

AP