Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti uusi mies tuli reisille:D

Vierailija
25.07.2016 |

Ei siis voinut pidätellä et oltaisiin pantu. Onko muilla ollut samanlaisia pelimiehiä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tuota, että siihenkös se muka loppuu. Miksei voi jatkaa?

Vierailija
2/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta...kysäisepä tältä häiskältä että mahtaako olla naimisissakin vielä kaupan päälle, itselle selvisi vasta noin vuosi tämän reisilletuloepisodin jälkeen että oli juuri k.o. kesänä mennyt naimisiin ja siitä muutaman kk:n kuluttua laukesi päälleni...että onnea vaan tällekin avioliitolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uudella oli vaikeuksia seisokin kanssa kun laittoi kortsua. Suhtauduin ymmärtävästi että uuden kumppanin kanssa jännittää ja käytiin sp-testit ja oltiin sitten ilman kumia. Ja seksi on ollut todella loistavaa, hän on paras seksikumppani mitä minulla on ikinä ollut.

Enpä alkaisi nauramaan tuollaiselle asialle. Ihmisiä me vaan ollaan. Ja ensimmäiset kerrat yhdessä nyt ei välttämättä vielä suju niin hyvin jos ei ole kauhean kokenut olemaan vieraiden kanssa.

Vierailija
4/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta tollasesta. N27

Vierailija
5/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma on sitten toisestä ääripäästä, sekin vähän ikävä tilanne :(

Vierailija
6/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Tää on ollut mulle traumaattista niin syvästi, että en halua sen vuoksi harrastaa seksiä.

Oon miettinyt puuduttavia voiteita ja vaikka mitä, mutta vaimo aina väittää että ei se haittaa. En usko häntä. Kaikki naiset ottaisivat mielummin ison ja kestävän.

Vierailija
7/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sanonut, että sisälle ei sitten tulla?

Vierailija
8/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten ollut parempi tulla ekalla työnnöllä sisälle?

Vierailija
9/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on suhteen alussa aika surkeita sängyssä, mutta meno saattaa siitä hyvinkin parantua myöhemmin.

Vierailija
10/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joskus tulee ihan muutamalla työnnöllä ja sitten kauheasti pyytelee anteeksi. Silloin aina suukottelen ja sanon ettei haittaa. Odotetaan hetki ja sitten uusiksi jne. Ei tulisi koskaan mielellään nauraa tai pilkata miestä siitä. Joskus taas sitten mies kestää ja kestää ja kestää. Riippuu todella paljon siitäkin kuinka pitkään ollaan oltu ilman seksiä ja kuinka märkä minä olen.

Vierailija
11/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies joskus tulee ihan muutamalla työnnöllä ja sitten kauheasti pyytelee anteeksi. Silloin aina suukottelen ja sanon ettei haittaa. Odotetaan hetki ja sitten uusiksi jne. Ei tulisi koskaan mielellään nauraa tai pilkata miestä siitä. Joskus taas sitten mies kestää ja kestää ja kestää. Riippuu todella paljon siitäkin kuinka pitkään ollaan oltu ilman seksiä ja kuinka märkä minä olen.

MEILLÄ MIES MEILLÄ MIES mikä VITUN MEILLÄ MIES??

Vierailija
12/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks 26v jannu laukesi housuihinsa kun koskettelin sitä pöksyjensä päältä. Siihen asti olin pitänyt moista urbaanina legendana tai teinipoikien ongelmana. Oli omalla tavallaan jotenkin hellyyttävää 😎 Itse olen 33v ja eka kerta kun näin noin käyvän.

Vierailija
13/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksi mies tuli melkein ilman kosketusta housuille. Toinen tuli about 10 sekunnissa käden kosketuksesta.

Musta suloista 😂 Ainakin kun ei ole vakisuhteen ongelma.

Vierailija
14/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei hetken lepo ja uuteen nousuun? :)

Vierailija
15/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota, että siihenkös se muka loppuu. Miksei voi jatkaa?

Teinit varmaan voikin jatkaa, kun seisoo 24/7. Muilla meneekin aikaa toipumiseen, kellä puoli tuntia, toisilla puoli päivää.

Vierailija
16/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten. Sen jälkeen mies siivoaa sotkunsa ja hieroo/nuolee naiselle orgasmin.

Vierailija
17/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks 26v jannu laukesi housuihinsa kun koskettelin sitä pöksyjensä päältä. Siihen asti olin pitänyt moista urbaanina legendana tai teinipoikien ongelmana. Oli omalla tavallaan jotenkin hellyyttävää 😎 Itse olen 33v ja eka kerta kun näin noin käyvän.

Yhtälailla nainenkin voi laueta kun hinkkaa pöksyjä, kun vaan kiihottaa ja vaggis saa stimulaationsa.

On multakin spermat roiskahtaneet kun riittävästi hiplailee, vaikka pöksyt olisivatkin jalassa.

Vierailija
18/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uudella oli vaikeuksia seisokin kanssa kun laittoi kortsua. Suhtauduin ymmärtävästi että uuden kumppanin kanssa jännittää ja käytiin sp-testit ja oltiin sitten ilman kumia. Ja seksi on ollut todella loistavaa, hän on paras seksikumppani mitä minulla on ikinä ollut.

Enpä alkaisi nauramaan tuollaiselle asialle. Ihmisiä me vaan ollaan. Ja ensimmäiset kerrat yhdessä nyt ei välttämättä vielä suju niin hyvin jos ei ole kauhean kokenut olemaan vieraiden kanssa.

Hienosti hoidettu. Itselläni ollut samanlaisia murheita satunnaisissa suhteissa jo nuoresta kollista lähtien. Suorituspaineet voivat saada ihmeitä aikaan ja naisen suhtautuminen tilanteeseen ratkaisee hyvin pitkälti mihin suuntaan homma kääntyy. Ei sille mies juuri mitään voi, jos veitikka sattuu olemaan ujompaa sorttia. Oikeasti hyvin harvalla alle 40v miehellä on oikeaa erektiohäiriötä, vaan useimmiten kyse on näistä psyykkisistä tekijöistä. Itselläni vaatii sen yhden onnistuneen suorituksen kyseisen partnerin kanssa ja ongelma on kokonaan poistunut. Onneksi elän nykyään pitkässä suhteessa, eikä tarvitse stressata näistä asioista :)

Vierailija
19/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla nainenkin voi laueta kun hinkkaa pöksyjä, kun vaan kiihottaa ja vaggis saa stimulaationsa.

On multakin spermat roiskahtaneet kun riittävästi hiplailee, vaikka pöksyt olisivatkin jalassa.

"Vaggis"?

😆 Onks se se skottilainen perinneruoka? 😂

Vierailija
20/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani tuli mun suuhun, kun oltiin kuusysissä. Jännän makuista. No sinä yönä oltiin sitten vielä kolme kertaa, joten ei minua haitannut yhtään. Joskus kun itse tulen nopeasti, en siedä minkäänlaista koskettelua. Mahtaa miestä hatuttaa, kun joutuu tyytymään käteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä