Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti uusi mies tuli reisille:D

Vierailija
25.07.2016 |

Ei siis voinut pidätellä et oltaisiin pantu. Onko muilla ollut samanlaisia pelimiehiä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D

Vierailija
22/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko setämies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kumppani tuli mun suuhun, kun oltiin kuusysissä. Jännän makuista. No sinä yönä oltiin sitten vielä kolme kertaa, joten ei minua haitannut yhtään. Joskus kun itse tulen nopeasti, en siedä minkäänlaista koskettelua. Mahtaa miestä hatuttaa, kun joutuu tyytymään käteeni.

Ei haittaa yhtään mitään, mikä sen hienompaa kun nainen saa kunnon orkut.

T.M

Vierailija
24/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän riippuu ihan siitä kuinka seksikäs nainen on kyseessä. Tarpeeksi seksikäs ja tulee aina reisille, ja jos toinen ääripää niin ei laukea koskaan.

Eikö AP siis ymmärrä arvostaa miestä, joka pitää sinua noin haluttavana ja seksikkäänä?

Vierailija
25/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en harrasta enää muuta, kuin sooloseksiä.

M28

Vierailija
26/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en harrasta enää muuta, kuin sooloseksiä.

M28

Voi hitto mikä reppana

Vierailija
27/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa :D

Vierailija
28/59 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies, HUUTONAURUA

Vierailija
29/59 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet itse suhtautuu tuollaiseen, kun laukeaa vaikka housuihinsa? Onko esim. nolo asia?

Vierailija
30/59 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet itse suhtautuu tuollaiseen, kun laukeaa vaikka housuihinsa? Onko esim. nolo asia?

Pilluun sisään on yleensä tarkoitus laueta. Nolottaisi itseäni niin paljon että ryhtyisin vapaaehtoiseen selibaattiin jos olisi tuollaista ongelmaa. Itse pystyn onneksi pidättelemään laukeamista parhaimmillaan semmoisen tunninkin verran, siinä ajassa ehtii nainenkin saamaan yhdyntäorgasmin kun tarpeeksi monesta kulmasta runttaa sisään.

Vierailija
31/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten ollut parempi tulla ekalla työnnöllä sisälle?

Eräs parhaimpia seksimuistojani on tämä. Erektio sai hitaasti sulaa siihen.

Reisille tuleminen on niiin suloista. Se kertoo suunnattomasta, hallitsemattomasta halusta.

Vierailija
32/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kieltämättä hieman kiusallista, jos mies tulee liian aikaisin eli reisille tai jopa housuihin, niin kuin muutamat täällä kertovat.

Mutta miten sitten on naisten kanssa. Onko joukossa naisia jotka joskus ovat lauenneet jo ennen kuin mies ehtii sisään ja jos on niin tunnetteko että se on ollut kiusallinen tilanne?

Minusta se ei ole koska ainakin jotkut naiset voivat saada orgasmin toisensa jälkeen eli voivat uudestaan laueta siinä vaiheessa kun suoritetaan penetraatiota.

Vierailija
33/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa?

kun ei ole tiedossa (ilmoituksessa esiintyvien fiktiivistenhahmojen eli miesten) sitä oikeaa,

Ikää? kiitos ap:lle.

Vierailija
34/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pitää sitten nolata? Naureskella?

Monille miehille ennenaikainen laukeaminen on todella arka paikka.

Se ei kuitenkaan tarkoita, että mies voi laueta sen yhden ainoan kerran. Hetken kuluttua on taas iskukunnossa ja voi laueta uudelleen. Taitaa kuitenkin nolaamisen vuoksi luikkia karkuun.

On olemassa jopa se vanha sanonta, että "vetelät voi vetää omin käsin ennen tositoimia". Eli tarkoittaa, että useat ennenaikaisesti laukeavat miehet runkkaavat tahallaan ennen seksisessiota. Taktiikka toimii, jos seksisessio on etukäteen tiedossa. Spontaaneissa tuo tietysti ei toimi.

Vierailija
35/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on suhteen alussa aika surkeita sängyssä, mutta meno saattaa siitä hyvinkin parantua myöhemmin.

Varmasti on. Jos sinä ostat uuden auton niin tuskin sinä osaat käyttää sen kaikkia ominaisuuksia heti.

Naisethan on tunnetusti hieman vaikeita tyydyttää.

M44

36/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit

Vierailija
37/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluun sisään on yleensä tarkoitus laueta. Nolottaisi itseäni niin paljon että ryhtyisin vapaaehtoiseen selibaattiin jos olisi tuollaista ongelmaa. Itse pystyn onneksi pidättelemään laukeamista parhaimmillaan semmoisen tunninkin verran, siinä ajassa ehtii nainenkin saamaan yhdyntäorgasmin kun tarpeeksi monesta kulmasta runttaa sisään.

Teeskentelisin orgasmin tuolla sun taktiikalla jos et muuten tajuaisi lopettaa.

Vierailija
38/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti varsinkin uuden naisen kanssa nuo pussailut puolipukeissa ovat niin kiihottavia, että kullista tulee jos jonkinlaisia liemiä ilman varsinaista orgasmiakin.

Joskus sellaisessa tilanteessa myös nainen on tullut minun käteen. Minusta se on söpöä. Kun huomaan, että nainen on herkillä, voin tehdä sen omalla tavallani hänelle nopeasti niin, ettei hän voisi sitä pysäyttää vaikka haluaisikin.

Vierailija
39/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulin housuihin, kun vaan puhun puhelimessa tyttöystävän kanssa, enkä edes koskenut ollenkaan vaan jotenkin kiihotuin liikaa puheista...

Se vasta noloa olikin, mut onneksi muut ei tiedä siitä, kuin hän.

M 28

Vierailija
40/59 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään noloa, kertoo vain siitä että mies on äärimmäisen kiihottunut ja se saa ainakin minut haluamaan vain lisää.

Jos näin on kohdallani käynyt, siitä ei olla välitetty vaan usein mies keskittyy hetkeksi minuun ja siitä se lähtee uuteen nousuun.

Minä sain viimeksi orgasmin jo siitä kun hyppäsin miehen syliin ja tunsin kovan kalun painautuvan minua vasten, hänellä oli housut jalassa, minulla ei. Ei tullut mieleenkään hävetä tai pyydellä anteeksi, kastelin samalla hänen housut kun olin niin märkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi