Miksi naisella dildot on OK, mutta miehellä tekopi**u on noloa?
Otsikossa kysymys.
Mitä ajattelet miehestä jolla kuminen tekotoosa ja panee sitä?
Kommentit (104)
HEL-NYC kirjoitti:
Eiköhän fleshlightit ole jo ihan valtavirtaa?
Näin voinee hyvin sanoa. Pikaisella haulla yli 20 miljoonaa myytyä kappaletta 2019-vuoteen mennessä.
Paljonkohan Suomessa myyty?
Se on sitä toksista maskulinisuutta.
Koska kun nainen tyydyttää itseään - tai tekee mitä ikinä vaan - hän itsenäinen ja roheka, ilmaisee itseään ja kehopositiivisuuttaan ja ottaa seksuaalisuutensa haltuun, kun taas mies samassa tilanteessa on säälittävä runkkari.
Sama arvoasetelma on kaikessa miesten ja naisten välillä.
Jos nainen hyppää bisnesmaailman oravanpyörästä, luopuu kovapalkkaisesta urasta ja alkaa valaa savea ja virkata tilkkutäkkejä, häntä juhlitaan naistenlehtien kansissa suurena sankarina. Jos mies tekee saman, hän on säälittävä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi dildo miehellä on mahdoton ajatuskin?
Samasta syystä kuin tekopi llu naisella.
Nykyään on fleshl. tuskin sitä pidetään yhtä nolona.
Vierailija kirjoitti:
Seksileluosasto on muutenkin aivan epätasa-arvoinen. 90% tuotteista on naista varten.
Kuten myös lehtien "näin saat järisyttäviä orgasmeja" jmv -jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiselle on OK haluta mieheltään anaaliseksiä, mutta jos mies haluaisi että vaimo panee straponilla niin ei onnistuu ja on ihan homoa.
No kukaan ei oikeasti halua mitään mainitsemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dildo miehellä on mahdoton ajatuskin?
Samasta syystä kuin tekopi llu naisella.
Dildo homoseksuaalilla miehellä on varmaan yleisempi kuin tekopi llu homoseksuaalilla naisella.
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismia. Runkkaava nainen on vapaa ja rohkea itsenäinen nainen, joka nauttii seksuaalisuudestaan. Runkkaava mies on säälttävä runkkari.
Höpö höpö. Runkkaava mies on vapaa ja rohkea itsenäinen mies, joka nauttii seksuaalisuudestaan. Runkkaava nainen on säälttävä runkkari.
Koska kun mies tyydyttää itseään - tai tekee mitä ikinä vaan - hän itsenäinen ja roheka, ilmaisee itseään ja kehopositiivisuuttaan ja ottaa seksuaalisuutensa haltuun, kun taas nainen samassa tilanteessa on säälittävä runkkari.
Sama arvoasetelma on kaikessa miesten ja naisten välillä.
Jos mies hyppää bisnesmaailman oravanpyörästä, luopuu kovapalkkaisesta urasta ja alkaa valaa savea ja virkata tilkkutäkkejä, häntä juhlitaan naistenlehtien kansissa suurena sankarina. Jos nainen tekee saman, hän on säälittävä luuseri.
Kannattaako hakea muiden hyväksyntää asioille, joita itse tahtoo?
Mitä sillä saavutetaan?
Ja miksi minun pitäisi taipua myötäilemään tuollaisia haluja? Minulla on mieleipiteenvapaus, eikä mielipidettäni toisaalta tarvita siihen, jos joku haluaa köyttää moisia laitteita.
Tehkää mitä tahdotte, mutta jos joku sitä paheksuu, niin hänellä on siihen täysi oikeus.
Spessu se jaksaa riehua itsensä paatokseen sunnuntai-aamuna jo ennen yhtätoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen nainen vähän nolo, joka joutuu dildoa käyttämään,kun naisille on niin helppoa saada oikeaakin. Täytyy olla todella saamaton.
Saan seksiä niin paljon kuin haluan, n. 3x viikossa harrastan seksiä miehen kanssa.
Silti runkkaan, en tosin dildolla vaan klittakiihottimella. Tämä siksi, että koskaan en orgasmia ole yhdynnässä saanut, yksikään mies enkä minä itse, ole onnistunut klitalle sellaista stimulaatiota antamaan että tulisin.
Ei ole dildotkaan ok, kyllä sellainen nainen luetaan luuserisarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen nainen vähän nolo, joka joutuu dildoa käyttämään,kun naisille on niin helppoa saada oikeaakin. Täytyy olla todella saamaton.
Saan seksiä niin paljon kuin haluan, n. 3x viikossa harrastan seksiä miehen kanssa.
Silti runkkaan, en tosin dildolla vaan klittakiihottimella. Tämä siksi, että koskaan en orgasmia ole yhdynnässä saanut, yksikään mies enkä minä itse, ole onnistunut klitalle sellaista stimulaatiota antamaan että tulisin.
Etkä varmaan saakaan, koska kun ihmiset oppivat tyydyttämään itsensä erilaisilla koneilla, niin herkkyys aidolle katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti runkkaan, en tosin dildolla vaan klittakiihottimella. Tämä siksi, että koskaan en orgasmia ole yhdynnässä saanut, yksikään mies enkä minä itse, ole onnistunut klitalle sellaista stimulaatiota antamaan että tulisin.Etkä varmaan saakaan, koska kun ihmiset oppivat tyydyttämään itsensä erilaisilla koneilla, niin herkkyys aidolle katoaa.
10v vuotta oli n. 30 eri miehellä mahdollisuus onnistua. Kukaan ei onnistunut, sitten siirryin leluihin jotka hoitavat hommansa.
Miksi vatkata kermaa käsin kun sähkövatkaimella valmista tulee nopeasti ja varmasti. 🙂
Ostin omalle miehelleni sellaisen, koska itselläni on käytössä myös dildoja ja muita leluja. Mukana myös yhteisissä leikeissä. Mieheni väitti ettei oikein siitä pidä eikä saa siitä lisäarvoa. Tarviiko sitä sitten sen kummemmin analysoida.
Itse ajattelen että miesten runkkaus on itsestäänselvyys. Meteli naisten leluista on osa seksuaalista vapautumista ja toki myös markkinoiden keino normalisoida naisten itsetyydytystä. Hyvin siinä on onnistuttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiselle on OK haluta mieheltään anaaliseksiä, mutta jos mies haluaisi että vaimo panee straponilla niin ei onnistuu ja on ihan homoa.
No kukaan ei oikeasti halua mitään mainitsemaasi.
Mä peggaan kyllä miestä, mutta en halua tulla jyystetyksi peppuun. Joku tappi nyt voi olla ok.
Aika moni kuitenkin haluaa näitä molempia.
Mies monimutkainen? :D Lol
Arvaa miten vaikea ja kallis nainen on miehelle?