Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo on miehillä kovia vaatimuksia naisten suhteen

Vierailija
25.07.2016 |

Treffisivuilla olen lukenut useita hakuja ja äskettäin tapasin yhden miehistä. Ihan mukavaa seuraa oli ja käytöstavat kohdillaan. Muutama kerta on nyt tavattu. Kävin myös toisella nettideittiivulla ja sama mies hakee seuraa sielläkin aika erilaisella profiililla: naisen pitää olla pitkä ja hoikka, pukeutua iltaisin kauniisti jne. Itse olen kyllä hoikka, en kuitenkaan mikään 175cm varreltani. Mies itse on ylipainoinen, painoa 110kg ja ihan löllöä vyötäröltä. Jos olisi alussa lukenut tämän profiilin, tuskin olisin koko miehestä alkanut kiinnostua. On naiselle vaatimusta, vaikkei itse edusta (ainakaan enää) mitään atleettia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ku ei kukaan nainen tollasta ukkoa kuitenkaan halua, ellei oo rikas :D

Vierailija
2/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kyllä ihan uskomattomia kriteerilistoja, mutta toisaalta nää samat miehet sitten siellä roikkuukin etsimässä vuodesta toiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö noinpäin ole parempi kuin naisten  "kaikki kivat miehet ottakaa yhteyttä"

Sitten jos mies on vähänkään erilainen kuin täydellinen unelma niin viestittely loppuu kuin seinään.

Vierailija
4/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli "kriteereinä"

-ei polta

- pitää urheilusta

.pitkät hiukset. 

en saanut yhtään vastausta paitsi naisilta jotka kritisoivat "mahdotonta" listaa  :D   

Vierailija
5/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei polta

- pitää urheilusta

.pitkät hiukset. 

en saanut yhtään vastausta paitsi naisilta jotka kritisoivat "mahdotonta" listaa  :D   

Vähään tyydyt. Ei mainintaa luonteenpiirteistä.koulutus.onko ulosotossa.onko omistusasunto.onko osakkeita.onko luottotiedot kunnossa.

Vierailija
6/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan ihan kysäisisin mieheltä, millä mielellä hän on sen toisen profiilin tehnyt. Se, miten hän vastaa, kertoo hänen persoonallisuudestaan enemmän kuin muuten saisit selville pitkäänkään tapailemalla. Dumpattavahan hän luultavasti on, ei kuitenkaan välttämättä. Anna mahdollisuus!

Vierailija
7/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei polta

- pitää urheilusta

.pitkät hiukset. 

Vaikutat toiveidesi perusteella pinnalliselta ja yksiuloitteiselta. Naisen persoona ei kiinnosta, ainoastaan ulkonäkö ja tupakittomuus. Varmaan vastaajat ovat olleet sellaisia persoonaltaan ohuita wt-tyyppisiä naisia, joille tuo tupakoimattomuus on liian haastavaa (osalle urheilullisuuskin). Muunlaisia naisia et saa kiinnostumaan itsestäsi olemalla noin tylsän oloinen.

Vierailija
8/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei polta

- pitää urheilusta

.pitkät hiukset. 

Kas kun ei

- kiinteät rinnat

- symmetriset ja pienet häpyhuulet

- ei yökkääjille ;)

Mun mielestä ei voi vaatia mitään, mitä ei itse ole. Typerää, jos joku läski kirjoittaa haluavansa hoikan kumppanin.

Vierailija
9/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en saisi yhtään toivoa millaisen elämänkumppanin haluaisin vaan täysin arvalla pitäisi ottaa tupakoija joka vihaa urheilua ja on kalju?

Vierailija
10/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes sanonut, että on urheilullinen vaan , että pitää urheilusta

Vierailija
11/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä, ettei nainen saa olla lyhyenläntä. Voi jösses. Jos itsellä ei vartalo täysin kunnossa. on aika tylyä vaatia toiselta. Samoin tuo pukeutuminen eli naisen pitää laitautua kauniiksi ja itse on kulahtaneissa farkuissa ja bändipaidassa. Ilman tuon toisen profiilin löytymistä olisi ollut ihan ok. En sitten tiedä, kumman oli ensin laatinut.ap

Vierailija
12/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi niitä koviksi vaatimuksiksi kun riittää että on nainen ja antaa seksiä silloin tällöin. Lähes kaikille miehille riittää nämä. Mutta kun alkaa perkaamaan naisten vaatimuslistoja huomaa äkkiä että prototyyppinä on käytetty George Clooneytä niin varallisuuden, aseman, pituuuden, komeuden ja kaiken muunkin suhteen. Muun mallisille miehille ei vastata mitään vaan hiljaisuus netissä ja nokan nyrpistäminen IRL riittää.

Vierailija
13/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi niitä koviksi vaatimuksiksi kun riittää että on nainen ja antaa seksiä silloin tällöin. Lähes kaikille miehille riittää nämä. Mutta kun alkaa perkaamaan naisten vaatimuslistoja huomaa äkkiä että prototyyppinä on käytetty George Clooneytä niin varallisuuden, aseman, pituuuden, komeuden ja kaiken muunkin suhteen. Muun mallisille miehille ei vastata mitään vaan hiljaisuus netissä ja nokan nyrpistäminen IRL riittää.

Not

t. mies

Vierailija
14/14 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia saa ihan mitä haluaa vaikka olisi itse millainen mörökölli mutta se onkin sitten toinen juttu mitä saa vai saako koskaan mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi