Jos nainen korostaa isoja luomurintojaan, mitä ajattelette?
Jos nainen käyttää siis avonaisia paitaa joka imartelee hänen isoja rintojaan, mitä ajattelette? Tuleeko kirjaaminen vaikutelma? Jos nainen muuten hoikka ja kauniskasvoinen?
Kommentit (37)
En muista nähneeni avonaisia paitoja arkena kenelläkään? Toinen vaihtoehto on se, että en noteeraa mitenkään.
Minulla on luomu E-kuppi ja en tahallisesti korosta rintojani, koska tulee tyrkky olo ja en nauti siitä, että ihmiset tuijottavat.
Eli varmaan nämä korostajat sitten nauttivat siitä huomiosta tai haluavat erottua joukosta.
Arkena tai juhlissa, sama se missä. Onko se juhlissa sitten hyväksyttävämpää jos rinnat vilkkuu?
Ihan oikeasti. Se ei ole mitään korostamista. Ihan sama minkälaisen paidan laitan päälleni, tissini ovat isot. Se asia vain ei muutu ilman kirurgin veistä. Jos olen joskus laittanut päälleni paidan, jossa on avonaisempi kaula-aukko, olen varmaan pitänyt siitä paidasta! Jos tissini häiritsevät, voit aina katsoa muualle.
Niin, mihin/miten ne isot luomurinnat sitten voi piilottaa?
Ihailen korosti tai ei rintojaan.
No kuulepa kun on 75G rinnat, niin niitä ei tarvitse ollenkaan korostaa, ne rinnat korostavat ihan itse itseään!
Varsinkaan kun kaupoissa ei ole ainuttakaan vaatetta, joka olisi näille muodoille valmistettu, sitä joutuu aina valitsemaan joustavaa materiaalia, että vaate yleensä istuu päälle. Lisäksi usein joutuu ottamaan rintojen takia normaalia isomman koon, joten kun vaate on liian iso muualta, niin jossain vaiheessa aina vaate venähtää kaula-aukosta isoksi tai sellaiseen asentoon että rintavako näkyy.
Ei löydä sopivia liivejä, ei ainakaan edullisesti. Ei löydä vaatteita, koska nykyisin ei naisten rintoja huomioida vaatteissa mitenkään. Talvitakin löytäminen on yhtä tuskaa. Uimapukujakaan ei ole helppo löytää.
Ihan kiva että jotain muita tämä ongelma ärsyttää noin helfetisti, arvaapa minkälaista on kamppailla päivittäin tän kanssa.
Eli jos on pienet tissit niin voi kulkea vaikka ilman paitaa mutta jos on isot tissit eikä ole niitä peittänyt säkkiin ja untuvatakkiin niin on jotenkin halpa? Minkä niille isoille tisseille oikeasti voi?
Ei kiinnosta muiden naisten rinnat pätkän vertaa...
No ylipäänsä tosi avonaisista kaula-aukoista tulee vähän tyrkky vaikutelma, oli tissit sitten minkä kokoiset tahansa.
Toisaalta taas jokainen pukeutukoot sitten vaikka bikineihin tai jätesäkkiin, ei kiinnosta.
Mun mielestä sellanen ihminen näyttää vähän lihavalta..tai siis isoista tisseistä tulee aina iso vaikutelma muutenkin :D
Terveisin b-kuppinen
Vierailija kirjoitti:
No kuulepa kun on 75G rinnat, niin niitä ei tarvitse ollenkaan korostaa, ne rinnat korostavat ihan itse itseään!
Varsinkaan kun kaupoissa ei ole ainuttakaan vaatetta, joka olisi näille muodoille valmistettu, sitä joutuu aina valitsemaan joustavaa materiaalia, että vaate yleensä istuu päälle. Lisäksi usein joutuu ottamaan rintojen takia normaalia isomman koon, joten kun vaate on liian iso muualta, niin jossain vaiheessa aina vaate venähtää kaula-aukosta isoksi tai sellaiseen asentoon että rintavako näkyy.
Ei löydä sopivia liivejä, ei ainakaan edullisesti. Ei löydä vaatteita, koska nykyisin ei naisten rintoja huomioida vaatteissa mitenkään. Talvitakin löytäminen on yhtä tuskaa. Uimapukujakaan ei ole helppo löytää.
Ihan kiva että jotain muita tämä ongelma ärsyttää noin helfetisti, arvaapa minkälaista on kamppailla päivittäin tän kanssa.
Ihan hyvin löytyy vaatetta 65J rintojen kanssa. Liivejä ei,sulle sentään taitaa niitäkin olla esim. Cubuksella. Hassua että teet tissiesi kanssa elämisestä melkein urotyön :D Ei ne nyt niin isot ole.
Tykkään kovasti katsella vaikka omallakin naisellani on isot. T.Lebso
Millaiset mitat sulla on HEL-NYC? Pituus paino ja mitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin löytyy vaatetta 65J rintojen kanssa. Liivejä ei,sulle sentään taitaa niitäkin olla esim. Cubuksella. Hassua että teet tissiesi kanssa elämisestä melkein urotyön :D Ei ne nyt niin isot ole.
Uijjuma, löytyykö kuvamateriaalia? T.lollofani jolla alkoi sykkiä farkuissa
Pitäisköhän sitä sitten laittaa päälleen joku säkki näin helteilläkin, jos on isot tissit? Itse pidän mieluiten kuumalla ilmalla toppeja ja niissähän rinnat näkyvät aika hyvin. Pitää tuuletella.
Olen 168/58, mutta silti 85G on toi mitta.
Väitän, että luomusti suuririntaisella ei ole mitään tarvetta korostaa rintojaan.
Yleensä silikonibimbot ovat heitä, jotka rintojaan esittelevät, meillä isorintaisilla ne näkyvät esittelemättäkin, halusimme tai emme.
Suuririntaisia kehotetaan pukeutumisen ammattilaisisten taholta olemaan pukeutumatta o-aukkoisiin ja poolopaitoihin, koska rinnat korostuvat niissä. Suositeltavin heidän mielestään on V-aukko, jonka pitäisi "tasata" rintojen suuruusvaikutelmaa.
Ota tästä nyt sitten selvää. Jos noudatat ammattilaisten ohjetta, olet tyrkky. Jos et noudata, olet silti tyrkky.
Hei, ne rinnat näkyvät ihan kaikenlaisissa vaatteissa. Siksi pukeudun juuri niin kuin kulloinkin sattuu huvittamaan, talvella pooloihin ja kesällä avonaisempiin, aivan kuten kaikki kanssasisareni rintojensa koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Cubukselta ostin jokin aika sitten, liivit halpoja, parinkympin hintaisia ja G-kuppiin saakka.
No en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaa korostaa tissejään, olipa koko mikä hyvänsä. Tai vaikka peppuaan. Näyttää lähinnä hassulta, mutta antaa mennä, jos haluaa. Mulla oli ennen lapsia 70d ja tykkäsin, että tissini oli just mulle sopivat, nyt 75 f / g ja liian isot on, enkä tosiaan korosta.
Kirjaaminen=lutkamainen (näppäilen puhelimella)