Jos nainen korostaa isoja luomurintojaan, mitä ajattelette?
Jos nainen käyttää siis avonaisia paitaa joka imartelee hänen isoja rintojaan, mitä ajattelette? Tuleeko kirjaaminen vaikutelma? Jos nainen muuten hoikka ja kauniskasvoinen?
Kommentit (37)
Ihan samanlaisia bimboja niistä luomurintaisistakin löytyy.
Ei kiinnosta muiden pukeutuminen, olipa rinnat sitten aidot tai silikonia. En pidä rintoja tai ylipäätään naisen vartaloa niin häpeällisinä, että niitä pitäisi kaikin keinoin peitellä.
En tiedä, mitä ap. tarkoittaa esittelyllä, mutta jos puolet rinnoista tirsuaa ulos vaikka hääpuvussa niin on se aika mautonta ja törkeää. Siinä alkaa tuntumaan, että mies olisi menossa naimisiin vaan rintojen takia.
Näitä olen paljon katsellut noissa amerikkalaisissa Friin hääohjelmissa. Toisaalta kukaan ei voi rintojensa koolle mitään - vähän on vaikea kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulepa kun on 75G rinnat, niin niitä ei tarvitse ollenkaan korostaa, ne rinnat korostavat ihan itse itseään!
Varsinkaan kun kaupoissa ei ole ainuttakaan vaatetta, joka olisi näille muodoille valmistettu, sitä joutuu aina valitsemaan joustavaa materiaalia, että vaate yleensä istuu päälle. Lisäksi usein joutuu ottamaan rintojen takia normaalia isomman koon, joten kun vaate on liian iso muualta, niin jossain vaiheessa aina vaate venähtää kaula-aukosta isoksi tai sellaiseen asentoon että rintavako näkyy.
Ei löydä sopivia liivejä, ei ainakaan edullisesti. Ei löydä vaatteita, koska nykyisin ei naisten rintoja huomioida vaatteissa mitenkään. Talvitakin löytäminen on yhtä tuskaa. Uimapukujakaan ei ole helppo löytää.
Ihan kiva että jotain muita tämä ongelma ärsyttää noin helfetisti, arvaapa minkälaista on kamppailla päivittäin tän kanssa.
Ihan hyvin löytyy vaatetta 65J rintojen kanssa. Liivejä ei,sulle sentään taitaa niitäkin olla esim. Cubuksella. Hassua että teet tissiesi kanssa elämisestä melkein urotyön :D Ei ne nyt niin isot ole.
Sivusta: Cubukselta ostin jokin aika sitten, liivit halpoja, parinkympin hintaisia ja G-kuppiin saakka.
Ympärys? Itsellä F-kuppi ja ympärys 70cm. Löydän F-rintsikoita lähinnä ympäryksellä +90cm.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän sitä sitten laittaa päälleen joku säkki näin helteilläkin, jos on isot tissit? Itse pidän mieluiten kuumalla ilmalla toppeja ja niissähän rinnat näkyvät aika hyvin. Pitää tuuletella.
Olen 168/58, mutta silti 85G on toi mitta.
Tuolla pituudella ympärysmitan pitäisi normaalipainoisella olla 75, ja silloin kuppikokokin varmaan pienenisi parilla koolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulepa kun on 75G rinnat, niin niitä ei tarvitse ollenkaan korostaa, ne rinnat korostavat ihan itse itseään!
Varsinkaan kun kaupoissa ei ole ainuttakaan vaatetta, joka olisi näille muodoille valmistettu, sitä joutuu aina valitsemaan joustavaa materiaalia, että vaate yleensä istuu päälle. Lisäksi usein joutuu ottamaan rintojen takia normaalia isomman koon, joten kun vaate on liian iso muualta, niin jossain vaiheessa aina vaate venähtää kaula-aukosta isoksi tai sellaiseen asentoon että rintavako näkyy.
Ei löydä sopivia liivejä, ei ainakaan edullisesti. Ei löydä vaatteita, koska nykyisin ei naisten rintoja huomioida vaatteissa mitenkään. Talvitakin löytäminen on yhtä tuskaa. Uimapukujakaan ei ole helppo löytää.
Ihan kiva että jotain muita tämä ongelma ärsyttää noin helfetisti, arvaapa minkälaista on kamppailla päivittäin tän kanssa.
Ihan hyvin löytyy vaatetta 65J rintojen kanssa. Liivejä ei,sulle sentään taitaa niitäkin olla esim. Cubuksella. Hassua että teet tissiesi kanssa elämisestä melkein urotyön :D Ei ne nyt niin isot ole.
Sivusta: Cubukselta ostin jokin aika sitten, liivit halpoja, parinkympin hintaisia ja G-kuppiin saakka.
Ympärys? Itsellä F-kuppi ja ympärys 70cm. Löydän F-rintsikoita lähinnä ympäryksellä +90cm.
Alkaen 65 cm:stä
https://cubus.com/fi/naiset/Mallisto/Alusvaatteet/Bras/g-kuppikoossa/
En ajattele juuri mitään, kun kaikki veri virtaa aivoista penikseen.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän sitä sitten laittaa päälleen joku säkki näin helteilläkin, jos on isot tissit? Itse pidän mieluiten kuumalla ilmalla toppeja ja niissähän rinnat näkyvät aika hyvin. Pitää tuuletella.
Tuolla pituudella ympärysmitan pitäisi normaalipainoisella olla 75, ja silloin kuppikokokin varmaan pienenisi parilla koolla.
Niinkö pitäisi? No mittanauha kuitenkin näyttää tuon 85 cm. En sitten tiedä, onko keuhkojen laajentuma vai mitä lie? t. sama
Kyllä se rintakehän koko voi vaihdella huomattavastikin - eikä ole sidottuna pituuteen tai painoon. Ihmisiä on eri mallisia.
Koosta riippumatta rintojen tahallinen korostaminen antaa väistämättä halvan kuvan, minun mielestäni.
kaikki eivät olleet vissiin ymmärtäneet, mitä aloituksessa kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö pitäisi? No mittanauha kuitenkin näyttää tuon 85 cm. En sitten tiedä, onko keuhkojen laajentuma vai mitä lie? t. sama
Minä 160 cm, 47 kg, ympärysmitta 85.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmana ole oikeasti noin iso ympärysmitta sinulla rintojen alta :D Rintsikoiden ympärysnauhan mitta lasketaan omasta ympäryksestä -5cm ja siitä vielä pyöristetään seuraavaan alempaan kokoon. Eli sinulla pitäisi olla rinnanalusmitta jotain 95 cm, joka valitettavasti on joko läskin ämmän tai miehen ympärysmitta. Olen saman mittainen kuin sinä, painan kymmenisen kiloa enemmän kuin sinä ja oma ympärykseni on 77 cm, käytän rintsikoissa ympärysmittaa 70. Enkä ole erityisen siro. Ei voi olla lähemmäs 20 senttimetrin eroa läskimmän ja laihemman välillä, niin että sillä läskimmällä on pienempi ympärys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 160 cm, 47 kg, ympärysmitta 85.
Niin, rintojen alta vai päältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso ympärysnauha sinulla liiveissä. Koska rintaliivien materiaalit ovat niin joustavia nykyisin, oma ympärys ja rintsikoiden ympärys eivät mene yksi yhteen. Oma mitta miinus 5 cm ja pyöristys alas. Kokeile 75:ttä.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset mitat sulla on HEL-NYC? Pituus paino ja mitat?
Olen hiukan yli 170cm, painoa aika tasan 70, mitat viimeksi kun mittasin olivat 102-63-105. Kuinka niin?
Ei ole vinttikonttorissa kaikki legopalikat kohdillaan, vaan osa lienee kadonnut, jos on edes ollutkaan.
Sori, mutta miten sun ympärys voi olla 85? Tuntuu hirveän isolta noihin sun mittoihin. Mä olen 170 cm ja 62 kg ja ympärysmittani 70. Onko sulla leveä rintakehä? Anteeksi, ei tosiaan pahalla, mietin vaan..