Poikaystävän kavereiden tyttöystävät todella kauniita ja pinnallisia
Kaikki ovat jotain kosmetologeja ja parturikampaajia. Aina meikit, hiukset ja vaatteet viimeisen päälle. Tunnen itseni ihan mitättömäksi hiirulaiseksi näiden seurassa ja niin erilaiseksi. Olen urheilullinen ja meikkaan harvoin. Hiuksiani en edes osaa väkertää erikoisiin kampauksiin, minulle ei sovi mitkään räikeät värit... En halua tuhlata satasia mihinkään MK-laukkuihin... Eilen illalla mökilläkin pidin juoksutrikoita, lenkkareita ja napapaitaa, kun nämä muut olivat sellaisissa perseshortseissa viimisen päälle ja tekoripset ja tukat... Tuntuu, että poikaystävänikin katsoo näitä mielissään. Tunnen itseni niin rumaksi, mutta en halua edes mitään tekohärpäkkeitä.
Kommentit (54)
Valita vasta sitten kun/jos miehesi jättää sinut sellaisten takia.
Anna poikaystävän katsoa. Onhan naisellinen nainen aina ilo miehen silmälle. Sinun kanssasi hän kuitenkin seurustelee .
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sinä. Siinä ei ole mitään huonoa!
Poikaystäväsi, joka tässä asiassa ansaitsee sivulauseen, tykkää SINUSTA.
Tykkää varmasti minusta minuna, mutta tuntuu välillä sellaiselta, että hän ihastelisi näiden kauneutta... Onhan minulla mielestäni hyvä kroppa urheilun ansiosta, mutta en jotenkaan osaa tuoda sitä esille... Ja tykkäisin näyttää hyvältä, mutta en osaa oikein meikata ja hiustyylitkin on aina poninhäntä ja nuttura... Tämmöinen vaan pyörii mielessäni nyt, kun mökiltä palattiin.
En jaksaisi millään aloittaa vastaamaan tähän mutta vastaan kuitenkin.
Sitä kun tarpeeksi elää niin huomaa, ettei pinnallisuus ole synonyymi vaatteille, meikeille, hiuksien ja kynsien pidennyksille.
Toisaalta onko se syvällisen ihmisen pohdintaa arvostella toista ed. mainituista asioista ja tekeekö se sinusta syvällisemmän kun et käytä "tekohärpäkkeitä"? Olisitko kaunis lisäkkeillä?
Tulisit sieltä omasta henkisestä poterosta ja tutustuisit näihin ihmisiin.
Saattaa tosin olla että ette ole samanlaisia tai yhteiset keskustelunaiheet ovat vähäisiä. Mutta siitä tässä oikeasti on kyse, ei ulkonäöstä. Muutenhan voisitte kaikki vain istua hiljaa ja katsella järvelle.
Niin siinäpä se sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkää varmasti minusta minuna, mutta tuntuu välillä sellaiselta, että hän ihastelisi näiden kauneutta... Onhan minulla mielestäni hyvä kroppa urheilun ansiosta, mutta en jotenkaan osaa tuoda sitä esille... Ja tykkäisin näyttää hyvältä, mutta en osaa oikein meikata ja hiustyylitkin on aina poninhäntä ja nuttura... Tämmöinen vaan pyörii mielessäni nyt, kun mökiltä palattiin.
Käy stylistillä
ihan normaaleja naisellisia naisia ovat,turhaan olet ennakkoluuloinen
Miehesi on halunnut sinut sellaisena kuin olet!
Kauneus on katoavaista. Jos olet urheilullinen ja pidat itsestasi huolta, olet upea viela 5-kymppisenakin.
Hiuksiin saa helposti ilmettä esim kihartamalla ja jo pelkkä ripsiväri piristää ilmettä. Ei sitä tartte paljon panostaa, jos ei ole kiinnostusta. Mutta nopeasti itseään saa halutessaan laitettua.
Vierailija kirjoitti:
Hiuksiin saa helposti ilmettä esim kihartamalla ja jo pelkkä ripsiväri piristää ilmettä. Ei sitä tartte paljon panostaa, jos ei ole kiinnostusta. Mutta nopeasti itseään saa halutessaan laitettua.
Joo, kyllä tällaiset perusehostukset hoituu, mutta en vaan osaa tehdä itselleni sellaista 5 cm pakkelikerrosta hienoilla rajauksilla... Nämä ovat juuri tällaisia taitavia käsistään... Kalliita merkkivaatteita (kyllä itsekin ostan kalliita urheiluvaatteita, mutta perusvaatteet vaan henkkamaukkaa ja vero modaa). Kynnet, tukat, meikit, vaatteet, KAIKKI ihan täydellistä, mutta itseä nämä asiat ei niinkään kiinnosta enkä edes osaisi.
Oletko varma, että poikaystäväsi oikeasti ihastelee heidän kauneuttaan vai saako huono itsetuntosi sinut kuvittelemaan niin? Hän on kuitenkin valinnut sinut, sellaisena kuin olet. Oletko puhunut hänen kanssaan näistä fiiliksistäsi? Mitä mieltä hän on? Ehkä hän pitää luonnonkauniista, urheilullisista naisista enemmän kuin laittautuneista ja meikatuista tekoripsineen. Ei sinun tarvitse muuttua joksikin muuksi.
Luulisi muuten perseshortsien olevan mökillä aika ikävät, kun itikat syö jalat ja perskannikatkin.
Hyvä ystäväni aikanaan joutui samaan tilanteeseen ja pikkuhiljaa muuttui samanlaiseksi, ainakin osittain. Tämä ystävä on nätti ja aina ollut kivasti puettu, mutta tykkää vetää verskat välillä päälle ja olla ihan vaan meikittä. Miehen tuttavapiirin naiset oli kaikki sellaisia maanisia puunaajia. Edes roskia ei voi ulos viedä meikkaamatta ja koko ajan peilin edessä miettimässä, että onko tässä nyt tullut selluliittia ja ripsari on huonosti. Olen heidän juhlissaan tavannutkin nämä meikkipäät. Ihmisiä, jotka ei varmaan edes erakkomökissä pystyisi olemaan ilman koko sitä settiä.
Vuosien saatossa kaveri alkoi ymmärtämään näitä naisia ja on itsekin muuttunut vähän sellaiseksi neuroottiseksi siitä, miltä näyttää milloinkin. Hassua. Ystävä on ihana ja mua ei haittaa, mutta joskus hymyilyttää, kun nuorempana reipas ja välitön ihminen on haalinut vanhemmiten tuollaisia piirteitä. Useimmitenhan just ikä rentouttaa, mutta nyt on käynyt päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tällaiset perusehostukset hoituu, mutta en vaan osaa tehdä itselleni sellaista 5 cm pakkelikerrosta hienoilla rajauksilla... Nämä ovat juuri tällaisia taitavia käsistään... Kalliita merkkivaatteita (kyllä itsekin ostan kalliita urheiluvaatteita, mutta perusvaatteet vaan henkkamaukkaa ja vero modaa). Kynnet, tukat, meikit, vaatteet, KAIKKI ihan täydellistä, mutta itseä nämä asiat ei niinkään kiinnosta enkä edes osaisi.
Jos ne kaikki on tosiaan jotain kauneusalan ammattilaisia, niin niillä on tosiaan _koulutus_ tuohon hommaan. Tietenkin silloin hoituu pakkelit ja rajaukset tosta noin vaan, ja luonnollisesti on kiinnostusta siihen. Sulla taas on muut kiinnostuksen kohteet, mutta se on ihan ok. Ei kukaan varmastikaan oleta, että omistautuisit ulkonäölle samalla tavalla kuin alan ammattilaiset. Jos poikaystäväsi haluaisi mieluummin jonkun heistä, niin silloin hän luultavasti olisi jonkun merkkivaate-pakkelikerros-tytön kanssa. Mutta hän on halunnut olla sinun kanssasi. Hänen kavereillaan taas on toisenlaiset naisihanteet.
Nuo fiiliksesi ovat kyllä hyvin ymmärrettäviä. Itselläni olisi varmaan ihan samanlainen olo tuossa tilanteessa, sillä erotuksella, että olen lihava ja epäurheilullinen. Olen varma, että ulkonäössäsi ei ole yhtään mitään vikaa, eikä ole syytä tuntea huonommuutta siksi että joku toinen näkee valtavasti vaivaa laittautumisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo kuvaamasi sinun mielestäsi täydellistä? Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni aikanaan joutui samaan tilanteeseen ja pikkuhiljaa muuttui samanlaiseksi, ainakin osittain. Tämä ystävä on nätti ja aina ollut kivasti puettu, mutta tykkää vetää verskat välillä päälle ja olla ihan vaan meikittä. Miehen tuttavapiirin naiset oli kaikki sellaisia maanisia puunaajia. Edes roskia ei voi ulos viedä meikkaamatta ja koko ajan peilin edessä miettimässä, että onko tässä nyt tullut selluliittia ja ripsari on huonosti. Olen heidän juhlissaan tavannutkin nämä meikkipäät. Ihmisiä, jotka ei varmaan edes erakkomökissä pystyisi olemaan ilman koko sitä settiä.
Vuosien saatossa kaveri alkoi ymmärtämään näitä naisia ja on itsekin muuttunut vähän sellaiseksi neuroottiseksi siitä, miltä näyttää milloinkin. Hassua. Ystävä on ihana ja mua ei haittaa, mutta joskus hymyilyttää, kun nuorempana reipas ja välitön ihminen on haalinut vanhemmiten tuollaisia piirteitä. Useimmitenhan just ikä rentouttaa, mutta nyt on käynyt päinvastoin.
Vanhemmiten valahtaa. Alkaa tarvita tukevampia liivejä ja alusvaatteita. Havahduin itsekin näin 4-kymppisenä että voisi alkaa opetella meikkaamaan. Ostin huulipunan. Kyllä tämä tästä!
Vaikka laittaisit ne härpäkkeet, niin silti joku näyttää poikaystäväsi mieleen kaikista lisäkenaisistakin kauneimmalta, etkä se välttämättä ole silloinkaan sinä. Ihmettelen vain, miksi seurustelet. Voisi olla helpompaa elää ainakin edes toisenlaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne kaikki on tosiaan jotain kauneusalan ammattilaisia, niin niillä on tosiaan _koulutus_ tuohon hommaan. Tietenkin silloin hoituu pakkelit ja rajaukset tosta noin vaan, ja luonnollisesti on kiinnostusta siihen. Sulla taas on muut kiinnostuksen kohteet, mutta se on ihan ok. Ei kukaan varmastikaan oleta, että omistautuisit ulkonäölle samalla tavalla kuin alan ammattilaiset. Jos poikaystäväsi haluaisi mieluummin jonkun heistä, niin silloin hän luultavasti olisi jonkun merkkivaate-pakkelikerros-tytön kanssa. Mutta hän on halunnut olla sinun kanssasi. Hänen kavereillaan taas on toisenlaiset naisihanteet.
Nuo fiiliksesi ovat kyllä hyvin ymmärrettäviä. Itselläni olisi varmaan ihan samanlainen olo tuossa tilanteessa, sillä erotuksella, että olen lihava ja epäurheilullinen. Olen varma, että ulkonäössäsi ei ole yhtään mitään vikaa, eikä ole syytä tuntea huonommuutta siksi että joku toinen näkee valtavasti vaivaa laittautumisen eteen.
Kyllä minä sen ymmärränkin, että alan ammattilaiset osaavat nämä hommat eri tavalla, kuin ne, jotka eivät tee sitä työkseen, mutta se on vaan jotenkin hassua, että tuon tiiviin 8 jätkän kaveriporukan KAIKKI tyttöystävät ovat juuri näitä kosmetologeja ja kampaajia ja todella tarkkoja kaikista ulkonäköjutuista, paitsi minä. Kyllä mä itseni näenkin ihan luonnonkauniina, mutta kuitenkin NIIN erilaisena... Heillä tietysti puheenaiheetkin ovat pitkälti täysin erilaisia, kuin minulla. Tunsin oloni niin ulkopuoliseksi tuon mökkiviikonlopun jälkeen, että pelkään, ettei minua edes kaivata mukaan ja poikaystävänikin huomasi tämän, kuinka erilaisia ollaan...
Mä kyllä ihmettelen kosmetologien ja partureiden kallista makua... Oletko varma, että tyyli maksaa ja jos olet, niin lohduta itseäsi sillä, että tytöillä on todennäköisesti kauheat velat ja maksuhäiriömerkinnät.
Älä huoli, he ovat kateellisia urheilullisesta vartalostasi ja luonnonkauneudestasi. Piilottavat omia puutteistaan kamalin pakkelikerroksiin, tekoripsiin, hiuslisäkkeisiin, tekokynsiin. Yök. Mitä jää jäljelle, kun sen kaiken roskan poistaa🙈. Pidä vain huoli omasta terveydestä ja hyvinvoinnistasi. Mikään ei voita luonnollista ja kiinteän urheilullista lookkia.