Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kavereiden tyttöystävät todella kauniita ja pinnallisia

Vierailija
24.07.2016 |

Kaikki ovat jotain kosmetologeja ja parturikampaajia. Aina meikit, hiukset ja vaatteet viimeisen päälle. Tunnen itseni ihan mitättömäksi hiirulaiseksi näiden seurassa ja niin erilaiseksi. Olen urheilullinen ja meikkaan harvoin. Hiuksiani en edes osaa väkertää erikoisiin kampauksiin, minulle ei sovi mitkään räikeät värit... En halua tuhlata satasia mihinkään MK-laukkuihin... Eilen illalla mökilläkin pidin juoksutrikoita, lenkkareita ja napapaitaa, kun nämä muut olivat sellaisissa perseshortseissa viimisen päälle ja tekoripset ja tukat... Tuntuu, että poikaystävänikin katsoo näitä mielissään. Tunnen itseni niin rumaksi, mutta en halua edes mitään tekohärpäkkeitä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautumista oppii helposti blogeista ja youtubesta, mutta parempi vaihtoehto on tietysti olla aidosti tyytyväinen itseensä.

Vierailija
22/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihaillut urheilullisia raikkaita naisia, minna kauppi, enni rukajärvi jne. Toiset tykkää laitetusta luukista. Ongelma on sun huono itsetunto, ei muiden tyyli. Luota itseesi. Mun miestä naurattaa pakkeloidut naiset, toisten muesten mielestä

Mä oon ehkä tyksä. Mitä väliä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, että jos ei suurin osa, niin ainakin iso osa miehistä valitsee kumppanikseen mielummin esim. Kiira korven kaltaisen luonnon kauniin kuin tekohärpäkkeisen sofia ruusilan.

Vierailija
24/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaista. Jos olet urheilullinen ja pidat itsestasi huolta, olet upea viela 5-kymppisenakin. 

Tai sitten nivelet on tohjona ennen kuin ap täyttää 35v. Urheilullisuus kun on aika usein synonyymi sille, että liikkuvat osat kuluvat.

Vierailija
25/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot, napapaita ja lenkkarithan kuulostaa just sellaselta asulta mikä on nykyään nuorten naisten keskuudessa se juttu (enkä usko että miehiäkään nuo trikoot urheilulliseen kroppaan puettuna haittaa, päin vastoin). :D oot sitä paitsi omien sanojesi mukaan paitsi hyväkroppainen, mutta myös kaunis, joten en oikein ymmärrä huoltasi? Useimpien miesten mielestä tollanen pinnallisuus ja jatkuva puunaus ja pelkkään ulkonäköön liittyvät puheenaiheet on varmasti vaan turn off. Mun tuttavapiirissä sun kuvailuja vastaava tyttö/nainen ois todellakin suositumpaa seuraa ku nuo kosmetologimuijat.

N21

Vierailija
26/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole surullista, että koko porukalle vain ulkonäkö merkitsee naisissa?

Vierailija
27/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko sitä ja teko tätä kirjoitti:

Älä huoli, he ovat kateellisia urheilullisesta vartalostasi ja luonnonkauneudestasi. Piilottavat omia puutteistaan kamalin pakkelikerroksiin, tekoripsiin, hiuslisäkkeisiin, tekokynsiin. Yök. Mitä jää jäljelle, kun sen kaiken roskan poistaa🙈. Pidä vain huoli omasta terveydestä ja hyvinvoinnistasi. Mikään ei voita luonnollista ja kiinteän urheilullista lookkia.

Ohhoh, onpa kummallinen viesti. Missa kohtaa ap on mitenkaan ilmaissut muiden olevan kateellisia tai jollakin tavoin epaystavallisia hanta kohtaan? Koko ketjuhan alkoi ap:n alemmuudentunteesta.

Ymmarran hyvin, etta ulkonakokeskeisissa ammateissa vaalitaan ulkonakoa. Se ei tarkoita sita, etta heidan ulkonakonsa perustuisi "roskaan" ja omien puutteidensa piilotteluun. Ehkapa se onkin hyvien puolien korostamista?

Ap:lta tuntuu puuttuvan terve itsetunto ja ehdottaisinkin, etta ap tyostaisi tata, eika keskittyisi niin paljon muiden ulkonakoon tms. Terve ja urheilullinen vartalo on hyva alku, mutta henkista puoltakin tarvitsee kehittaa esim. juuri tuon itsetunnon kautta. Ela ja anna elaa.

Vierailija
28/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää juoksutrikoita mökillä? Ööh.. Teinien typerä tyyli taas

Vierailija
29/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omat ystäväni ovat tällaisia "kauheita puunaajia" ja aina todella kauniiksi laitettuja, itse olen aika harmaa hiirulainen joka (mielestään) on ihan perusnätti ja hyväkroppainen, mutta ei jaksa yhtään nähdä vaivaa meikkaamiseen tai hiusten laittamiseen. Vaatteissakin mukavuus on minulle tärkeämpää kuin ulkonäkö. En vaan koskaan ole ollut kiinnostunut laittautumisesta. Joskus minulla oli myös huono itsetunto heidän seurassaan, koska koin itseni rumaksi. Ajan myötä se tunne on kuitenkin lähtenyt pois, sillä he (ja mieheni) hyväksyvät minut tällaisena kuin olen. Miksen siis minäkin hyväksyisi?

Poikaystäväsi varmasti rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet :) Varmaan vaan pelästyisi, jos alkaisit yhtäkkiä laittamaan ripsien pidennyksiä ja paksuja pakkeleita yms. :D

Vierailija
30/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää juoksutrikoita mökillä? Ööh.. Teinien typerä tyyli taas

No, pistin ne jalkaan, ettei ötökät syö ja tykkään muutenkin pitää sellaisia. Oli mulla siellä toki mukana läjä collareita ja huppareita (näitä ei kellään muulla tytöllä ollut).

Vierailija
31/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä olet pinnallinen. Anna heidän olla sellaisia kun ovat ja keskity nauttimaan elämästä.

Vierailija
32/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä napapaita? Juoksutrikoot sentään jotenkin ymmärrän. Aika tyrkky olet.

Vierailija
33/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksutrikoot, napapaita ja lenkkarithan kuulostaa just sellaselta asulta mikä on nykyään nuorten naisten keskuudessa se juttu (enkä usko että miehiäkään nuo trikoot urheilulliseen kroppaan puettuna haittaa, päin vastoin). :D oot sitä paitsi omien sanojesi mukaan paitsi hyväkroppainen, mutta myös kaunis, joten en oikein ymmärrä huoltasi? Useimpien miesten mielestä tollanen pinnallisuus ja jatkuva puunaus ja pelkkään ulkonäköön liittyvät puheenaiheet on varmasti vaan turn off. Mun tuttavapiirissä sun kuvailuja vastaava tyttö/nainen ois todellakin suositumpaa seuraa ku nuo kosmetologimuijat.

N21

Joo tuo "tyyli" on totuttua myös urheiluporukoissa missä liikun, mutta se nyt on aika tylsää verrattuna noihin perseshortseihin ja muuhun näyttävyyteen.

Vierailija
34/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Itse olen tuollainen viimeisen päälle laitettu ja tykkään pukeutua tyylikkäästi merkkivaatteisiin. Tykkään olla huoliteltu, käyn usein kampaajalla ja mulla on geelikynnet, meikkaan kauniisti ym. Hiukset on omasta takaa paksut ja pitkät enkä tekoripsiä tarvitse. Mulla on myös hyvä sydän, huumorintajuinen ja ystävällinen luonne ja kaksi yliopistotutkintoa. On ärsyttävää miten ihmiset usein lokeroivat minut vain sen takia, että olen huoliteltu ja kaunis. Automaattisesti oletetaan, että ei ton sisällä varmaankaan ole mitään, kun ulkokuori on koree. Onneksi mun ystävät ja perhe tietää millainen olen sisältä. 

Joko ap on joutunut täysin itselleen outoon porukkaan, jonka arvot on päinvastaiset taikka ap ei ole viitsinyt oman huonon itsetuntonsa vuoksi edes tutustua syvemmin tuohon porukkaan. Asia on kuitenkin niin, että aina löytyy sua kauniimpia ja seksikkäimpiä, niin se vaan on tässä maailmassa. Joko sä hyväksyt sen ja elät tässä hetkessä onnellisena siitä parisuhteestasi tai sitten kierit aina pistoksissa kun  joku laitetumpi yksilö on miehesi seurassa. Kuulostaa muuten oudolta, että kaikki ne kundit on pariutuneet kampaajien/kosmetologien kanssa...

Vierailija
35/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä napapaita? Juoksutrikoot sentään jotenkin ymmärrän. Aika tyrkky olet.

Aijaa. En mielestäni. Napapaidan päällä oli vielä löysä collegehuppari. Nämä muut siis perseshortsit ja napapaita -yhdistelmällä.

Vierailija
36/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei-tyrkky naisihminen ei käytä napapaitaa.

Vierailija
37/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyväkroppainen nainen voi pitää olematta tyrkky. Kateelliset löysämahaiset väittää muuta. Ohis

Vierailija
38/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiin saa helposti ilmettä esim kihartamalla ja jo pelkkä ripsiväri piristää ilmettä. Ei sitä tartte paljon panostaa, jos ei ole kiinnostusta. Mutta nopeasti itseään saa halutessaan laitettua.

Joo, kyllä tällaiset perusehostukset hoituu, mutta en vaan osaa tehdä itselleni sellaista 5 cm pakkelikerrosta hienoilla rajauksilla... Nämä ovat juuri tällaisia taitavia käsistään... Kalliita merkkivaatteita (kyllä itsekin ostan kalliita urheiluvaatteita, mutta perusvaatteet vaan henkkamaukkaa ja vero modaa). Kynnet, tukat, meikit, vaatteet, KAIKKI ihan täydellistä, mutta itseä nämä asiat ei niinkään kiinnosta enkä edes osaisi.

1. Jos räikeet värit ei sovi sulle, osta niitä hailakoita tai murrettuja tai pastellivärejä. Vaikka miten ois räikeet muodissa, kannattaa pukeutua niihin väreihin, jotka toimii omaan kehoon.

2. Jostain syystä siis panostat kalliisiin urheiluvaatteisiin? Miksi? Onko kalliimpi urheiluvaate parempi kuin halpa? Jos näin mielestäsi on, mikset sitten toteuta samaa ajatusta perusvaatteiden suhteen? Ei tarvitse olla ne trendivaatteet kalliita, mutta perusvaatteisiin voi panostaa. Näitä on esim. siniset/mustat farkut, valkoinen t-paita, kauluspaita, jakku, hame jne. Ostaa kalliimpina sellaisia, joita voi käyttää muodista riippumatta vuosikausia.

3. Asioita voi opetella. Mäkään en osannut tehdä ranskanlettejä, joten opettelin. Netti on täynnä kaikenlaista opastusta, mutta ehkä meikkien kanssa kannattaa kysyä ihan henkilökohtaista suositusta, joka sopii nimenomaan omille kasvoille, eikä ole trendihömpötystä kuten joku contouring. Kaupoissa on pukeutumisneuvojia.

Voisinpa jopa sanoa, että siinä sulla on useampi ihminen, jolta kysyä neuvoja ja vinkkejä.

Tietysti jos sua ei yhtään kiinnosta opetella noita asioita, niin ei tietysti tarvitsekaan. Mitä haittaa siitä olisi? Vaikka osaisi meikata hienosti, ei ole silti pakko meikata. Voit opetella asian ja toteuttaa sitä oman mielenkiinnon mukaan.

En mäkään mene pyörällä töihin, vaikka osaan ajaa pyörällä.

Vierailija
39/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teinipojan äiti ja hänellä on kaunis ja älykäs tyttöystävä, joka ei todellakaan puunaa itseään ylimitoitetusti, mutta huolehtii itsestään luonnollisella ja jotenkin raikkaalla tavalla. Vähän huulikiiltoa, ripsiväriä, kiiltävät ja hoidetut (omat) hiukset. Olen aina ihaillut tällaista tyyliä nuorilla naisilla; se korostaa raikkautta ja luonnollista kauneutta silloin kuin on nuori. Liian paksu meikki ja tekoripset plus huonosti tehdyt hiusten/kynsienpidennykset ovat tyylittömiä ja vanhettavat ketä tahansa tyttöä/naista tehokkaasti.

Vierailija
40/54 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosi tyrkkyä, varsinkin jos on korkeavyötäröiset housut :D Onko keskivartalon vilahtelu muka pahempi kuin vaikka joku tissiherutuspaita, joita näkee kaikkien päällä? Kuulostat vaan katkeralta ihmiseltä, joka ei kehtaa laittaa napapaitaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme