Mihin sijoittaisi ylimääräiset 60 000 euroa, jolle ei käyttöä...?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Anna köyhille. (Olisit hyvä ihminen etkä itsekäs kusipää sitten.)
Miksi hänen pitäisi?
Köyhät tehkööt töitä jos rahaa haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö olis mitään käyttöä? Eli sulla on varaa hävitä tuo summa? Siinä tapauksessa pörssiin. Mutta en kyllä indekseihin nyt sijoittaisi, ne ei tuota tällä hetkellä. Ja osakkeet on suhteessa kalliita nykyhinnoilla. Hmm, kaikki yhden kortin varaan= Outokumpu.
Mitäs ne indeksit kuvaavat muuta kuin pörssejä?? Varsinainen asiantuntijan neuvo!
Tarkoitti että pörssiin, mutta ei indeksirahastoihin.
Niin eli valikoimalla ne indeksistä tai sen ulkopuolelta vain ne tuottavat osakkeet. Mitä luulet onnistuuko ihmiseltä, joka kysyy vauva-palstalta sijoitusneuvoja??
Pankeista löytyy päteviä sijoitusneuvojia.
Tuotot tuollaisilla summilla on niin pientä taskurahaa ettei ole riskin arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Iso XDDD tälle. Jopa Vauva-palstalta löytyy paremmat sijoitusneuvojat kuin pankeista.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä löydy. Ne yrittävät vaan kaupata niitä pankin omia kalliita tuotteita.
Lähde Afrikkaan, ja osta kyläläisille riisiä ja kanoja. Ei kannata laittaa hyväntekeväisyyteen, koska isot herrat nappaa siitä itselleen ison osan
Hampaisiini sijoittaisin. Ja lopuilla hoidattaisin lasten hampaat jossain ihan muualla kuin kunnallisessa paskalääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö olis mitään käyttöä? Eli sulla on varaa hävitä tuo summa? Siinä tapauksessa pörssiin. Mutta en kyllä indekseihin nyt sijoittaisi, ne ei tuota tällä hetkellä. Ja osakkeet on suhteessa kalliita nykyhinnoilla. Hmm, kaikki yhden kortin varaan= Outokumpu.
Pientä tilannepäivitystä:
Jos AP olisi aamulla toiminut tämän neuvon mukaisesti, olisi hänen sijoituksensa juuri tällä hetkellä - 3,5 tuntia sijoituksen tekemisestä - kasvanut 1422 eurolla (miinus ostokulu). Jos AP olisi sijoittanut indeksiin OMXH25, olisi sijoitus kasvanut tällä hetkellä 468 eurolla (miinus ostokulu).
Vierailija kirjoitti:
Maksa mun velat pois noin 4000e.
Mun kans! Ja vielä muutaman muun. :D
Itse olen viime vuosina sijoittanut jenkkiläiseen aseteollisuuten ja se tuottaa hyvin.