Naisten kosmetiikkahullutus ja -ongelmat
Mistä johtuu? Läträävät jopa satasia kuussa erilaisiin litkuihin ja voiteisiin? Miksi ette vain ole kauniita kuten miehet ovat komeita? Mikä teitä vaivaa?
Pitäisikö kasvattaa selkäranka ja lopettaa jatkuva tuotteiden levitys jopa sinne VITUN iholle?
Kommentit (12)
Sinunko rahoja vaimosi tuhlaa? :D Kai hän nyt jotakin karkkirahaa sinulle sentään jättää vai meneekö joka sentti 1000 euron palkastasi kauneuteen? Vaihdapa hyvä mies nuorempaan, vaikka sellaiseen luonnonkauniiseen 16 vuotiaaseen!
Ha no ollaanhan me. Vitun iholle en oo muuta levittänyt kuin luontaisia aromeja.
Vierailija kirjoitti:
Sinunko rahoja vaimosi tuhlaa? :D Kai hän nyt jotakin karkkirahaa sinulle sentään jättää vai meneekö joka sentti 1000 euron palkastasi kauneuteen? Vaihdapa hyvä mies nuorempaan, vaikka sellaiseen luonnonkauniiseen 16 vuotiaaseen!
Useimmissa tapauksissa kyllä. Naiset tienaavat vähemmän ja käyttävät VITUSTI enemmän rahaa "kauneuteensa" joten se on pois miehen rahoista ja huvituksista.
Vali vali, aina jostain aiheesta. Ihminen on tottunut siihen, että nainen näyttää ilman meikkiä oudolta, ehkä vähän mieheltä ja mies normaalilta, siinä vastaus. Miksi sua edes kiinnostaa miten joku rahansa käyttää? Käytät varmaan itse rahasi johonkin mun mielestä täydellisen turhaan paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa tapauksissa kyllä. Naiset tienaavat vähemmän ja käyttävät VITUSTI enemmän rahaa "kauneuteensa" joten se on pois miehen rahoista ja huvituksista.
Kenen miehen? Ei mulla ole miestä ja kun on ollut, en ole penniäkään heiltä saanut. Oisko jotain oikeita perusteluja?
En osta tuotteita edes joka toinen kuukausi. Käytän niihin ehkä vuodessa muutaman kympin. Eikä tämä kyllä sinulle kuulu oikeastaan pätkääkään.
Minä en käytä meikkiä ollenkaan ja jostain kumman syystä se aiheuttaa todella pahoja aggressioita miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mies se sinä olet, jos et osaa rahoistasi itse huolehtia? Tai olet sellaisen suohirviön kanssa, johon meikkiä uppoaa? Omapa on vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä meikkiä ollenkaan ja jostain kumman syystä se aiheuttaa todella pahoja aggressioita miehissä.
Niinpä. Ilman meikkejä pitäisi näyttää luonnonkauniilta eli huolellisesti meikatulta. Sitten, kun miehille selviää, miten paljon aikaa ja rahaa tyylikäs ulkonäkö vaatii, alkaa ihan älytön väninä.
ihonhoito on kallista ja mulla on huono iho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ilman meikkejä pitäisi näyttää luonnonkauniilta eli huolellisesti meikatulta. Sitten, kun miehille selviää, miten paljon aikaa ja rahaa tyylikäs ulkonäkö vaatii, alkaa ihan älytön väninä.
Sitten valitetaan kuinka naiset huijaa ulkonäöllään, mutta jos eivät meikkaa niin valitetaan kun on niin tylsän ja huolittelemattoman, jopa ruman näköisiä.
.