Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ettei nainen saisi matkustaa yksin edes Suomessa?

Vierailija
24.07.2016 |

Olen törmännyt usein yksin reissatessani joihinkuihin paikallisiin miehiin jotka lyöttäytyvät juttusille ja äkkiä alkavat tenttaamaan missä mun mies on. Puhe kääntyy joka ikinen kerta tähän! Mikä hemmetti siinä on ettei nainen ole heidän mielestään yksilöllinen erillinen olento jolla on omat juttunsa vaan jollain tavalla vain miehen jatke? On se nyt jumankauta ettei saisi yksin edes matkustaa, onnea vaan näiden rouville sinne nyrkin ja hellan välin...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tsekkaa, voisko sut juottaa känniin ja raiskata ilman, että tarvii pelätä jonkun tulevan perässä haulikon kanssa. Ei Tulilahdesta lopultakaan niin pitkä aika ole.

Vierailija
2/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, ne kysyy tarkistaakseen, oletko vapaa vai varattu. Ja koittavat tehdä sen kohteliaasti, eli olettaen, että kun olet niin viehättävä, niin sinulla varmaan on puoliso jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa. Ne miehet vaan haluu tietää, ootko varattu vai sinkku. Kaikki muu on sun ihan omaa tulkintaa aiheeseen.

Vierailija
4/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tsekkaa, voisko sut juottaa känniin ja raiskata ilman, että tarvii pelätä jonkun tulevan perässä haulikon kanssa. Ei Tulilahdesta lopultakaan niin pitkä aika ole.

No nämä on kyllä olleet sellaisia höpiseviä ukkeleita, ei nyt heti tule mieleen potentiaalinen raiskaaja... ap

Vierailija
5/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsö, ne kysyy tarkistaakseen, oletko vapaa vai varattu. Ja koittavat tehdä sen kohteliaasti, eli olettaen, että kun olet niin viehättävä, niin sinulla varmaan on puoliso jo. 

Siis nämä miehet eivät ole olleet ikäisiäni tai muutenkaan sen oloisia että naisystävää olisivat olleet vailla. Ovat huomanneet vieraan kasvon kylänraitilla ja siksi tulevat kysymään kuka olen ja mistä tulen. ap

Vierailija
6/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkään kulttuuriin ei sovi yksin matkustavat naiset. Se vaan on niin.

Vierailija
7/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kieltämättä Egyptissä teininä vähän ärsytti kun kaikki kysyi missä isä on. Teki mieli sanoa ettei mulla sellaista ole, mutta ei kai se olisi siihen kulttuurikäsitykseen sopinut ja pidin turvallisempana sanoa jotain muuta. Ja olihan sekin hauskaa kun meitä pidettiin rikkaina, vaikka Suomen standardeilla oltiin melkein köyhiä.

Vierailija
8/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättäväkin voi haluta olla yksin. Tuokin asenne kertoo, että "olisi kelvannut jollekulle" eikä aktiivinen toimija.

Vierailija
9/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt usein yksin reissatessani joihinkuihin paikallisiin miehiin jotka lyöttäytyvät juttusille ja äkkiä alkavat tenttaamaan missä mun mies on. Puhe kääntyy joka ikinen kerta tähän! Mikä hemmetti siinä on ettei nainen ole heidän mielestään yksilöllinen erillinen olento jolla on omat juttunsa vaan jollain tavalla vain miehen jatke? On se nyt jumankauta ettei saisi yksin edes matkustaa, onnea vaan näiden rouville sinne nyrkin ja hellan välin...

Oletko feministi?

Vierailija
10/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko feministi?

No en tiennyt olevani :D ap

Vierailija
11/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkään kulttuuriin ei sovi yksin matkustavat naiset. Se vaan on niin.

Mitä tekee yksinäinen nainen jolla ei ole sukulaisia? Kuolee kotiinsa?

Vierailija
12/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tapa ottaa selvää, onko sinulla mies... Ja sitten kun toteasit, että ei ole miestä niin vaihdetaan iskuvaihde päälle. Blaah.

Vierailija
13/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks kukaan ei kysy multa ku kuvitellan etten jummara soomea. pääasiassa matkustan kotiin ku kerran porukat vinkuu et tuu käymään. muuten en pahemmin perusta matkustamisesta.

Vierailija
14/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain tapa ottaa selvää, onko sinulla mies... Ja sitten kun toteasit, että ei ole miestä niin vaihdetaan iskuvaihde päälle. Blaah.

Enpä usko näistä ukkeleista sellaista että olisivat minusta maajussin morsianta hakemassa. Muutenkin, odotan vaikka junaa asemalla ja siinä tulevat haastelemaan, aika erikoinen iskupaikka saatikka -hetki kun juuri olen kertonut olevani matkustamassa pois paikkakunnalta takaisin kotiini jonnekin kymmenien tai satojen kilometrien päähän. ap

Vierailija
15/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan kysytty tuollaista, vaikka olen reissannut Suomea ja maapalloa ristiin rastiin. En ole varmaan kovinkaan viehtättävä ilmestys :D

Vierailija
16/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakaan ei ole koskaan kysytty tuollaisia. Ihan rauhassa olen saanut kulkea yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi