Yöök, mikä mua on purrut jalkaan? Jälki pahenee vaan!
Olin eilen metsälenkillä täällä pääkaupungissa ja jalassa oli pitkät juoksutrikoot. Pari tuntia lenkin jälkeen huomasin kaksi pyöreää punertavaa kevyttä kohoumaa sääressä pohkeen yläosassa. Eivät ole hyttysen puremia, siitä olen varma. Jäljet eivät ensin kutinneet mutta illalla sekin alkoi. Nyt jalassa on jo halkaisijaltaan 3-4 senttiä oleva punainen läntti jonka keskellä nuo nyt jo punaiset pyöreät purema- tai pistojäljet ovat. Mitä be voivat olla? En lenkillä huomannut mitään ja suurimman osan matkasta vähintään hölkkäsin. Ja jalassa olivat ne pitkälahkeiset housut. Apua!
Kommentit (49)
Se vällykäärme. Mitä päästit sen tonnin maan? Jälki on sen näköistä
Omatunto varmaan pistänyt sillä hiilihangolla kun tallot metsää luonnonsuojelualueella.
Tulin juuri mökiltä ja jalkaani koristaa aivan järjettömän kokoiset paarman puremat! Kutisee ja ovat ihan kuumottavia. Ampiainen voi tehdä myös ikävää jälkeä. Ja joillain allergikoilla hyttyset ja mäkäräiset.
Vierailija kirjoitti:
Omatunto varmaan pistänyt sillä hiilihangolla kun tallot metsää luonnonsuojelualueella.
Täh? Kuljin ihan kaupungin huoltamalla metsätiellä. Omatuntoko pitäisi pistää kun nautin luonnosta, liikunnasta ja veronmaksamisen tuomista eduista?
paarma? tekee isot ja rumat jäljet!
PAARMA!!! tekee ison, punaisen , koholla olevan jäljen josta on voinut tihkua vertakin... näyttää pahalta pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
orava tai vampyyri
Luontoihminen
Loispistiäinen. Järkky jälki viikonkin päästä.