Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et huolehdi siitä, ettei lapsesi tunkeudu muiden ihmisten henkilökohtaiseen tilaan julkisilla paikoilla?

Vierailija
24.07.2016 |

Inhottavaa, kun vaikka kaupassa joku pieni rähmäkäpälä ui liiveihin. Pitäkää lapsenne kontrollissa. Kaikki eivät todellakaan ole niistä yhtä innoissanne kuin te olette.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
2/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman ensimmäinen vastuu on varmistaa, ettei hänen lisääntymisvalinnastaan ole haittaa muille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ap pelkää pikkulapsia. :D

Mitä muuta pelkäät, päivänkakkaroita?

Vierailija
4/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halinallejen hyökkäystä?

Vierailija
5/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinallejen hyökkäystä?

Että Muumilaakson mörkö onkin olemassa?

Vierailija
6/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet

Lääkkeet aiheuttaa sen ettet huolehdi niistä pikku rähmäkäpälistä? :o

Vierailija
7/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen tila ja julkinen paikka. Jotenkin ne sanat eivät sovi samaan lauseeseen. Jos menee julkiseen tilaan, niin täytyy ymmärtää, että siellä on myös muita. Ap:n tapauksessa suosisin omaa yksityistä pihaa.

Vierailija
8/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kersat koskaa mee vieraitten ihmisten lähelle, eikä kersatkaa yleensä mun lähelle. Mutta ehkä ne jossain itäsuomes tekee sellasta, minä olen asunu vaan eepeellä, Helsingis ja keskipohojammaalla.

Vierailija
9/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten vanhemmat uskaltavat päästää lapsensa vieraiden ihmisten lähelle. Yllättävän monella on esimerkiksi mattopuukko taskussa julkisilla paikoilla ja kaikenlaista ongelmaa.

Vierailija
10/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ei ole mulle koskaan sattunut. Veikkaan aika harvinaiseksi tapahtumaksi. En kyllä kovin mielelläni olisi vieraan lapsen kosketeltavana, tarvitsen aika paljon omaa tilaa, eikä lapset ole poikkeus vaikka ymmärränkin paremmin. En pidä lapsista, mutten vihaakaan.

Vierailija
11/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan ole ikinä eläessä käynyt noin, vaikka hyvin paljon liikunkin eri paikoissa? Kuulostaa oudolta sun ongelmas

Vierailija
12/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Yleensä jos on joku lapsi joka tulee lääppimään, niin se on joku vammainen tai jotain, normaalit lapset vierastaa vieraita ihmisiä. En muista että olisin koskaan törmännyt siihen että lapset tulee mun lähelle, Jeesukselle kävi niin, mut siitäki on jo aikaa...

Vierailija
13/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet

Ei vaan lapset.

Vierailija
14/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuiset karttavat vieraita ihmisiä. 

Sitten kun enää eivät karta, niin ovat jo tarpeeksi isoja, että tietävät suomalaisten käyttäytymiskoodin: tuntematonta eikä hänen tavoroitaan saa kosketella. 

Mutta näitä ap:n kaltaisia (ilmeisesti syrjäytyneitä mielenterveystapauksia) tietysti voi olla myös julkisilla paikoilla, minkä paniikkikohtauksiltaan pääsevät. He sitten tulkitsevat asioita oudosti. 

Vierailija
15/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen tila ja julkinen paikka. Jotenkin ne sanat eivät sovi samaan lauseeseen. Jos menee julkiseen tilaan, niin täytyy ymmärtää, että siellä on myös muita. Ap:n tapauksessa suosisin omaa yksityistä pihaa.

Lohduttaako tämä ajatus sinua, kun joku lapsesi häiritsemäksi tullut viiltää lastasi kasvoihin?

Aivan.

Tän kirjoittaja ei voi olla normaali. Kuka uhkailee viiltää lasta kasvoihin!?

Vierailija
16/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei oo kyllä koskaan häiriköineet ketään. Enempi aikuiset niitä häiriköi (oivoi sulonen tillikka onpas sulla hienot kengät) JOS siis asian niin haluaa nähdä. Itse en siis pidä tuota häiriköintinä *selvennys*

Eikä minua ole koskaan muiden mukulat häirinneet. Ei koskaan.

Missäköhän tiloissa ap on, kyllähän jotkut kuvittelee läpi elämänsä että alienit seuraa ja raiskaa niitä kaiken aikaa...

EIKU joo, tää olikin huono provo.

Vierailija
17/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hel*etissä jokaisella on oltava oma henkilökohtainen tilansa johon ei muilla ole asiaa vaikka kuinka olisi julkinen paikka.

Vai saako se bussiin tunkeva puliukko tulla istumaan sinun syliisi? Saako juoppo halata sinua haisevilla käsillään kun tulet ruokakaupasta? Jne.

Vähän voisi ajatella ennen kuin alkaa laukoa idioottimaisuuksia.

Vierailija
18/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä! Vanhemmat Vois Kyllä Pitää Ne Saatanan Pentunsa Kurissa! ärsyttää Ku Pitää Uida Liiveihin ja Tuijottaa!!!!!!! Ja sitten Ku kaupassa Pitää Juosta, Kiljua Pää Punaisena Ku Ei Saa haluamaansa! Pyydän Nätisti teitä Vanhemmat Jättämään Pentunne Kotiin/mummolaan Eikä TUODA NIITÄ KAUPPAAN HUUTAMAAN JA KILJUMAAN KUN EI SAA Haluamaansa! -.- ÄRSYTTÄVÄÄ!

Vierailija
19/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä nyt ollaan pöpöpelkureita.

Vierailija
20/50 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos pysyt vaan kotona henkilökohtaisella alueellasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän