Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mille alalle pääsisi kokoaikatöihin ilman koulutusta (lukiotaustalla)?

Vierailija
24.07.2016 |

Tai sellaisiin osa-aikatöihin, että brutto min. 1800e/kk. Ja juu, ei ole suhteita tai muutakaan auttamassa, joten realistisia ehdotuksia kiitos. Olen valmis muuttamaan pk-seudulle työn perässä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät eivät tee kokoaikatyötä, vain aniharvat ja ne eivät ole niitä kokemattomia keltanokkia, joten unohtakaa tuo jo!

Tehdastyöt, vaihetyöt, niillä on mahdollisuuksia.

Ap haluaa osa-aikatyötä. Tosin palkkatoive yläkanttiin kun on kouluttamaton.

Palkkatoive 1800e brutto osa-aikatöistä. Myyjät eivät saa tätä osa-aikaisina, joten älkää ehdottako tätä.

Vierailija
22/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein parisen vuotta Helsingissä vuorotyötä kaupan kassalle ja vaatekaupan myyjänä. Vaatekaupassa tuntipalkka oli noin euron enemmän, mutta bruttopalkka vaihteli useita satoja euroja riippuen tehtyjen tuntien määrästä minkäkin kuukauden aikana. Suhteita ei minullakaan aloittaessani ollut, mutta pääsin silti keikkatyöhön kaupan kassalle 0-sopparilla. Siitä sitten etenin hiljalleen parempia sopimuksia kohti. Ei kannata olla liian nirso tarjottuja töitä kohtaan, vaan avata silmänsä kaikille mahdollisuuksille. Tsemppiä, oma ahkeruus palkitaan!

Kauppa palkkaa nykyään mieluummin 4 nollasopparia kuin yhden puolipäiväisen. Siinä on taiteilemista työvuorojen kanssa, kun yrittää työntekijänä tehdä useampaa hommaa yhtä aikaa.

Sitten lisätunteja vielä pitäisi tarjota ensin omille osa-aikaisille (joo, ei tarjota vaikka pitäisi), joten vakkaripaikat kokopäiväisinä on todella tiukassa. Noita 4h/viikko sopimuslaisiakin (tyhmiä) on jonoksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla olisi töitä..nimittäin maatalouslomittajaksi. Minä voisin nyt alkuun ihan opettaa täällä meidän tilalla hommia niin siitä se ura urkenisi. 

Onhan sulla ajokortti ja et ole allerginen eläimille, aamu herätyksille, viikonlopputöille ja kaksi jakoiselle päivälle?? 

Bruttopalkka sinne 1800 euroon, ehkä jos tekee paljon viikonloppuja.. tervetuloa.

Vierailija
24/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Oletko tietoinen pääkaupunkiseudun asuntohinnoista? Ja 1800 euroa kouluttamattomalle osa-aikatyöstä, salli mun nauraa.

Vierailija
25/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerille taitavat ottaa ilman koulutusta.

Vierailija
26/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastolle vaan. Työpaikkoja piisaa koska palkka on surkea ja työ on perseestä.

Vierailija
27/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 €/kk ilman koulutusta ja suhteita onnistuu myymällä joko peppua tai huumeita.

Vierailija
28/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskin hommassa ei tarvita kuin lyhyt koulutus.

Vierailija
29/29 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät eivät tee kokoaikatyötä, vain aniharvat ja ne eivät ole niitä kokemattomia keltanokkia, joten unohtakaa tuo jo!

Tehdastyöt, vaihetyöt, niillä on mahdollisuuksia.

Ap haluaa osa-aikatyötä. Tosin palkkatoive yläkanttiin kun on kouluttamaton.

Palkkatoive 1800e brutto osa-aikatöistä. Myyjät eivät saa tätä osa-aikaisina, joten älkää ehdottako tätä.

Ei nyt kyllä ekana vuonna myyjänä ropsahda tuota summaa tilille ja kannattaa ymmärtää, että lähihoitajakin saa vain noin 1600 käteen kuussa. Itse teen myyjänä noin 30 tuntia viikossa ja saatan tienata tuon verran, mutta silloin se edellyttää sitä, että joustan vuoroissa ja minulla on myös rahakkaampia työvuoroja. Joustaminen tarkoittaa siis sitä, että teen keikkaa ja otan rahakkaan vuoron lyhyelläkin varoitusajalla.

Mutta tuolla aiemmin neuvoneella myyjällä oli hyvät neuvot, kerrankin tuli ihan realistisia neuvoja sen sijaan, että näitä "kyllä kaupan kassalle pääsee kuka tahansa kun vaan käy kaupassa kysymässä" 30 vuotta vanhoja neuvoja.