Oln juovuksissa ja juoppo n45
Kommentit (17)
Mä aion nyt vähentää ehkä jopa lopettaa. Joka pvä juonut koko kesän
Onko juomaa tarpeeksi? Voin tuoda lisää, jos harjoitetaan vaihtotaloutta.
M51
Jee! Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä! Muutama iltalonkero. Kiva pikkuhumala.
Slurps, mehukattia. Nyt kelpaa huvitella
Perjantaisin ja lauantaisin voisi laittaa tänne baariketjun. Biisejä, juttuja, mitä juo ja missä porukassa. Virtuaalibaari. Yhteisöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin ja lauantaisin voisi laittaa tänne baariketjun. Biisejä, juttuja, mitä juo ja missä porukassa. Virtuaalibaari. Yhteisöllistä.
Minulla on nyt tiisstaikänni n34
Paljon on näköjään juoppoakkoja täällä palstalla. Toisaalta ymmärrän.. Kun juoppoakka ei enää kelpaa kenellekkään, niin sitten eletään Vauva.fi sivulla miehiä haukkuen. Sellaiseksi on maailma mennyt, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on näköjään juoppoakkoja täällä palstalla. Toisaalta ymmärrän.. Kun juoppoakka ei enää kelpaa kenellekkään, niin sitten eletään Vauva.fi sivulla miehiä haukkuen. Sellaiseksi on maailma mennyt, surullista.
Sua ei huoli juopotkaan. Revi siitä, köyhä!
Minäkin teen, mitä itse haluan ja poistatan tämän sinun asiattoman aloituksesi.
Viime isänpäivän iltana täällä oli aloitus isoisältä. He olivat isoäidin kanssa odotelleet tytärtä perheineen kylään. Lapsenlapsille oli varattu herkkupussit ja kahvipöytä oli katettu. Isoisä oli maistellut viinaa pitkin päivää. Puoli tuntia ennen tuloa tytär soitti isoisälle. Tytär kuuli että tämä oli juovuksissa ja sanoi että eivät tulekaan. Tytär ei halunnut tuoda lapsenlapsia katsomaan juovuksissa olevaa isoisää. Pettyneenä isoäiti korjasi pois katetun kahvipöydän ja lapsenlasten herkkupussit kaappiin. Alkoholiongelmalla on seuraukset koko perheelle.
Olet vapautunut eli vapaa ihminen toteuttaen itseäsi.