Nezirillä ja valmentajalla suhde?
Kommentit (48)
Nyt on kuuma aihe, uskon, että on.
Vierailija kirjoitti:
Rädyllä ja Sormusella suhde? Varmaan sielläkin v*tut lentelee.
Millaistahan olisi meininki makkarissa(tai jossain muurahaispesässä)? "V*ttu sä oot Seppo p*ska", "Oo sinä v*tun akka hiljaa". Romanttista.
Kyllä Nooralottaa nussisi mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Neziri muslimi ??
Suomessa syntynyt, oliko nyt puoliksi albanialainen ja Albaniassa taitaa muslimeita on yli puolet.
Eli ehkä, ehkä ei. Jos kiinnostaa, niin saattaahan se googlettamalla selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rädyllä ja Sormusella suhde? Varmaan sielläkin v*tut lentelee.
Millaistahan olisi meininki makkarissa(tai jossain muurahaispesässä)? "V*ttu sä oot Seppo p*ska", "Oo sinä v*tun akka hiljaa". Romanttista.
Timanttinen Rossi
Vierailija kirjoitti:
Ainakin käyttäytyvät kuin aviopari.
Juu on suhde, nimittäin valmennussuhde.
Jokin suhdetutka mulla kyllä väräjää näiden kohdalla. Saatan toki olla kovasti väärässäkin.
Varmaan "avioero" tulossa, eli saamme nähdä kohta valmentajan vaihdon.
Seiskan toimittaja voi nuuskia loput. Vauvapalstalaiset tehneet hyvää työtä:)
Mä voin alkaa Nezirin uudeksi valmentajaksi. Viikko-ohjelma koostuu pääasiassa erilaisista vedoista ja työnnöistä eri asennoissa. Myös hierontaan panostetaan.
"Sääliksi käy hänen vaimoaan tai tyttöystäväänsä. Alle kahdenkymmenen sekunnin suoritus ja mies on hiestä aivan märkä."
Räty lausui näkemyksensä Usain Boltista.
Himokas setä kirjoitti:
Mä voin alkaa Nezirin uudeksi valmentajaksi. Viikko-ohjelma koostuu pääasiassa erilaisista vedoista ja työnnöistä eri asennoissa. Myös hierontaan panostetaan.
Ei pidä unohtaa kahvalla ja kuulilla tapahtuvaa treenailua.
Mitä juttelitte Zeleznyn kanssa kisapaikalla? Ei juuri mittää, eihän se raukka osaa suomea.
Ei ole mitään seksi- tai rakkaussuhdetta heillä. Tunnen molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään seksi- tai rakkaussuhdetta heillä. Tunnen molemmat.
Älä valehtele Noora. ;)
Mikään ei laukaise huippu-urheilijan lihasjännityksiä kuin iso orgasmi.
No ei siitä kuitenkaan mihinkään arvokisoihin ole , kotona jotenkin pärjää. Muutenkin pitäis kaikki valmentajat vaihtaa, nuorena urheilijat pärjää mutta kun maajoukkue valmennukseen "pääsee" niin urakehitys loppuu.