keksikää tosi hullu idea häille.
Kommentit (28)
Aamuhäät. Kello 05:15 vihkiminen ja sitten kemut.
Lupailisitte ja vihjailisitte että viina ei lopu, mutta sitä ei sitten oikeasti koskaan saisikaan pisaraakaan.
Juottaisitte alkoholittomia skumppia ja viinejä karahveista.
Ruoka olisi hernaria ja pannareita. Soppatykki paikalle.
Musiikki olisi jotain järkyttävää paskaa. Yötä, Irinaa, Suvi Teräsniskaa.
Täysin savuttomat häät olisi sitten yllätyksenä. Juhlapaikalla ei saisi polttaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star trek teema
Ehkä kuitenkin Star Wars-teema, jos sille linjalle lähdetään.
Miksi?
Koska Star Wars antaa huomattavasti laajemman vapauden esim. pukeutumisen suhteen, aina keisarillisista kaavuista kapinallisten univormuihin ja kaikkea siltä väliltä. Star Trek antaa vaihtoehdoksi punaisen, keltaisen tai sinisen trikoon.
Itse haluaisin häät, joissa olisi vain mies ja minä. Jossain luonnossa. Sen jälkeen vaellus kahdestaan jonnekin erätorpalle, missä menisi yö lemmiskellessä (luultavasti tosielämässä toisin). Naku-uinti erämaajärvessä olisi kiva kokemus. Kunhan mietin, ei minulla ole edes miestä :/.
Joku voisi pukeutua muhamettilaiseksi ja sitten leikisti tehdä terrori-iskun sinne häihin "Allah Arsloch!" huutaen.
Järjestätte häät teemalla "Kurjuus ja murhe". Ruokaa ei tarjoilla (Viinaa kyllä, että saadaan jo alkuillasta tappelu.) , musiikkia ei ole, puheissa haukutaan paria ja muistutetaan, että todennäköisesti ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star trek teema
Ehkä kuitenkin Star Wars-teema, jos sille linjalle lähdetään.
Star Trek olis mun valinta noista kahdesta.
Perukaa kaikki, mutta älkää kertoko kellekään.
Ohjelmana sitten hyttystentappokisat ja kuka ehtii riu'ulle ennen kuin karhu nappaa.