Nettideitin tapaamisesta, näinkö huijas vaan
Oon jonkin aikaa viestitellyt yhden miehen kanssa, tiuhaan ja on alkanut tuntua oikeasti kiinnostavalta. Asutaan eri kaupungeissa. Tapaamisen järjestämisestä on puhuttu.
Nyt mulla oli antaa sille tarkka päivä kun pääsisin, niin ukko hiljeni...
Mikä hiton hyöty jollekin olis vehdata netissä ja sitten perääntyä ? Se ois todellakin saanu multa jos on puoleksikaan se minkä kuvan sain.
Onko tuo miehille tyypillistä?
Olen uusi näissä kuvioissa..
Kommentit (10)
Se on ehkä laittanu 15 v takaisen kuvan itsestään sinne tms, nyt nolottaa
Harmi. Mistäs nämä erottaa ennenkuin itse innostuu?
eikö kuitenkin parempi näin kuin , että häipyisi kun olet raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Mistäs nämä erottaa ennenkuin itse innostuu?
Ei mistään. Yleensä haukun jo etukäteen jutskatessa tuollaiset ihmiset luusereiksi niin tulee ainakin selväksi toiselle osapuolelle jos meinaa kahville lähteä
Ainoa neuvo on, että kannattaa tavata mahdollisimman nopeasti.
Mäkin toimin niin, että jo aika nopeasti ehdotan tapaamista. Ensinnäkin siksi, että livenä tutustuminen on helpompaa ja kivempaa ilman netti-illuusiota ja toisekseen siksi, että jahkailijoilta säästyy heti alku metreillä - etenkin ennen omaa mahdollista innostumista.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa neuvo on, että kannattaa tavata mahdollisimman nopeasti.
Samaa ite suosittelisin. Kokemusta on juuri noista kymmenen vuotta vanhoja /jonkun muun kuvia käyttävistä, pituutensa +15 senttiä valehtelevista (jos valehtelee jotain noin helposti selviävää, mitä muuta on valehdeltu), sekä niistä jotka "vahingossa" kertovat olevansa lapsettomat ja mainitsevat treffeillä viikko-viikko-asuvasta lapsestaan. Ja mä uskon jonkinlaiseen kemiaan, joka tulee parhaiten esiin tietysti tavatessa. ☺
No niin. Se siitä sitten tein feikkiprofiilin ja kävin tyypin profiilissa, se otti heti yhteyttä. Ei tosiaan oo mun kanssa edes lievästi tosissaan.
Vai onko ookoo teidän mielestä ettiä seuraa vielä jos yhden kanssa on jo säpinää?
Oonko mä vaan yliherkkä?
Vierailija kirjoitti:
No niin. Se siitä sitten tein feikkiprofiilin ja kävin tyypin profiilissa, se otti heti yhteyttä. Ei tosiaan oo mun kanssa edes lievästi tosissaan.
Vai onko ookoo teidän mielestä ettiä seuraa vielä jos yhden kanssa on jo säpinää?
Oonko mä vaan yliherkkä?
Se on normi deittailla monta samaan aikaan, ei kannata siitä huolestua.
joo, ihan normaalia. Älä jää tuota analysoimaan vaan siirry seuraavaan. Siellä on paljon fiilistelijöitä, jotka ei todellisuudessa ole kiinnostuneita tai eivät uskalla tai eivät voi oikeasti tavata ketään.