Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
2261/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rotu"teoriat" ovat osittain totta..."

No niin, siinähän "trans uleista" öyhöttäjä demonstroikin miten transsukupuolisten luiden mittailusta, homofobiasta ja naisvihasta päästäänkin sutjakasti jauhamaan "roduista".

Vekkulia porukkaa :)

Miten sä tunnistit Schaferin "naiseksi" ilman luiden mittailua?

Vierailija
2262/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kommentoija ei ole sanonut ihmisten huomaavan millimetrin eroja, vaan millimetrin sadasosan eroja. Jälleen kiistaton esimerkki transaktivistien valehtelusta!

Video paljastaa enemmän kun fotoshopatut kuvat. Schafer näyttää ja kuulostaa 25-vuotiaan kehoon päätyneeltä 13-vuotiaalta pojalta:

https://x.com/schaferfiles/status/1821144927377539347

Näyttää ja kuulostaa naiselta. Siis niin naiselta, että yritän ymmärtää mitä ihmettä näet tässä videossa, mutta ainut johtopäätös on että haukut transnaisen ulkonäköä vain ja ainoastaan koska tiedät hänen olevan trans.

Yritin joku vuosi sitten alkaa katsoa euphoriaa koska netflix sitä koko ajan tyrkytti. Huomasin nopeasti että olen aivan liian aikuinen sarjan juonelle. Se vaalea näyttelijähän oli oikeinkin sievä, nuori, alipainoinen tyttö. Mutta kyllä.minä välittömästi Huomasin että hän on trans. Äänestä, kaulasta, kyynärvarsista, leuan liikkeestä puhuessa, kämmenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuo pimpelipom on oppinut peukuttamaan 4 kertaa, wau. Luulee ettei sitä muka tunnista selvien omien sönkötysten peukuttamisesta, vaihtoehtoisesti antaa muille 4 alapeukkua ;)

Öyhö hieman paranoidi? Kaikki hyvin? Sinun on oikeasti vaikea uskoa, että ihmiset eivät jaa rotuteorioihn johtavaa homofobista, transfobista ja naisvihamielistä maailmaasi?

Vastaan tähän ketjuun ensimmäistä kertaa tänään joten nyt meni väärälle:) Etkö vieläkään ole oppinut että täällä on useampia jotka ovat mielipiteitäsi vastaan? Muille olet vain pelle jolle voi naureskella. 

Ja please, lopeta tuon rodun vetäminen mukaan johonkin transjuttuihin. Tuo sönkötys ei kuulu Suomeen milään tavalla vaan on kopioitu jenkeistä. 

Joo, minäkin olen täällä ensimmäistä kertaa tänään, siksi ihmettelinkin paranoiaasi. Nuo alapeukut näyttävät olevan noilla transvihamiesillä postauksilla.

Ja tuo "kaverisi" kertoi pitävänsä "rotuteorioista".

Vierailija
2264/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin! Tykkään naisista. Olen lesbo. Penis ei haittaisi, jos hän olisi muuten naisellinen nainen. Se voisi olla jopa hauska asia: naisystävä peniksellä! 

En tykkää rekkalesboista. Elina ei sytytä ollenkaan.

Vierailija
2265/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itseasiassa sinun transvihassasi on misogyyninen pohjavire. Se kohdistuu sekä transnaisiin että transmiehiin. Transnaiset näet objekteina, seksualisoit heidät ja arvostelet stereotyyppisen kauneuskäsityksen kautta. Transmiehet taas ovat hairahtuneita tyttöpoloja mielestäsi, jotka eivät osaa ajatella omasta puolestaan. Tutkailet heidät lantiokaaren kulmiaan ja haluaisit rajoittaa heidän oikeuttaan omiin kehoihinsa."

Tämä.

Vierailija
2266/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko miten transhullut ja muut sinihiukset ottivat kohteekseen JK Rowlingin kun naisena kehtasi sanoa että vain naiset menkkailevat? Sai näiltä "aktivisteilta" jatkuvia tap pouhkauksia jne. Tämän palstan hörhö on varmaan samanlainen. Lapsellinenkin vielä kun heti alapeukuttaa kaikki vastauksetkin. En ymmärrä mihin nämä "aktivistit" oikein pyrkivät tuolla toiminnallaan. 

Vierailija
2267/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on tissit. En ikinä.

Vierailija
2268/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transfobia, homofobia ja misogynia ovat samaa pakettia. Seuraavaksi nämä öyhöttäjät ovat kyseenalaistamassa, että "miksi homon pitäisi saada olla samassa pukuhuoneessa heterojen kanssa". Näiden kallojen ja luiden mittailuiden myötä päästään myös helposti erilaisten rotuteorioiden pariin.

Eivät ole. Kyllä transien täytyy käydä ihan omat taistelunsa ilman naisilla ja homoseksuaaleilla lokkeilua. Ei ole rasismia todeta miehen olevan mies.

Ovat. Öyhöttäjiin mahtuu LGB-drop-the-T porukkaa, anti-LGBT feministejä, ja ihan perinteisiä konservatiiveja jotka vihaavat sekä LGBT-ihmisiä että naisia. Kun transihmiset on tallottu tarpeeksi matalaksi, anti-gay feministit ja konservatiivit puhaltavat yhteen hiileen ja ottavat loput kirjainrimpsusta tähtäimeensä. Sitten kun Trump on perunut tasa-arvoisen avio-oikeude

Vierailija
2269/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä, kaulasta, kyynärvarsista, leuan liikkeestä puhuessa, kämmenistä.

Lantion kulmasta, kulmakarvasta, korvannipukasta, kynsinauhoista, hammasväleistä ja kantapäästä... Mutta olen ihan normaali ja mun seurassa voi olla ihan rennosti... 

Vierailija
2270/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistatteko miten transhullut ja muut sinihiukset ottivat kohteekseen JK Rowlingin..."

En muista, mutta muistan miten JK Rowling tuhosi oikeastaan koko perintönsä hysteerisessä transfobiassaan. Erityisen surullistahan tuo on kun Pottereilla oli aika voimakas LGBTQ fanijoukko.

Vierailija
2271/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muistatteko miten transhullut ja muut sinihiukset ottivat kohteekseen JK Rowlingin..."

En muista, mutta muistan miten JK Rowling tuhosi oikeastaan koko perintönsä hysteerisessä transfobiassaan. Erityisen surullistahan tuo on kun Pottereilla oli aika voimakas LGBTQ fanijoukko.

JK Rowling ei missään mittasuhteissa ollut eikä ole transfobikko. Se että toteaa biologiset faktat ei ole tränsphöbiää. En tiedä millä tämä asia pitäisi juntata teidän kalloihinne. Miksi koko ajan olette naisten kimpussa??

Vierailija
2272/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lantion kulmasta, kulmakarvasta, korvannipukasta, kynsinauhoista, hammasväleistä ja kantapäästä... Mutta olen ihan normaali ja mun seurassa voi olla ihan rennosti... 

Mitä asioita transidentifioituva mies tavoitteleekaan kehollisella transiutuksella?

Vierailija
2273/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
2274/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Ellen Page, joka näyttää liittyvän 41-klubiin minä hetkenä hyvänsä? Hänkin olisi voinut elää onnellisena lesbona transheteroksi eheytymisen sijaan.

Mitä jos joku kommentoija naureskelisi, että esim. Sametti tekee varmaan itsarin muiden detransitioitujien lailla vaikka olisi ihan hyvin voinut elää onnellisena transmiehenä? Ajattelisitko, että kyseinen kommentoija näkee detransitioitujat tasa-arvoisina, ymmärrystä ansaitsevina ihmisinä? Vai olisiko se sinusta ehkä hieman mautonta, ellei suorastaan vihamielistä?

Vierailija
2275/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla mennyt ihon alle toive asiallisesta keskustelusta, argumentoinnista ja näkemysten opponoinnista.

Opponoi nyt sitä viestiä vaan ja lopeta tuo keskustelijoista keskustelu. 

Point proven ;)

Vierailija
2276/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itseasiassa sinun transvihassasi on misogyyninen pohjavire. Se kohdistuu sekä transnaisiin että transmiehiin. Transnaiset näet objekteina, seksualisoit heidät ja arvostelet stereotyyppisen kauneuskäsityksen kautta. Transmiehet taas ovat hairahtuneita tyttöpoloja mielestäsi, jotka eivät osaa ajatella omasta puolestaan. Tutkailet heidät lantiokaaren kulmiaan ja haluaisit rajoittaa heidän oikeuttaan omiin kehoihinsa."

Olen sanonut samaa, mutta sillä lisällä että koska hän näkee transnaiset miehinä, hän asettaa transnaisille aktiivisen ja tietoisen agendan, kun taas transmiehet ovat passiivisia agendan uhreja.

MInun positioni on suurin piirtein tuo ollut tässä keskustelussa ja varmaan muutenkin. Ehkä sekoititte kommentoijat.

Minä näen transnaiset hyvin miehisinä, jopa machoina aktivismissaan, reaktioissaan, puhetavassaan ja ulkonäössään myös (bosslady). Totta kai, koska he ovat miehinä kasvaneet. Ketjuun postatuissa esimerkeissäkin näkee sen. Drag-kuningattaren asenne, hyvin itsetietoinen.

Ja mitä tulee siihen mitä eroa erilaisilla transnimityksillä on itsemäärittelyissä, niin he eivät halua, että muut määrittelevät sitä. Siihen vastaus on se näennäisen yksinkertainen ja lattea toteamus, että he ovat naisia. "Minä kaadan tämän viidakon, jos kutsutte mieheksi."

Koska transmiehet ovat kasvaneet naisina, heidän asenteensa on erilainen. Sitä paitsi he ovat butcheja suurin osa, joten katson heitä kuitenkin rakkaudella. Eli myönnän käsittäväni transnaiset negatiivisemmin kuin transmiehet.

Vierailija
2277/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tunnistat naisen naiseksi, pronominipinssistä vai passista?

Vierailija
2278/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin! Tykkään naisista. Olen lesbo. Penis ei haittaisi, jos hän olisi muuten naisellinen nainen. Se voisi olla jopa hauska asia: naisystävä peniksellä! 

En tykkää rekkalesboista. Elina ei sytytä ollenkaan.

Elina on upea.

Vierailija
2279/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sen, kun Rowling nosti 14 milj. seuraajan somessaan pikkukäyttäjätilejä tikun nokkaan, kun kehtasivat arvostella itse kuningatar Rowlingia ja sitten ne pikkutilit hukkuivat Rowlingin seuraajien tekemiin tappouhkauksiin. Mutta Rowling onkin ainoa, joka merkkaa, niin mitäs noista.

Vierailija
2280/2495 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoutuiko sun lapsuus sinä päivänä, kun JK totesi menkkojen olevan naiserityinen juttu? Eikö kukaan ajattele menkkaavia ja synnyttäviä miehiä!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän