Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
141/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa eksän lempifraasi. Oli oikeasti tosi hyvä sängyssä ja ns. alfamies, mutta...

"Saanko kosketella vähän pippelillä sun pimppiä/pyllyä?"

Vierailija
142/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelee hetken muniaan ja avaa sepaluksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Vittu nyt pesää

Vierailija
144/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä teen aloitteen sanomalla "ruvetaanko rööriä rassaamaan?"

Vierailija
145/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mites ne pimpit?"

Vierailija
146/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti... Tämän ketjun luettuani inhottaa miehet entistäkin enemmän!

Vierailija
147/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimitin entisen poikaystäväni vehkeen Turreksi. Hän sanoi aina, että Turre tahtoo kylään ja haukahti päälle muka huomionosoitukseksi.

Kuolen ilosta!

Vierailija
148/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs eksä nappasi aina myöhään illalla kädestäni kiinni ja vei sen kovettuneen vehkeensä päälle. Samalla äännähti tosi kimeästi ja lapsimaisesti. Ei sytyttänyt :D

Nykyisen ainoa synti on kysyä illalla, siis oikeasti kun olen puoliunessa jo, "oletko kuinka väsynyt?". Miksi täytyy kahden aikuisen lapsettoman taloudessa odottaa siihen, että toinen jo miltei nukkuu? :D

Vierailija
149/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
150/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamista tulisi aina edellyttää dialogi, jos suhteessa on totuttu siihen että molempien täyttä suostumusta ei varmisteta etukäteen niin kohtalokkaat väärinkäsitykset ovat mahdollisia...

Vierailija
151/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kysyi: Annatko pillua.

Vierailija
152/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paneloitaiskos tänään?"

"Pitäiskö panna?"

"Panettaa, panettaako sua?"

Tai sitten kiinnittää huomioni jo olemassa olevaan seisokkiin, esim. osoittamalla sormella tai silmillä. Tai sohvalla lötkötellessä ottaa käteni ja asettaa sen hellästi housuissa tököttävän peniksen päälle. 

Vierailija
153/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et koskaan haluu mua."

Vierailija
154/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee illalla sängyssä viereen ja alkaa kosketella. Ei siinä mitään vikaa, mutta olisi kiva, jos saisi läheisyyttä muulloinkin. Nyt tiedän jo, että jos mies koskettaa, sillä on seksi mielessä.

Vierailija
155/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi paljon omissa oloissamme kotona, tietokoneiden ääressä enimmäkseen. Aika harvoin maataan vierekkäin sohvalla arkisin ja sänkyyn mennään vasta kun on aivan nukahtamispisteessä. Eli sellaiset luonnolliset "vähän halaillaan, pussaillaan ja hyväillään, mikä johtaa seksiin kuin itsestään" -tyyppiset tilanteet ovat erittäin harvinaisia. Eikä se mua haittaa. En elä missään romanttisessa elokuvassa eikä seksi ole mikään niin pyhä asia, etteikö siitä voisi puhua ihan suoraan tai hieman huumorillakin. 

Se on meillä sitten sitä, että toinen tulee sieltä oman tietokoneensa ääreltä toisen luo ehdottelemaan tai ihan vaan huikkaa toisesta huoneesta "tekiskö sun mieli panna?". Tai jotain muuta yhtä herkkää. Joskus ei yksinkertaisesti huvita ja joutuu vastaamaan että ei nyt, toinen sitten runkkaa. Joskus jompaakumpaa ei lähtökohtaisesti huvita, mutta pienellä lämppäyksellä pääsee tunnelmaan. Yleensä kuitenkin vastaus on "juu!" joten siirrytään siltä istumalta makuuhuoneeseen halimaan, pussailemaan ja paneskelemaan.

Niin joo ja joskus voi olla tarve käydä vessassa / alapesulla ensin, ei sekään tunnelmaa tapa. Kivempi harrastaa seksiä kun ei ole kauhea pissahätä eikä haise päivän verkkareissa muhinut pershiki. 

Vierailija
156/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy "pinpii??" :D yleensä en syty tähän kyllä pahemmin :D 

Sillon kun harrastetaa seksiä se seksi on alkanu ilman kyselemisiä ja puheita seksistä ihan neutraalisti koskettelemalla ja pussailemalla.

Vierailija
157/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun muija käytti vielä pillereitä, niin yksi yleinen aloite oli, että halasin aluksi aamulla ja kun jäykistyin niin joko minä aloin hinkkaamaan munalla häpyhuulia tai sitten muija otti penikseni jalkojensa väliin ja alkoi itse hinkkaamaan.

Vierailija
158/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan kohta seksiä. Tuutko mukaan? Tuo nyt on vähän pöljää mutta mä en oo kovin fiksu. Ainakaan jos krapulassa panettaa. Pari kertaa olen ottanut kädestä kiinni ja pyytänyt mukaan. Tyhmään kysymykseen miksi olen vastannut että mitä luulet?

Hyvää se että osaa jo sanoa että jos haluat niin tule tänne. Sitä hänen on vaikea myöntää että panettaa. Ihan kuin naistakin ei voisi haluttaa. Yleisin ehdotus on sanaton jossa jompi kumpi alkaa kosketella. Siinäkin on melkoinen ero kumpi sen aloitteen tekee. Minähän sen teen paljon useammin.

Vierailija
159/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaani, kiveksiäni kivistää. Luulen, että olisi jälleen aika tyhjentää ne. Olisiko meidän mitenkään mahdollista olla tänään sukupuoliyhteydessä?"

Vierailija
160/562 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt seurustele mutta eksäni tapasi vain hyväillä sängyssä ja siirtyä pikkuhiljaan asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan