Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
541/562 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdota,enkä enää viitsi minäkään, tuijottakoon youtubea.

Vierailija
542/562 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntää mut vaan selälleen,tulee päälle ja hoitaa tarpeensa. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/562 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää käden pöksyihin ja puristaa paljasta peppua...

en pane pahakseni :)

Vierailija
544/562 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että "käyn nyt paskalla, räplää itsesi kosteaksi sillä välin".

Sinulla on hyvin romanttinen kumppani, todellinen erotomaani.

Vierailija
545/562 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien, mies vikisee... Eli minä naisena säädän milloin seksiä. Laitan hänen puolelle ruokapöytää viagxxxx, esim kahvikupin viereen ja näin hän ymmärtää mitä tänään. Kyllä hän sanoo noin 2 h sisällä, mennään makkariin tai sitten olen sanonut hänelle, ota se klo 21.00 jne. Hyvin on toiminut.

Hän riisuutuu ja selälleen sängylle, annan käsin + liukkaria ensi hyväilyjä, sitten asetun hänen päälleen ja nautin. Voin itse säätää halujen mukaan, joka johtaa aina hyvään org. Lopputuleman teen hänelle käsin.

Vierailija
546/562 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo tissejä ja sitten suutelee pitkään. Vähän ajan päästä pujottaa sormen pilluun.

Vierailija
547/562 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvoi asiasta puhutaan. Koskettelulla saan vaimoni hyvin nopeasti innostumaan. Lähtee käyntiin kuin napista painaen ja kohta on jo jalat levällään että tuonne jalkoväliin vois nyt sitä kieltä laittaa. Pitkä suhde takana ja monta vuotta meni että uskaltaa ottaa ja nauttia ja nyt on ihan mahdoton. Hiljattain sai niin voimakkaan orgasmin että ihan tärisi ja kiroili.

Vierailija
548/562 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ehdotti aina jossain hyvin sopimattomassa ja mauttomassa kohdassa "päntäiskö"?

Sillä ei tullut mieleenkään, että esim kesken siivouksen ei halua jotain 30 sekunnin pyrähdystä tai alkaa kokeilemaan, että seisoisiko sillä kunnolla tällä kertaa.

Vierailija
549/562 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan nostaa peittoaanja sanoo tänne.

Tosin yleensä minä sinne suunnistan muutoinkin, ja otan kullin käsittelyyn. Eikä me ikinä suoraan panemaan aleta, ei todellakaan.

Vierailija
550/562 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nostaa yöpaidan korviin. Puristelee tissijäni, vie sormensa pilluuni, siirtää häpyhuulet läven tiältä pois. työntää kovan kalun pilluuni ja alkaa nussimaan. Hän ei kysele eikä puhu, vaan toimii.

Vierailija
551/562 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari +50 kirjoitti:

Minä vien, mies vikisee... Eli minä naisena säädän milloin seksiä. Laitan hänen puolelle ruokapöytää viagxxxx, esim kahvikupin viereen ja näin hän ymmärtää mitä tänään. Kyllä hän sanoo noin 2 h sisällä, mennään makkariin tai sitten olen sanonut hänelle, ota se klo 21.00 jne. Hyvin on toiminut.

Hän riisuutuu ja selälleen sängylle, annan käsin + liukkaria ensi hyväilyjä, sitten asetun hänen päälleen ja nautin. Voin itse säätää halujen mukaan, joka johtaa aina hyvään org. Lopputuleman teen hänelle käsin.

Aika tylyä. Sama, jos mies runkkaisi ihan itse, kun pilluun ei saa laueta. Itsekästä tää naisten tarjoama seksi.

Vierailija
552/562 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu takaa, riisuu pikkuhousut  ja työntää kalua sisään.

Vierailija
553/562 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari +50 kirjoitti:

Aika tylyä. Sama, jos mies runkkaisi ihan itse, kun pilluun ei saa laueta. Itsekästä tää naisten tarjoama seksi.

Ei se ole sen tylympää mitä naisille tarjotaan jatkuvasti; hierokaa itse itseänne.

Vierailija
554/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan OffTopic;

Poliitikko Päivi Räsäsen soittaa tiettyä musiikkikappaletta kotona kun haluaa viestiä miehelleen että sinä iltana olis mahiksia😎

Vierailija
555/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamalla romanttisia illallisia kolmen kuukauden ajan ja hoitamalla kotityöt, lapset ja ansiotyön sekä ostamalla kukkia ja hemmotteluhoitoja. Joskus toimii, yleensä ei.

Vierailija
556/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy: "Mennääks vähän lepuuttamaan?"

Vierailija
557/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi en tykännyt  kun joskus mua katottiin koiranpentu-ilmeellä ja yritettiin vongata eikä mitään kiihottumista tullut mulle ainakaan. Siis ei minkäänlaista. Arkena oltiin äreitä mulle mutta syttyminen seksiin olisi pitänyt tapahtua ykskaks.  Lapset saatiin tehtyä mutta nautintoseksin haen kyllä muualta jossa saa sekä ihanaa kohtelua että kiihottumista eri tavoin. 

Vierailija
558/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Siksi sitä ei olekaan enää aikoihin ollut. Minun kuuluu jotenkin vain sanattomasti lämmetä touhuun. Joskus on yrittänyt että "mennäänkö sängylle" jolloin olen vain sanonut että ei mennä jos et osaa suoraan sanoa mitä aiot tehdä. 

Olen kertonut noin tuhat kertaa mistä pidän ja mitä toivon. Suhteen alkuaikoina mokasin tekemällä kaikki aloitteet ja sivuuttamalla miehen typerät kommentit. Ajattelin että jos vain kerron ja näytän mitä kaipaan niin mies panostaa. Juuei. Nyt eletään ilman seksiä. 

Vierailija
559/562 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallinen hakemus vähintään 7 vuorokautta ennen aktia.

Vierailija
560/562 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän roolit toisinpäin. Tulet töistä, vaihdat kuulumisia,Sohvalla hyväntuulisia juttelua, normaalia elämää, kaikki ns hyvin.. ja yhtäkkiä ihan puskista vaimo paukauttaa " tänään ei kyllä pysty eikä jaksa sit seksiä".🤦

Se sitten kyllä jäädyttää tunnelmat - seksistä puhumattakaan - pitkäksi aikaa

En muista milloin olisin aloitetta tehnyt. Kokemukseni tästä nykyisestä suhteesta: nainen määrittelee seksuaalisen kanssakäymisen määrän ja laadun. Saattaa joskus tulla signal- viesti " panettaa" mutta Annas olla jos itse olet erehtynyt moisen viestin lähettämään. Mikä Mayhem siitä alkaa.. " olen sulle pelkkä pillu"

Nyt olen jo sopeutunut, itsepä olen puolisoni valinnut. Katkeruus ei kannata mutta kyllähän se usein surulliseksi vetää