Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Kääntää mut vaan selälleen,tulee päälle ja hoitaa tarpeensa. Siinä se.
Työntää käden pöksyihin ja puristaa paljasta peppua...
en pane pahakseni :)
Vierailija kirjoitti:
Sanoo että "käyn nyt paskalla, räplää itsesi kosteaksi sillä välin".
Sinulla on hyvin romanttinen kumppani, todellinen erotomaani.
Minä vien, mies vikisee... Eli minä naisena säädän milloin seksiä. Laitan hänen puolelle ruokapöytää viagxxxx, esim kahvikupin viereen ja näin hän ymmärtää mitä tänään. Kyllä hän sanoo noin 2 h sisällä, mennään makkariin tai sitten olen sanonut hänelle, ota se klo 21.00 jne. Hyvin on toiminut.
Hän riisuutuu ja selälleen sängylle, annan käsin + liukkaria ensi hyväilyjä, sitten asetun hänen päälleen ja nautin. Voin itse säätää halujen mukaan, joka johtaa aina hyvään org. Lopputuleman teen hänelle käsin.
Hieroo tissejä ja sitten suutelee pitkään. Vähän ajan päästä pujottaa sormen pilluun.
Aniharvoi asiasta puhutaan. Koskettelulla saan vaimoni hyvin nopeasti innostumaan. Lähtee käyntiin kuin napista painaen ja kohta on jo jalat levällään että tuonne jalkoväliin vois nyt sitä kieltä laittaa. Pitkä suhde takana ja monta vuotta meni että uskaltaa ottaa ja nauttia ja nyt on ihan mahdoton. Hiljattain sai niin voimakkaan orgasmin että ihan tärisi ja kiroili.
Exä ehdotti aina jossain hyvin sopimattomassa ja mauttomassa kohdassa "päntäiskö"?
Sillä ei tullut mieleenkään, että esim kesken siivouksen ei halua jotain 30 sekunnin pyrähdystä tai alkaa kokeilemaan, että seisoisiko sillä kunnolla tällä kertaa.
Mies vaan nostaa peittoaanja sanoo tänne.
Tosin yleensä minä sinne suunnistan muutoinkin, ja otan kullin käsittelyyn. Eikä me ikinä suoraan panemaan aleta, ei todellakaan.
Mies nostaa yöpaidan korviin. Puristelee tissijäni, vie sormensa pilluuni, siirtää häpyhuulet läven tiältä pois. työntää kovan kalun pilluuni ja alkaa nussimaan. Hän ei kysele eikä puhu, vaan toimii.
Pari +50 kirjoitti:
Minä vien, mies vikisee... Eli minä naisena säädän milloin seksiä. Laitan hänen puolelle ruokapöytää viagxxxx, esim kahvikupin viereen ja näin hän ymmärtää mitä tänään. Kyllä hän sanoo noin 2 h sisällä, mennään makkariin tai sitten olen sanonut hänelle, ota se klo 21.00 jne. Hyvin on toiminut.
Hän riisuutuu ja selälleen sängylle, annan käsin + liukkaria ensi hyväilyjä, sitten asetun hänen päälleen ja nautin. Voin itse säätää halujen mukaan, joka johtaa aina hyvään org. Lopputuleman teen hänelle käsin.
Aika tylyä. Sama, jos mies runkkaisi ihan itse, kun pilluun ei saa laueta. Itsekästä tää naisten tarjoama seksi.
Tarttuu takaa, riisuu pikkuhousut ja työntää kalua sisään.
Vierailija kirjoitti:
Pari +50 kirjoitti:
Hän riisuutuu ja selälleen sängylle, annan käsin + liukkaria ensi hyväilyjä, sitten asetun hänen päälleen ja nautin. Voin itse säätää halujen mukaan, joka johtaa aina hyvään org. Lopputuleman teen hänelle käsin.Aika tylyä. Sama, jos mies runkkaisi ihan itse, kun pilluun ei saa laueta. Itsekästä tää naisten tarjoama seksi.
Ei se ole sen tylympää mitä naisille tarjotaan jatkuvasti; hierokaa itse itseänne.
Hiukan OffTopic;
Poliitikko Päivi Räsäsen soittaa tiettyä musiikkikappaletta kotona kun haluaa viestiä miehelleen että sinä iltana olis mahiksia😎
Tarjoamalla romanttisia illallisia kolmen kuukauden ajan ja hoitamalla kotityöt, lapset ja ansiotyön sekä ostamalla kukkia ja hemmotteluhoitoja. Joskus toimii, yleensä ei.
Kysyy: "Mennääks vähän lepuuttamaan?"
Joo hyi en tykännyt kun joskus mua katottiin koiranpentu-ilmeellä ja yritettiin vongata eikä mitään kiihottumista tullut mulle ainakaan. Siis ei minkäänlaista. Arkena oltiin äreitä mulle mutta syttyminen seksiin olisi pitänyt tapahtua ykskaks. Lapset saatiin tehtyä mutta nautintoseksin haen kyllä muualta jossa saa sekä ihanaa kohtelua että kiihottumista eri tavoin.
Ei mitenkään. Siksi sitä ei olekaan enää aikoihin ollut. Minun kuuluu jotenkin vain sanattomasti lämmetä touhuun. Joskus on yrittänyt että "mennäänkö sängylle" jolloin olen vain sanonut että ei mennä jos et osaa suoraan sanoa mitä aiot tehdä.
Olen kertonut noin tuhat kertaa mistä pidän ja mitä toivon. Suhteen alkuaikoina mokasin tekemällä kaikki aloitteet ja sivuuttamalla miehen typerät kommentit. Ajattelin että jos vain kerron ja näytän mitä kaipaan niin mies panostaa. Juuei. Nyt eletään ilman seksiä.
Kirjallinen hakemus vähintään 7 vuorokautta ennen aktia.
Käännän roolit toisinpäin. Tulet töistä, vaihdat kuulumisia,Sohvalla hyväntuulisia juttelua, normaalia elämää, kaikki ns hyvin.. ja yhtäkkiä ihan puskista vaimo paukauttaa " tänään ei kyllä pysty eikä jaksa sit seksiä".🤦
Se sitten kyllä jäädyttää tunnelmat - seksistä puhumattakaan - pitkäksi aikaa
En muista milloin olisin aloitetta tehnyt. Kokemukseni tästä nykyisestä suhteesta: nainen määrittelee seksuaalisen kanssakäymisen määrän ja laadun. Saattaa joskus tulla signal- viesti " panettaa" mutta Annas olla jos itse olet erehtynyt moisen viestin lähettämään. Mikä Mayhem siitä alkaa.. " olen sulle pelkkä pillu"
Nyt olen jo sopeutunut, itsepä olen puolisoni valinnut. Katkeruus ei kannata mutta kyllähän se usein surulliseksi vetää
Ei ehdota,enkä enää viitsi minäkään, tuijottakoon youtubea.