Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Nukkumaan mentäessä alkaa hyväillä peppua, selkää ja joka puolelta. Tai sitten suutelee pidempään ja merkitsevästi. Nämä ne kaksi yleisintä. Joskus sohvalla istuessamme nappaa kainaloon ja alkaa silitellä tietyllä tyylillä.
Sanoo että "käyn nyt paskalla, räplää itsesi kosteaksi sillä välin".
Vierailija kirjoitti:
Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.
No ehkä teillä noin. Minä kokisin itseni objektiksi, joksikin seksinukeksi, jos mies vain ottaisi. Se tarkoittasi sitä, että kuvittelisi jotenkin omistavansa minut ja kehoni. Jos en itse sitä silloin haluaisi, eikä hän lopettaisi, olisi se myös raiskaus. Siinä ei ole mitään epävarmaa, että kunnioittaa suostumusta.
En odottele miehen vihjeitä tai muuta; käyn itse asiaan. Niin tehnyt ihan aina.
Alkaa lääppimään tissejä, peppua, vetää lähelleen.
Ai yhdyntää? Ettei rakastelua...
Vierailija kirjoitti:
Sanoo että "käyn nyt paskalla, räplää itsesi kosteaksi sillä välin".
Tää elokuvarepliikki on jo liian vanha vitsi
Jos sun miehesi tosiaan käyttää sitä, olen pahoillani puolestasi
Jopasolis typerä ja tylsä ukko, jos tulis kysymään "yhdyntää". Eli suoraan, saanko minä tyydyttää itseni sinuun.
Luen ääneen vauva.fi seksi osiota, ja odottelen ihmettä. Joskus onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin tällä hetkellä. Ei tunnu lämpeävän. Oivoi...
Vierailija kirjoitti:
Jopasolis typerä ja tylsä ukko, jos tulis kysymään "yhdyntää". Eli suoraan, saanko minä tyydyttää itseni sinuun.
Sehän on kiva juttu jos mies tulee ja meillä minä tulen yleensä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin tällä hetkellä. Ei tunnu lämpeävän. Oivoi...
Onnistui sittenkin. Nyt on raukea olo. Kiitos kaikille kirjoittaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kiva juttu jos mies tulee ja meillä minä tulen yleensä samalla.
No sepäs todella harvinaista!
Ehdotan treffipäivää. Meillä sana 'treffit' tarkoittaa seksiä. Vaimo ehdotti päivätreffejä täksi tai huomiseksi, mutta ei mun työkiireet anna periksi.
Meillä "treffaaillaan" pitkin päivää. Aina ei mies tietysti saa orgasmia, mutta paneehan tuo, ja minä saan.
Elämä on ihmeellistä.
..ai niin, se olen minä joka ehdottelen. ja Aina saan. Terv. edellinen
Ite miehenä otan sohvalla munan esiin ja siitä se yleensä laukalle lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys on väärä. Oikea kysymys on: "Miten teillä vaimo ehdottaa yhdyntää?"
Ja vastaus on: Ei mitenkään. Noin 90 prosenttia heterosuhteista on sellaisia että naisosapuoli ei osaa ilmaista omia halujaan. Oli kysymys yhdynnästä tai seksistä niin nainen ei pysty puhumaan ääneen, sanoittamaan ja lausumaan että jotain haluja olisi. Näin hyvin yhteiskunta pakottaa naiset hiljaisiksi omista haluistaan.
Siis miten niin pakottaa? Olen 50v perheenäiti ja en ole koskaan vielä älynnyt etten saisi tehdä aloitteita tai kertoa seksuaalisista toiveistani. On perhe ja ura, auto ja koira, joten katson olevani tietynlainen keskivertotyyppi muuten, mutta en ole ikinä tajunnut tätä naisten kaksinaismoramismia seksuaalisuudesta puhuttaessa. Tarkoitan uhriutumista. Minä pystyn ja olen aina pystynyt tekemään aloitteen seksiin, minusta yhteiskuntaa ei tässä asiassa voi syyttää, maailma on muuttunut sen suhteen jo 60-luvulla.
Onneksi vaimoni ei ole koskaan kuullut, ettei naiset voisi tehdä aktiisivisesti aloitteita. Meillä vaimo tehnyt enimmät aloitteet seksiin koko pitkän parisuhteen ajan. Toki olen antanut ymmärtää, että panettanut jatkuvasti, kun olen ollut se joka aina halunnut eniten. Siten vaimo vain säädellyt ne viikon päivät, milloin hänelle on sopinut parhaiten ja panettanut eniten minun osoittaessani halujani. Parikymppisinä mentiin naimisiin ja samaa linjaa menyt eläkepäiviin asti. Joka viikko menty vaimon halujen ja aloitusten mukaan ja olen saanut nauttia koko ikäni halukkaasta naisesta. Ilmeisesti vaimoni on halunnut pitää minut ja ymmärtänyt, että miehestä pitää pitää huolta ja kassit tyhjinä. Miehet on yksinkertaisia eläimiä, tarpeeksi pillua ja suuseksiä, niin miehet viihtyy kotona perheen ja vaimon parissa.. Jo 70-luvulta ollut linja, että naiset voi haluta seksiä ja tehdä aloitteita siinä kuin miehetkin. Joten jos joku nainen tai mies on eri mieltä, niin ihan on itse keksinyt omassa päässään estoja.
Savosta kotoisin oleva mieheni sanoo: Kiänny.
En ehdota. Loputon torjutuksi tuleminen on lopettanut ehdotteluni.
M51