Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Vieläkin huvittaa kun miettii nuoruutta noin parikymppisinä. Kummallakin ensimmäinen suhde, jossa harrastettiin seksiä estoitta. Sovittiin että tänään ei enää seksiä koska paikat niin kipeenä edellisistä kerroista. Silti vaan harrastettiin lisää. Siinä ei kyselty vaan pantiin. Sitä kesti pari vuotta ennen kuin kaatui opiskelujen takia. Saatiin samanaikaisia orgasmeja jatkuvasti mikä näin jälkeenpäin tuntuu ihmeelliseltä. Kaikki tuntui muutenkin mahtavalta.
Nykyäänkin on hyvää seksiä, mutta ei tuohon määrään enää pysty eikä kerkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.
Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.Piilovittuilua omalle puolisolle ettei tänäänkään.
Ja sillä jatkoon? Housut märkänä että ihanaa kulta, hetikö mennään?
Säälillä maaliin.Empä yhtään ihmettele miksi vain haaveilet seksistä. N48 se sama joka ei enää kieltäydy
Ja miehiä pidetään putkiaivoina?
Eihän tuolla ole tarkoitustaan saada housuja märäksi vaan ajatuksia herätettyä. Sitten joskus myöhemmin muuttuu (toivottavasti) myös pikkuhiljaa toiminta ja sitä kautta ilmapiiri. Sitten voi paremmalla aloitteella seksiä joku saadakin.
Päivän naurut 😂
Huomioikaa naiset nyt tää. Miehessä ei ole mtn vikaa. Vika on vain meidän ymmärryksessä kun emme tajua antaa!
Jes! Tällä Vuoden 2020 MIES - palkinto.
Tämähän on kuin jalkapallo. Jos ei ymmärrä lajin hienoutta niin ei vaan ymmärrä. Tuo piilovittuileva mies itkee vielä vanhainkodissakin kun naiset on niin vaikeita eivätkä ymmärrä miestä.
Huom! Kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tuo saa palstatilaa ihan liikaa.
En sano ettei miehessä olisi vikaa. Yritin vain avata tuota toimintaa ja ajatusta sen takana. Hyvin moni nainen toimii suhteissaan samalla tavalla. Silloin kyllä jaksetaan porukalla ihmetellä miesten yksinkertaisuutta, kun eivät osaa rivien välejä tulkita.
Kaikille vastauksille on yhteistä ettei Suomi nainen koskaan anna miehelle omasta aloitteestaa. Kuten tee mitään muutakaan miehen hyväksi.
Ei se yleensä mitään sano. Vilkaisee että hävisihän ne teinit ulko-ovesta varmasti. Alkaa vaan halailemaan ja pussailemaan ja tunnustelee tissejä. Ottaa kädestä ja vie makkariin "tuupas vähän tännepäin". Yleensä perjantaisin. Joskus viikollakin. Saunassa asia tulee muutenkin ilmiselväksi, pesuhuone on hyvä paikka....
Vierailija kirjoitti:
Mies ei suostu, en edes ole vuosiin enääehdotellut. Luen hänestä vastauksen: "En suostu, kun sinäkin silloin kerran kieltäydyit v. 2002. "
Oletko pohtinyt mahdollisuutta että luet väärin?
Vierailija kirjoitti:
Jos on leikkisällä tuulella niin sanoo "voisi saada taas aviollista laatuaikaa illalla" joka on vähän tylsää.
Jos taas puutteessa "mä aion panna sua tänään, tykkäsit tai et". Tämä saa aikaiseksi minussa märkää kutinaa, esim jos lapset ovat kavereillaan keskellä kirkasta päivää, mies saattaa tulla vaikkapa keittiöön, suudella niskaan, kourii tissejä, hivuttaa hameen alta pikkarit pois ja ottaa minut määrätietoisesti vaikkapa tiskipöydän ääressä tai keittiön lattialla. Tai sohvalla tai pesuhuoneen allastasolla taitai...
Peukuista päätellen paras aloite on kun mies uhkaa tarvittaessa vaikka raiskata. En ole koskaan väittänytkään naisia ymmärtäväni, mutta ei aukene minulle tämä(kään) logiikka.
Harvemmin nykyään ottaa puheeksi. Kerran viikossa kokeilee onneaan. Hyvä taktiikka.
Jatkuvasti yrittämisestä ärsyynnyn. Kun juttelimme asiasta kerran, että miksi niin harvoin enää yrittää. Totesi siihen että suostun kerran viikossa, niin hän mieluummin masturboi muina päivinä kuin edes lähtee yrittämään. Ihan säälistä kuulemma antaa lauantaisin minulle. Tämä tuli hieman katkeraan sävyyn.
Ja se on ok. Meillä mies olisi aktiivinen ja minulle riittää lauantaisin.
No, jokos tänään pompit mun k*rvällä?
Joskus toimii, joskus ei. :D
Mää mitään kysy. Mää otan ... kenet tahdon. Oon mies enkä vellihousu.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään kyllä ihan seksitreffejä. Pitkä suhde takana, ikääkin kuusissakymmenissä, stressaavat ja vastuulliset työt, harrastuksia, aikuisia lapsia, monen ikäisiä lapsenlapsia.
Jompi kumpi sanoo, että oiskos meillä huomenna (tai tänään, tai lauantaina) seksiä/lempimistä. Sit suunnotellaan ajankäyttö ja päivä sen mukaan.
Pari kolme kertaa viikossa.
Respect. Kuulostaa järkevältä. Mutta entäs romantiikka?
Vierailija kirjoitti:
Mää mitään kysy. Mää otan ... kenet tahdon. Oon mies enkä vellihousu.
oot... siis.. rais.. ka.. ri
Meillä on sellainen sanaton sopimus, että yleensä illalla jossain kohtaa se kumman tekee mieli kouraisee ohimennen, lasten huomaamatta toista haarovälistä. Tämä on merkki toiselle, että tänään olisi seksin aika. Joskus se voi olla parina iltana viikossa, joskus useamminkin. Kun tuo merkki on annettu, toinen antaa pusun merkiksi, että homma ok. Sitten nukkumaan mennessä ei enää ehdotella vaan aletaan aika pian hommiin. Jos pusua ei tule, koko juttu unohdetaan siltä illalta.
Meillä mies posket punaisena ja pulleina vaan hymyileepi mysteerisesti.
Pyörii ympärillä ja tulee auttamaan astioiden kanssa ja joskus vähän tekee jopa kotitöitäkin. Sitten hän toteaa ain jottain tuhmaa ja sopimatonta. Piere nyt niin ei pannessa pääse ilmat pihalle.
Sitten ottaa kiäh kieäh isäntämäisen metkan asennon. Asettaapa peukalon ja etusormen leualle ja ilmeileepi.
Siitä se lempi sitten leiskuaapi.
Alkamalla hyväillä sängyssä minua. Ei koskaan sano mitään. Eikä hyväile tai koskettele missään muualla kuin sängyssä.
Milloin suostumus seksiin on mielestäsi olemassa? Kirjallisen sopimuksen jälkeen kolmenkymmenen prosentin mukaan, suullisesti sovittuna 56 prosentin mielestä.
Avioliittolupaus riittäisi 65–79-vuotiaiden keskuudessa 84 prosentille, kun sama luku on 18–24-vuotiaiden keskuudessa vain yksi prosentti.
Pitääkö suostumus seksiin voida tarvittaessa todistaa jälkeenpäin, esimerkiksi allekirjoitetulla lupapaperilla, tekstiviestillä, puhelutallenteella tai jollain muulla kirjallisella dokumentilla? Kyllä, vastasi 42 prosenttia, miehistä , naisista kymmenen prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yleensä sängyssä mies alkaa räplätä mun pillua, ei tunnu hyvältä eikä kiihota jos en oo mitenkään valmiiks kiihottunu ja jos kosketus on liian kovakouraista. eli tykkään hellästä kosketuksesta aluksi, ja sen jälkeen kun oon tarpeeksi kiihottunut niin tuntuu voimakkaampikin kosketus hyvältä. tätä vaan mies ei oikein tunnu tajuavan vaikka oon monta kertaa sanonut. toinen juttu mikä on mulle turnoff jos mies sanoo vaan "panettaa" siis tulee semmonen olo että no miestä nyt panettaa ja mun pitää "antaa" sille pillua että se saa purkaa panetuksensa muhun, hyi. oon tästä sanonut miehelle ja onneksi nyt käyttää enemmän toisenlaisia ilmauksia kuten esim "mä haluan sua"
Juuri tämän takia käyn maksullisilla. Sillä totuus on, että minua nimenomaan panettaa. En halua "sua" vaan reikääsi, tai kenen tahansa reikää. Kävisi aivan liian työlääksi teeskennellä muuta, vain jotta saa paineet pois.
M40
Jo on taas tyhmyys huipussaan. mies ei tarvitse ihmistä vaan reikää ja silti pitää mennä ihmisen luo sitä hakemaan ja maksaa siitä.
Eikö vaan olisi helpointa tilata se-ksikaupasta teko "reikä" ja puskea siihen. Tai pumpattava barbara.
Mies ei halua ihmistä, vaan reikää ja silti on pakko saada sitä ihmistä, vaikka rahalla. Pelkän reijän voi askarrella vaikka villasukasta ja lykkiä siihen.
Taitaa tässäkin perimmäisenä syynä olla se, ettei kukaan nainen suostu olemaan "reikänäsi". Happamia ,sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille vastauksille on yhteistä ettei Suomi nainen koskaan anna miehelle omasta aloitteestaa. Kuten tee mitään muutakaan miehen hyväksi.
Oijoi, mitä katkeruutta :DDDDDDDDDDD Ei oo tämä kommentoija saanut mies muistiin.
Syyttää suominaista, mutta luulen, että vielä huonompi mäihä kävisi muualla maailmassa.
Kyllä sitä moni kokeileekin. Mutta moni nainen tuntuu itsekin suosivan tätä kiertelevää tyyliä. Siksi ymmärrän varsin hyvin, että sitäkin kokeillaan.