Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ällöjä jotku on.. :D Oksentaisin vähän suuhuni, jos mies sanois, et mentäiskö laittaa munaa piiloon, tai vaatii seksiä sanomalla että kasseja kiristiää, hyi helv... Kassit saa kyllä tyhjäksi runkkaamalla, tuo on toisen kehon hyväksikäyttämistä.
Meilläkin mies on ruvennut ällöksi, tai sitten minä en vaan eää haluu sitä. Ehkä seksi vaan kuulostaa jotenkin niin ankeelta jos sitä pitää kysyä ja anella, vähän kuin joku pakollinen kotityö: "pitäskö mein tänään pestä lattiat, kun on jo niin tahmeet?". "Pitäskö mein tänään rakastella, kun edellisestä kerrasta on jo niin pitkä aika".. meillä saatetaan siis näin kysyä.. Itse alan tällaisen avauksen jälkeen pohtia sitä, että pitäisikö, miksi joku asia on pitäämis asia, miksei se vaan voi tapahtua. Kaiken sen pitäisikö panna pohdinnan keskellä ei himota piiruakaan. En jotenkin halua tuota vässykkää joka kyselee seksiä, ennen sitä vain oli.
Olen kateellinen teille, joilla on määrätietoiset miehet.
No sepä siinä on hankaluus, kun jos ei osaa suhtautua tuollaisiin heittoihin vähän huumorilla, niin se vääränlainen jännitys vaan kasvaa suhteessa. Mies ymmärtää ettet halua häntä ja muuttuu koko ajan epävarmemmaksi ja lopulta hänenkin halu joko sammuu tai suuntautuu jonnekkin joka ei aiheuta epävarmuuden tunteita. Voithan sanoa millä lailla tykkäisit että teidän seksi alkaisi.
Minäkin luulen että monella tämän ketjun vastaajan miehellä on kyse juuri tuosta epävarmuudesta. Se on helppo tehdä se intohimoinen sanaton aloite, kun tietää olevansa puolison silmissä haluttava. Kun tätä tietoa ei ole niin aloitteetkin muuttuu vähemmän sulaviksi.
Tähän vaikuttaa paljon myös ne jatkuvat puheet siitä, miten suostumus on ero seksin ja raiskauksen välillä. Milläs sitä muuten on varma kuin kysymällä. Tulkinta on tulkintaa ja eiköhän jokainen mies ole saanut ihan riittävästi muistutuksia siitä, miten väärin on puolisoaan tulkinnut.
No palstaänkyrällä ehkä vaikuttaa, normaali mies varmaan sen intohimoisemmankin lähestymisensä aikana tietää että toinen voi ihan tosissaan silloinkin sanoa ei ja sitä kuunnellaan. En tiedä miten tuostakin saa ongelman tehtyä. Se ”ei” saattaa tulla vaikka kesken seksin ja silloinkin sitä joutuu ihan vaan lopettamaan sitten siihen.
Mies kuiskaa korvaani että "haanko nuhhia hinua hakkaani hakoherhe"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.
Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.Piilovittuilua omalle puolisolle ettei tänäänkään.
Ja sillä jatkoon? Housut märkänä että ihanaa kulta, hetikö mennään?
Säälillä maaliin.Empä yhtään ihmettele miksi vain haaveilet seksistä. N48 se sama joka ei enää kieltäydy
Ja miehiä pidetään putkiaivoina?
Eihän tuolla ole tarkoitustaan saada housuja märäksi vaan ajatuksia herätettyä. Sitten joskus myöhemmin muuttuu (toivottavasti) myös pikkuhiljaa toiminta ja sitä kautta ilmapiiri. Sitten voi paremmalla aloitteella seksiä joku saadakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaksatko rakastella vai nukutaanko?" Lapset ovat pieniä ja tilaisuudet seksille harvassa, samoin voimavarat.
Kaipaisin hellää lämmittelyä ennen tuota ehdotusta, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että omatkin aloitteet ovat jatkuvasti väsyneenä ihan samaa tasoa kuin miehelläkin.
Mut jos toinen haluaa nukkua niin se hellä lämmittely vain ärsyttää. Siksi on hyvä tiedustella asiaa ennen kuin alkaa lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.
Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.Piilovittuilua omalle puolisolle ettei tänäänkään.
Säälillä maaliin.Empä yhtään ihmettele miksi vain haaveilet seksistä. N48 se sama joka ei enää kieltäydy
Eihän tuolla ole tarkoitustaan saada housuja märäksi vaan ajatuksia herätettyä. Sitten joskus myöhemmin muuttuu (toivottavasti) myös pikkuhiljaa toiminta ja sitä kautta ilmapiiri. Sitten voi paremmalla aloitteella seksiä joku saadakin.
Mitäpä jos kokeilisit ihan suoraa puhetta etkä tuollaista passiivisagressiivista ”ehkä se tästä arvaa missä vika” tyyliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaksatko rakastella vai nukutaanko?" Lapset ovat pieniä ja tilaisuudet seksille harvassa, samoin voimavarat.
Kaipaisin hellää lämmittelyä ennen tuota ehdotusta, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että omatkin aloitteet ovat jatkuvasti väsyneenä ihan samaa tasoa kuin miehelläkin.
Mut jos toinen haluaa nukkua niin se hellä lämmittely vain ärsyttää. Siksi on hyvä tiedustella asiaa ennen kuin alkaa lämmittelemään.
Eikö se kosketus voi olla kysymys? Meillä ainakin voi. Pystyn siihen kosketukseen sanomaan ei, jos ei huvita.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei enää nykyään mitenkään. Kieltäydyin seksistä niin kauan, että on lopettanut.
Kohta voitkin sitten alkaa uhriutumaan kun mies ei enää halua.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Naiseni on hyväksikäyttäjä ja olen ansassa perheenisänä.
Ansasta on helppo päästä, kun kävelee ovesta ulos ja laittaa eropaperit menemään.
Tein itse näin muutama vuosi sitten ja se oli paras päätös ikinä, niin minulle, ex-vaimolle kuin lapsillekin. Kaikilla menee nyt paremmin ja kaikki ovat onnellisempia.
Kysyy että saanko panna patukkani suklaanuppuseesi
Huutaa mua, "Minna" tuu viereen, sit hinkuttaa itsensä mun taakse, vetää housut molemmilta alas. Siinä hetken nautiskelee ja sitten "voinko hakea kumin ja panna sua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Naiseni on hyväksikäyttäjä ja olen ansassa perheenisänä.
Ansasta on helppo päästä, kun kävelee ovesta ulos ja laittaa eropaperit menemään.
Tein itse näin muutama vuosi sitten ja se oli paras päätös ikinä, niin minulle, ex-vaimolle kuin lapsillekin. Kaikilla menee nyt paremmin ja kaikki ovat onnellisempia.
Sinulle ja eksällesi ehkä, mutta lapsilta kukaan on tuskin edes kysynyt. Jos kysytäänkin niin ei lapset uskalla tai halua rehellistä vastausta antaa, kun tietävät mitä äiti ja isä haluavat kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut 😂
Huomioikaa naiset nyt tää. Miehessä ei ole mtn vikaa. Vika on vain meidän ymmärryksessä kun emme tajua antaa!
Jes! Tällä Vuoden 2020 MIES - palkinto.
Tämähän on kuin jalkapallo. Jos ei ymmärrä lajin hienoutta niin ei vaan ymmärrä. Tuo piilovittuileva mies itkee vielä vanhainkodissakin kun naiset on niin vaikeita eivätkä ymmärrä miestä.
Huom! Kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tuo saa palstatilaa ihan liikaa.
Me tehdään kyllä ihan seksitreffejä. Pitkä suhde takana, ikääkin kuusissakymmenissä, stressaavat ja vastuulliset työt, harrastuksia, aikuisia lapsia, monen ikäisiä lapsenlapsia.
Jompi kumpi sanoo, että oiskos meillä huomenna (tai tänään, tai lauantaina) seksiä/lempimistä. Sit suunnotellaan ajankäyttö ja päivä sen mukaan.
Pari kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ällöjä jotku on.. :D Oksentaisin vähän suuhuni, jos mies sanois, et mentäiskö laittaa munaa piiloon, tai vaatii seksiä sanomalla että kasseja kiristiää, hyi helv... Kassit saa kyllä tyhjäksi runkkaamalla, tuo on toisen kehon hyväksikäyttämistä.
Meilläkin mies on ruvennut ällöksi, tai sitten minä en vaan eää haluu sitä. Ehkä seksi vaan kuulostaa jotenkin niin ankeelta jos sitä pitää kysyä ja anella, vähän kuin joku pakollinen kotityö: "pitäskö mein tänään pestä lattiat, kun on jo niin tahmeet?". "Pitäskö mein tänään rakastella, kun edellisestä kerrasta on jo niin pitkä aika".. meillä saatetaan siis näin kysyä.. Itse alan tällaisen avauksen jälkeen pohtia sitä, että pitäisikö, miksi joku asia on pitäämis asia, miksei se vaan voi tapahtua. Kaiken sen pitäisikö panna pohdinnan keskellä ei himota piiruakaan. En jotenkin halua tuota vässykkää joka kyselee seksiä, ennen sitä vain oli.
Olen kateellinen teille, joilla on määrätietoiset miehet.
No sepä siinä on hankaluus, kun jos ei osaa suhtautua tuollaisiin heittoihin vähän huumorilla, niin se vääränlainen jännitys vaan kasvaa suhteessa. Mies ymmärtää ettet halua häntä ja muuttuu koko ajan epävarmemmaksi ja lopulta hänenkin halu joko sammuu tai suuntautuu jonnekkin joka ei aiheuta epävarmuuden tunteita. Voithan sanoa millä lailla tykkäisit että teidän seksi alkaisi.
Minäkin luulen että monella tämän ketjun vastaajan miehellä on kyse juuri tuosta epävarmuudesta. Se on helppo tehdä se intohimoinen sanaton aloite, kun tietää olevansa puolison silmissä haluttava. Kun tätä tietoa ei ole niin aloitteetkin muuttuu vähemmän sulaviksi.
Tähän vaikuttaa paljon myös ne jatkuvat puheet siitä, miten suostumus on ero seksin ja raiskauksen välillä. Milläs sitä muuten on varma kuin kysymällä. Tulkinta on tulkintaa ja eiköhän jokainen mies ole saanut ihan riittävästi muistutuksia siitä, miten väärin on puolisoaan tulkinnut.
No palstaänkyrällä ehkä vaikuttaa, normaali mies varmaan sen intohimoisemmankin lähestymisensä aikana tietää että toinen voi ihan tosissaan silloinkin sanoa ei ja sitä kuunnellaan. En tiedä miten tuostakin saa ongelman tehtyä. Se ”ei” saattaa tulla vaikka kesken seksin ja silloinkin sitä joutuu ihan vaan lopettamaan sitten siihen.
Totta kai voi kieltäytyä myös kesken kaiken. Siihen on todella iso todennäköisyys jos ei alunperinkään kiinnosta. Ja sitä kiinnostustahan tuossa kysellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yleensä sängyssä mies alkaa räplätä mun pillua, ei tunnu hyvältä eikä kiihota jos en oo mitenkään valmiiks kiihottunu ja jos kosketus on liian kovakouraista. eli tykkään hellästä kosketuksesta aluksi, ja sen jälkeen kun oon tarpeeksi kiihottunut niin tuntuu voimakkaampikin kosketus hyvältä. tätä vaan mies ei oikein tunnu tajuavan vaikka oon monta kertaa sanonut. toinen juttu mikä on mulle turnoff jos mies sanoo vaan "panettaa" siis tulee semmonen olo että no miestä nyt panettaa ja mun pitää "antaa" sille pillua että se saa purkaa panetuksensa muhun, hyi. oon tästä sanonut miehelle ja onneksi nyt käyttää enemmän toisenlaisia ilmauksia kuten esim "mä haluan sua"
Juuri tämän takia käyn maksullisilla. Sillä totuus on, että minua nimenomaan panettaa. En halua "sua" vaan reikääsi, tai kenen tahansa reikää. Kävisi aivan liian työlääksi teeskennellä muuta, vain jotta saa paineet pois.
M40
Eli oot sairaan huono sängyssä. Voi sitä naisraukkaa joka maksusta joutuu allesi kärsimään.
Eipä sinusta kenenkään mieheksi olisikaan, kun noin huono olet sänkyhommissa.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään kyllä ihan seksitreffejä. Pitkä suhde takana, ikääkin kuusissakymmenissä, stressaavat ja vastuulliset työt, harrastuksia, aikuisia lapsia, monen ikäisiä lapsenlapsia.
Jompi kumpi sanoo, että oiskos meillä huomenna (tai tänään, tai lauantaina) seksiä/lempimistä. Sit suunnotellaan ajankäyttö ja päivä sen mukaan.
Pari kolme kertaa viikossa.
Tämä konsti myös estää ikävät torjutuksi tulemiset. Toki tuohonkin voi sanoa että ei nyt eikä koskaan - mutta sitten pitää jo asiasta keskustella. Tai voi käydä niinkin, että ei vaan huvita vaikka on sovittu; silloinkin pitää puhua.
Aika useesti tulee pippeli ojossa eteeni niin siitä voin sitten päätellä, että taitaa tehdä mieli. Välillä tulee hyväilemään ja välillä sanoo, että nyt panettaa. Itse kyllä teen useasti aloitteen sanallisesti.
"Lirputa sää ittes märäks, mä käyn sillä aikaa kusella."
Ei enää nykyään mitenkään. Kieltäydyin seksistä niin kauan, että on lopettanut.