Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Näin: "Saisinko työntyä vittuusi kulta?"
Meillä perinteinen on kummaltakin "mentäisiinkö vähän halailemaan".
Mielestäni ihan söpöä, ei varmaan kyllä kaikille pareille toimis. :D
Käskee laittamaan paperipussin päähän ja menemään kontilleen.
PS. Olen ruma ja lihava.
Heittää sängylle, vetää rajusti housuni alas ja ottaa minut takaapäin samalla ottaen kiinni hiuksistani.
Paras vonkaus ikinä: Ajattelin, että nyt olisi hyvä hetki huoltaa eturauhasta. Sopisiko sinulle sellainen?
Vanha ketju, taidettiin nostaa nyt esille kun aiheeseen liittyen tein tänään aloituksen
Tulee samaan huoneeseen ja vetää housunsa alas ja heittää helikopterin kikkelillä. Eipä tuo kauheasti kiihota, mutta ihan hauska näky :D
Mieheni on afrikkalainen ja hänellä on musikaalisia taipumuksia... Hän tekee ehdotuksen laulamalla mikä on mielestäni hauskaa ja seksikästä... Laulu menee näin:
I got a donkey dick, it'll make you sick
I got a donkey dick, it's big and thick
I got a donkey dick, it's a hell of a fact
I got a donkey dick, it's where it's at
I've got a great big donkey dong
It's over 15 inches long
I've got a great big donkey prick
So shut up bitch and suck my dick
Vierailija kirjoitti:
Mies laskee hitaasti kirjan yöpöydälle, ottaa lasit päästään ja alkaa silittää poskeani samalla suudellen hellästi. Meidän yhteinen kieli on englanti, joten mitään rumaa kieltä emme käytä. Mies on hirveän pehmeä ja romanttinen, joten etenee sen mukaan ja tiedän heti mistä on kyse.
Kyllä englanniksikin voi puhua rumia.
Iltauutisten aikaan hiippailee kulli stondiksessa kalsongit kintuissa siihen television eteen seisomaan.
"Anna pyypyytä!"
Näin meillä, mies on aivan ihana, kohtelias, huolehtiva ja määrätietoinen. :)
Tulee nylkyttämään, en oikein pidä siitä tavasta.
-kysymällä "otetaanko housut pois"
-aloittaa kopeloimaan . Tulee seisomaan taakse, suutelee niskaa ja hieroo tissejä
-kysyy suoraan ex tempore esim telkkaa katsoessa, että mennäänkö panemaan?
Olen niitä naisia jotka antaa aina jos vain ehtii ja suinkin jaksaa.
Tosin itse en ole kovin aktiivinen sängyssä ja se sopii miehelleni hyvin. Monesti riittää että makaan vain selälläni ja levitän reidet. Mies tekee työt....
Vierailija kirjoitti:
Iltauutisten aikaan hiippailee kulli stondiksessa kalsongit kintuissa siihen television eteen seisomaan.
Mä sit siihen,et mee hemmettiin siitä telkkarin eestä,A-studio alkaa ihan kohta!!
Suutelen itseäni nyrkkiin ja kysyn itseltäni: keitetäänkö vähän huttua kyllikin kanssa mielikuvitustyttöystävän suosiollisella avustuksella
Meillä mies sanoo, että nyt naitattaa, mennään jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sano mitään, vaan tekee fyysisen aloitteen. Esim. halaa takaapäin, suutelee niskaa ja hyväilee vartaloani.
:D Eihän noista mikään ole yhdyntään kehoittava toimenpide! Miten sinä tai no en halua tietää olet toiminut kun äitisi tai isäsi on halannut sinua takaapäin samalla pussanut sinua?
No eipä ihan normiperheessä vissiin tulla halaamaan takaapäin ja SUUDELLA niskaa. Kääntyi vähän itseäs vastaan tää argumentti.
Olen iskeny nyrkillä mojovan suoran ukon haaroväliin! Se on voima joka jytää pärkkele!
Käyttäjä37018 kirjoitti:
Meillä mies sanoo, että nyt naitattaa, mennään jo!
Jaa sää sit lammasmaisesti suostut? Vaikka paskaa pusertasit sillon. Voi hyvä tavaton sun kanssas!
Pitkin iltaa silittelee/hyväilee, pusuttelee ja läpsii ohimennen kevyesti pyllylle. Saattaa kuiskata korvaan esim. "Onko meillä tänään Lempi kotona?" Siitä tiedän että sänkyyn mennessä minua odottaa valikoima sidontavälineitä ja muita seksileluja. Monesti laitankin jonkin tuhman alus-/rooliasun valmiiksi päälle kun menen makuuhuoneeseen.