Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
281/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ällöjä jotku on.. :D Oksentaisin vähän suuhuni, jos mies sanois, et mentäiskö laittaa munaa piiloon, tai vaatii seksiä sanomalla että kasseja kiristiää, hyi helv... Kassit saa kyllä tyhjäksi runkkaamalla, tuo on toisen kehon hyväksikäyttämistä.

Meilläkin mies on ruvennut ällöksi, tai sitten minä en vaan eää haluu sitä. Ehkä seksi vaan kuulostaa jotenkin niin ankeelta jos sitä pitää kysyä ja anella, vähän kuin joku pakollinen kotityö: "pitäskö mein tänään pestä lattiat, kun on jo niin tahmeet?". "Pitäskö mein tänään rakastella, kun edellisestä kerrasta on jo niin pitkä aika".. meillä saatetaan siis näin kysyä.. Itse alan tällaisen avauksen jälkeen pohtia sitä, että pitäisikö, miksi joku asia on pitäämis asia, miksei se vaan voi tapahtua. Kaiken sen pitäisikö panna pohdinnan keskellä ei himota piiruakaan. En jotenkin halua tuota vässykkää joka kyselee seksiä, ennen sitä vain oli.

Olen kateellinen teille, joilla on määrätietoiset miehet.

No sepä siinä on hankaluus, kun jos ei osaa suhtautua tuollaisiin heittoihin vähän huumorilla, niin se vääränlainen jännitys vaan kasvaa suhteessa. Mies ymmärtää ettet halua häntä ja muuttuu koko ajan epävarmemmaksi ja lopulta hänenkin halu joko sammuu tai suuntautuu jonnekkin joka ei aiheuta epävarmuuden tunteita. Voithan sanoa millä lailla tykkäisit että teidän seksi alkaisi.

Minäkin luulen että monella tämän ketjun vastaajan miehellä on kyse juuri tuosta epävarmuudesta. Se on helppo tehdä se intohimoinen sanaton aloite, kun tietää olevansa puolison silmissä haluttava. Kun tätä tietoa ei ole niin aloitteetkin muuttuu vähemmän sulaviksi.

Vierailija
282/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heitä persettä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ällöjä jotku on.. :D Oksentaisin vähän suuhuni, jos mies sanois, et mentäiskö laittaa munaa piiloon, tai vaatii seksiä sanomalla että kasseja kiristiää, hyi helv... Kassit saa kyllä tyhjäksi runkkaamalla, tuo on toisen kehon hyväksikäyttämistä.

Meilläkin mies on ruvennut ällöksi, tai sitten minä en vaan eää haluu sitä. Ehkä seksi vaan kuulostaa jotenkin niin ankeelta jos sitä pitää kysyä ja anella, vähän kuin joku pakollinen kotityö: "pitäskö mein tänään pestä lattiat, kun on jo niin tahmeet?". "Pitäskö mein tänään rakastella, kun edellisestä kerrasta on jo niin pitkä aika".. meillä saatetaan siis näin kysyä.. Itse alan tällaisen avauksen jälkeen pohtia sitä, että pitäisikö, miksi joku asia on pitäämis asia, miksei se vaan voi tapahtua. Kaiken sen pitäisikö panna pohdinnan keskellä ei himota piiruakaan. En jotenkin halua tuota vässykkää joka kyselee seksiä, ennen sitä vain oli.

No sepä siinä on hankaluus, kun jos ei osaa suhtautua tuollaisiin heittoihin vähän huumorilla, niin se vääränlainen jännitys vaan kasvaa suhteessa. Mies ymmärtää ettet halua häntä ja muuttuu koko ajan epävarmemmaksi ja lopulta hänenkin halu joko sammuu tai suuntautuu jonnekkin joka ei aiheuta epävarmuuden tunteita. Voithan sanoa millä lailla tykkäisit että teidän seksi alkaisi.

Minäkin luulen että monella tämän ketjun vastaajan miehellä on kyse juuri tuosta epävarmuudesta. Se on helppo tehdä se intohimoinen sanaton aloite, kun tietää olevansa puolison silmissä haluttava. Kun tätä tietoa ei ole niin aloitteetkin muuttuu vähemmän sulaviksi.

Kiitos teille, mukavaa saada tältä palstalta joskus silmiä avaavaa näkökulmaa. Harvoin tapahtuu. Jonain toisena päivänä kommenttiani olisi lainattu vihalasit silmillä.

Vielä lisään, että oma mieheni edelleen haaveilee "alkuajoista", niistä joita ei ole tulossa takaisin, mutta selkeästi hän kuvittelee, että ne ovat saavutettavissa vielä minun kanssani. Mutta kun emmehän me enää ikinä tapaa uudestaan ja ihastu toisiimme uusina ihmisinä ensimmäistä kertaa. Hänen mielestään alkuaikojen tahti oli täydellistä, joten hän pitkään kuvitteli, että meillä vielä nakutetaan samaa tahtia kuin alkuaikoinakin. Sitten kun en halunnutkaan joka päivä, niin tämä kierre oli jo valmis. Ei hän vielä siinä vaiheessa ollut silmissäni epähaluttava, vasta kun seksiä käytiin kiristämään, sitten hän muuttui vastenmieliseksi. Sitä ennen meidän ainut ongelma oli erilaiset halut vakiintuneessa suhteessa. Nyt niitä on jo liuta siitä jalostuneita...

Vierailija
284/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on ettei kukaan hyvästä seksistä kieltäydy. Niin väsynyttä naista ei olekaan joka on tyydytetty joka kerta kun on seksiin lähtenyt.

Olin vuosia vuosia nuoruuden avioliitossa josta lapset ja seksi oli pelkkää pakkopullaa. Miestä ei kiinnostanut kuin oma tuleminen. Vuosia eron jälkeen kohtasin miehen ja enää en kieltäydy seksistä.

Keskustelun siitä mistä tykkää lisäksi pitää myös luottaa kumppaniin että hän haluaa minulle sitä samaa hyvää mitä haluan hänelle. Se oli se isoin kynnys niin monen vuoden laiminlyönnin jälkeen.

Vierailija
285/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain nylkyttämään ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
286/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy sylikkäin ollessa, että "pitäisikö rakastella?". Joskus olen miettinyt, ettei ehdotuksen tarvitsisi aina olla sanallinen, mutta hänen kanssaan ei ainakaan tarvitse pelätä, että pelkkä halailu ja suudelmat tarkoittaisivat automaattisesti seksiä. Aiemmissa suhteissa halailusta on heti tiennyt miehen ajattelevan, että "halailusta vaihtokauppana joudut akka antamaan toosaa".

Vierailija
287/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jukupätkä kirjoitti:

Popsii pillerin ja änkäytyy sitten viereen. Odottaa puoli tuntia, että kovenee ja kuiskuttaa joka kerran samoilla sanoilla: "Tämän tekisi nyt mieli sisääsi!" Sanoisi edes kerran jotain muuta, karjaisisi vaikka, että PANETTAA!

uuh.. kostuin..

Ja sinä? Odotteletko siinä sängyllä silmät kiinni sen puoli tuntia pillerin oton jälkeen? Lueskeletko kirjaa tai katteletko facea?

Vierailija
288/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

Käänny.

Miksi?

Vierailija
289/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heitä persettä"

Hyi miten ällöä. Jäis kyllä perse saamatta.

Vierailija
290/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.

Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä  ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.

Vierailija
291/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mennäänkö petiin?" On yĺeisin "Haluan sua" ja "rakastellaanko" on myös miehen suosikkeja. Ei vaan ymmärrä, ettei tuollaiset suorat ehdotukset toimi, vaikka oon niin monesti sanonut. Huomaavaisuus ja hellyyden osoitukset (hyväily ja "kiusoittelu") olis kunnon turn on, mutta mies ei joko tajua tai osaa. Nautin kyllä seksistä, mutta en ole koskaan automaattisesti sillä tuulella, jos en ensin lämmittele itseäni vaikka eroottisella kirjallisuudella.

No mitä jos joskus lämmittelisit itseäsi jo valmiiksi? Ja jos ei sitten mieheltä ehdotusta tulekaan, niin voisitko vaikka itse tehdä sen?

Vierailija
292/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rupeaa hiljalleen pussailemaan ja hyväilemään tai sitten kysyy, että haluaisitko vähän...?

Lisäksi kaikenlaista kirjoitettuna kiusallista ja typerää, mutta tilanteeseen sopivaa ja meidän mielestä hauskaa :D esimerkiksi ottaa peniksen esiin ja sanoo että mulla ois tämmönen. Tai kun suunniteltiin jarrujen ilmaamista ja mies kysyi, tulenko pumppaamaan jarruja niin kysyin, että josko käytäisi ensin pumppaamassa jotain muuta.

Ei jaksa aina olla sellainen salaperäinen viettelijä/viettelijätär :D

Vierailija
293/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vaikuttaa paljon myös ne jatkuvat puheet siitä, miten suostumus on ero seksin ja raiskauksen välillä. Milläs sitä muuten on varma kuin kysymällä. Tulkinta on tulkintaa ja eiköhän jokainen mies ole saanut ihan riittävästi muistutuksia siitä, miten väärin on puolisoaan tulkinnut.

Vierailija
294/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittamalla homman. Ei ole mitään rynkyttäjätyyppiä vaan kiireetön ja huomaavainen rakastaja. Aina saa ja niin minäkin.

Näin. Ja joka kerta saan suuseksiä ennen itse aktia, hän myös vastavuoroisesti. 

Vierailija
295/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskausfantasiat elää ja voi hyvin, näemmä. Otannan perusteella perin harva nainen kiihottuu pelkästä hellyydestä. Tämä on polttoainetta puskaraiskareille.

Vaikuttaa myös siltä, että some ja suoratoistot vievät voiton seksin harrastamisesta. Vastauksista voi tulkita myös miesten harrastaman piilovittuilun somen ja suoratoiston välissä, eli tietävät, ettei seksiä  ole luvassa tänäänkään, niin yhtä hyvin voi heittää jotain täysin älytöntä toivoen tämän johtavan naisella itsetutkiskeluun. Naisilta tämä näyttää menevän pahasti ohi ja pitävät miehiään vain ällötyksinä ja tylsinä.

Piilovittuilua omalle puolisolle ettei tänäänkään.

Ja sillä jatkoon? Housut märkänä että ihanaa kulta, hetikö mennään?

Säälillä maaliin.

Empä yhtään ihmettele miksi vain haaveilet seksistä. N48 se sama joka ei enää kieltäydy

Vierailija
296/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on ettei kukaan hyvästä seksistä kieltäydy. Niin väsynyttä naista ei olekaan joka on tyydytetty joka kerta kun on seksiin lähtenyt.

Olin vuosia vuosia nuoruuden avioliitossa josta lapset ja seksi oli pelkkää pakkopullaa. Miestä ei kiinnostanut kuin oma tuleminen. Vuosia eron jälkeen kohtasin miehen ja enää en kieltäydy seksistä.

Keskustelun siitä mistä tykkää lisäksi pitää myös luottaa kumppaniin että hän haluaa minulle sitä samaa hyvää mitä haluan hänelle. Se oli se isoin kynnys niin monen vuoden laiminlyönnin jälkeen.

Kyllä hyvästäkin seksistä kieltäydytään kun on tarpeeksi väsynyt, kipeä tai vihainen. Tai ainakin seksistä jota vielä vielä eron kynnykselläkin kehutaan hyväksi.

Vierailija
297/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään, vaan tekee fyysisen aloitteen. Esim. halaa takaapäin, suutelee niskaa ja hyväilee vartaloani.

Sama. Mikään ei olisi inhottavampaa kuin suullinen ehdotus seksiin.

Vierailija
298/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuta tappiin

Vierailija
299/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin totta!! Miesten itsekkyys seksissä kääntyy loppujen lopuksi itseä vastaan. Sitäpaitsi keho ja iho muistaa kosketuksen. Onneksi minulla on huomioonottava mies, jolle minun nautinto on myös tärkeä. Alan heti kostua kun mies aloittaa hyväilyn- koska mun keho jo automaattisesti reagoi näin hänen kosketukseen. Ja voin sanoa että jossain muussa suhteessa olisin kuin saharan autiomaa ja liukuvoidetta voisi joutua käyttämään purkki tolkulla.

Vierailija
300/562 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä sängyssä mies alkaa räplätä mun pillua, ei tunnu hyvältä eikä kiihota jos en oo mitenkään valmiiks kiihottunu ja jos kosketus on liian kovakouraista. eli tykkään hellästä kosketuksesta aluksi, ja sen jälkeen kun oon tarpeeksi kiihottunut niin tuntuu voimakkaampikin kosketus hyvältä. tätä vaan mies ei oikein tunnu tajuavan vaikka oon monta kertaa sanonut. toinen juttu mikä on mulle turnoff jos mies sanoo vaan "panettaa" siis tulee semmonen olo että no miestä nyt panettaa ja mun pitää "antaa" sille pillua että se saa purkaa panetuksensa muhun, hyi. oon tästä sanonut miehelle ja onneksi nyt käyttää enemmän toisenlaisia ilmauksia kuten esim "mä haluan sua"

Juuri tämän takia käyn maksullisilla. Sillä totuus on, että minua nimenomaan panettaa. En halua "sua" vaan reikääsi, tai kenen tahansa reikää. Kävisi aivan liian työlääksi teeskennellä muuta, vain jotta saa paineet pois.

M40